Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Kummalla kädellä itsetyydytät?

Kummalla kädellä pääsääntöisesti itsetyydytät?
Oikealla3 Votes · 42.86%
Vasemmalla3 Votes · 42.86%
Molemmilla yhtä paljon1 Vote · 14.29%
7 Participants

Jäsenalueella tuosta oli keskustelua ja minua alkoi kiinnostaa, miten tämä jakautuu muilla?

Eli kummalla kädellä runkkaat? Voi laittaa perusteluakin ja tarinaa halutessaan.

_______

Itse runkkaan aina vasemmanpuoleisella. Teini-ikäisenä tyydytin aina oikeanpuoleisella mutta mietin, että oikeanpuoleinen käteni saa paljon liikuntaa muutenkin, niin aloin opetella vasemmalla. Tarkoitus siis antaa treeniä vasemmallekin puolelle. Aluksi oli hieman vaikea tulla, sillä se tuntui omituiselta. Nyt kuitenkin en osaa tyydyttää kuin vasemmalla kädellä.

Opettelin joskus runkkaamista vasemmalla kädellä koska oikealla käytän hiirtä. Ei sujunut, sitten yritin käyttää hiirtä vasemalla, ei sekään sujunut. Nyt hoidetaan hommat oikealla ja siinä saavutan hyvän yhteyden käden, Kyrvän ja aivojen välillä ja nautinto on maksimaalinen. 

 

Quote from Innokas on 14.7.2023, 11:13

Opettelin joskus runkkaamista vasemmalla kädellä koska oikealla käytän hiirtä. Ei sujunut, sitten yritin käyttää hiirtä vasemalla, ei sekään sujunut. Nyt hoidetaan hommat oikealla ja siinä saavutan hyvän yhteyden käden, Kyrvän ja aivojen välillä ja nautinto on maksimaalinen. 

 

Aivan kuin iso arska sanoi aikoinaan, lihas-aivoyhteys pitää olla 100%. Itsellä menee vasemmalla 2/3 ja oikealla 1/3 = 3/3 = 100%.

Mutta “muu käsi” osuus voisi olla >50% 😉

Vasemmalla koska oikea on tietokoneen hiirellä. 😛

Mulla vaihtelee.. joskus vasemmalla kun hiiri tai puhelin tai vast oikeassa kädessä ja jos vapaat kädet niin oikealla tai jopa molemmilla joskus kun runkkaan varresta toisella ja hyväilen terskaa tai kiveksiä, joskus jopa nännejä tai muura vartaloa toisella kädellä. Etenkin leluja käyttäessä useasti molemmat kädet käytössä. Vastasin tuon molemmilla käsillä tohon kyselyyn kun oli ehkä lähimpänä vaikka ei aina pidä paikkaansa. 


Seksifoorumi-Keskustelu.fi