Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Leluja

Löytyykö porukalta millaisia leluja ?onko jotain mitä suosittelisitte .

Itselläni on vaippoja ja tutti. Yksi suukapulalelu jota tykkään joskus pitää. Hengitysmaski/puolinaamari jonka pitämisessä on jotakin nöyryyttävää ja seksikästä. 

Myös ilmatäytteinen miekkavalas on aivan ihana! Sen kanssa on miellyttävää rakastella ja on tosi pehmeä! Myös ilmatäytteinen krokotiili löytyy.

Itse tehty peppulelu, jonka askartelin vaahtomuovista, teipistä ja puulistasta. Siinä on paisuvainen ja sen saa kiinnitettyä seinään. On ihana mennä nelinkontin ja vedellä sitä sisään ja ulos.

Oma autoni voisi ehkä luetella leluihin myös. Tykkään silitellä ja halailla sitä. Mukavinta on, kun on ajanut ja moottori on lämmin ja ihanan tuoksuinen. Autotallissa ryömin auton nokan alle, jotta tunnen sen painon päälläni, ja tyynyjä niskan taakse. Auto on iso ja turvallinen. En tiedä miksi tunnen oloni niin hyväksi sen kanssa. Autot ovat puoleensa vetäviä ja viehättäviä!

kaikenlaisia perus tekopilluja. Ei virallisia fleshlighteja kun ne yleensä kalliimpia. Mut aika halvatki teko pillut, pyllynpeiät, “suut” tuntuu kyllä todella hyvältä. Ei kai mikään tunnu yhtä hyvältä kun aito mut on noi aika lähellä. Oon haaveillut kokonaisesta “realdoll” (tai vastaavasta) seksi nukesta mut ne todella kalliita, joskus bongailin niitä isoihin ale hintoihin mut sillon ei ollu varaa oikeen edes kovasti alennettuun hintaan. Sit oon miettinny et vois ostaa sellasen teko perse pillu yhdistelmän missä pakarat ja kaikki mukana halvempi vaihtoehto mut varmaan kiva lisä fantasiointiin kuitenki suht aidon tuntusta matskua noi nykysin. Ehkä nappailen mun leluista kuvia jossai kohtaa tänne.

Itsellä paras ja käytetyin lelu on ihan perus strap-on eli sträppi… sen kiinnitän saunan alajakkaraan ja sitten vaan pakitus, pakitus siihen… 😉

Olisihan sitä(kin) tietysti paljon kivempi käyttää kun sille olisi se oikea “käyttäjä” kenen lanteilla se on…

Lainaa viestistä Pervo-mies 10.11.2022, 13:09

Itsellä paras ja käytetyin lelu on ihan perus strap-on eli sträppi… sen kiinnitän saunan alajakkaraan ja sitten vaan pakitus, pakitus siihen… 😉

Olisihan sitä(kin) tietysti paljon kivempi käyttää kun sille olisi se oikea ”käyttäjä” kenen lanteilla se on…

Peppuleikit tuntuvat kyllä todella hyvältä! Tietääköhän moni mies joka ei ole kokeillut, miten hyvältä se tuntuukaan? Itsekin kokeiltuani muutama omatekoista tekelettä, jäin koukkuun peffankautta nauttimiseen.

No se löytyy, Action figuuri, sexy katsella
Anime Super Sonico Sexy Dora Girl 19 cm

Uploaded files:

Ainoo seksilelu joka tällä hetkellä kaupasta on suupallo. Mutta ehtiihän sitä vielä kokeilla muutakin.

Joku piikkikaulapanta olis kyl aika sexy!

Itselläni on Satisfyer Men Heat Vibration

Eilen töiden loputtua tein hieman ruokaostoksia ja olin vihannesosastolla. Siellä huomasin aivan valtavan porkkanan johon katseeni kiinnittyi. Ajattelin, että tuo olisi kiva saada sisäänsä mutta en kuitenkaan ostanut sitä… Kuitenkin palasin ja nappasin sen. Otin silmälumeeksi hieman lumeporkkanoita, ettei kassalla huomata mitä sopimatonta minulla on mielessä.

Suunnitelmana on, että istun sen päälle, hivuttelen hissuksiin sisääni. Vähän voita liukasteeksi. Sitten laitan vaipan ja kokeilen millainen on olla. Käytön jälkeen heitän sen pois tai pesen sen huolella, niin voin ottaa toisenkin kerran, jos tuntuu hyvältä!

Porkkanan paksuus tyvestä 15.5 cm. Pituus 26 cm.

Uploaded files:
  • 20230221_170500.jpg

Ja nyt on kokeiltu!

Tuntui aivan mahdottoman hyvältä! Saatuani työnnettyä tuon sisääni, laitoin todellakin vaipan ja sitten vatsalleni miekkavalasrantaleluni päälle. Se mitä en osannut odottaa, oli se, että porkkana meni aivan ihanasti sisässäni edestakaisin nylkyttäessäni. Peffani työnsi sitä itsekseen kokoajan ulos mutta vaippa esti, kun nylkytin itseäni taaksepäin niin vaippa painoi sitä joka kerta takaisin sisääni ja vain ”nain itseäni”. Tuntui todella hyvältä!

Tänään kokeilen uudestaan! Tämä on aivan mahtava uusi leikki jonka nyt löysin!

ite käytän ikean lihanuijaa https://www.ikea.com/fi/fi/p/ikea-365-vaerdefull-lihanuija-musta-70152740/ 

IKEA 365+ VÄRDEFULL

sopivan muotone ja hamarasta saa hyvän otteen


Seksifoorumi-Keskustelu.fi