Uudet yksityisviestit-Forum breadcrumbs – You are here:Seksi𝓯𝓸𝓸𝓻𝓾𝓶𝓲seksifoorumi-keskustelu.fi Aihealueet:: Itsetyydytys ja lelut 🐉KivesrengasKivesrengas
#1 · 28.2.2023, 08:17Quote from Innokas on 28.2.2023, 08:17Pidän siitä että kumppanini hieroo karvattomiksi nyppimiäni Kiveksiäni samalla kun hän ottaa seisovaa Kyrpääni suuhunsa. Kivekseni kuitenkin nousevat kiimassani ylös Kyrvän viereen piilloon jolloin niitä on mahdotonta hieroa minua tyydyttävällä tavalla.
Ongelma on ratkaistu meillä kuvassa olevalla tavalla. Kivekset pujotetaan metallirenkaaseen joka estää niitä nousemasta ylöspäin.
Ko. metallirengasta käytän muutenkin lähes päivittäin. Kun rengas on Kiveksissä tuntuu että kalusto muistuttaa kokoajan olemassa olostaan ja sehän kohottaa mielialaa.
Kun Kiveksiin pujottaa useampia renkaita niin on mahdollista? venyttää Kivespussia suuremmaksi ja näin Kivekset roikkuvat mahdollisesti näyttävästi alempana. Tätäkin olen harrastanut mutta siitä ehkä myöhemmin kuvien kanssa lisää, jos täältä löytyy kiinnostusta asiaan..
Pidän siitä että kumppanini hieroo karvattomiksi nyppimiäni Kiveksiäni samalla kun hän ottaa seisovaa Kyrpääni suuhunsa. Kivekseni kuitenkin nousevat kiimassani ylös Kyrvän viereen piilloon jolloin niitä on mahdotonta hieroa minua tyydyttävällä tavalla.
Ongelma on ratkaistu meillä kuvassa olevalla tavalla. Kivekset pujotetaan metallirenkaaseen joka estää niitä nousemasta ylöspäin.
Ko. metallirengasta käytän muutenkin lähes päivittäin. Kun rengas on Kiveksissä tuntuu että kalusto muistuttaa kokoajan olemassa olostaan ja sehän kohottaa mielialaa.
Kun Kiveksiin pujottaa useampia renkaita niin on mahdollista? venyttää Kivespussia suuremmaksi ja näin Kivekset roikkuvat mahdollisesti näyttävästi alempana. Tätäkin olen harrastanut mutta siitä ehkä myöhemmin kuvien kanssa lisää, jos täältä löytyy kiinnostusta asiaan..
Uploaded files:
#2 · 14.3.2023, 12:41Quote from Innokas on 14.3.2023, 12:41Aamulla ennen töihinlähtöä aion taas laittaa renkaan päiväksi kiveksiin mutta ei onnistunut. En saanut kiveksiä käännettyä “pitkittäin” joilloin ne saa solahtamaan renkaan läpi. Syynä oli myös se että kovan aamuseisokin jälkeen kivekset oli myös aika ylhäällä ja silloin niitä on vaikeampi saada “paikalleen”.
Aamulla ennen töihinlähtöä aion taas laittaa renkaan päiväksi kiveksiin mutta ei onnistunut. En saanut kiveksiä käännettyä “pitkittäin” joilloin ne saa solahtamaan renkaan läpi. Syynä oli myös se että kovan aamuseisokin jälkeen kivekset oli myös aika ylhäällä ja silloin niitä on vaikeampi saada “paikalleen”.
#3 · 14.3.2023, 15:43Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 14.3.2023, 15:43Täytyypä tyypittää. Ajattelin että ensin painava metallirengas ja sitten elastinen kumirengas sokaksi jonka voi venyttää paikalleen. Testattavaa riittää 😉
Täytyypä tyypittää. Ajattelin että ensin painava metallirengas ja sitten elastinen kumirengas sokaksi jonka voi venyttää paikalleen. Testattavaa riittää 😉
#4 · 9.5.2023, 10:55Quote from Innokas on 9.5.2023, 10:55
Quote from 😉 Dick Balls & Toys 😋 on 14.3.2023, 15:43
Täytyypä tyypittää. Ajattelin että ensin painava metallirengas ja sitten elastinen kumirengas sokaksi jonka voi venyttää paikalleen. Testattavaa riittää 😉
Ko. Renkaat ovat vaan turhan keveitä ja painovenytys ei valitettavasti toimi istuttaessa.
Quote from 😉 Dick Balls & Toys 😋 on 14.3.2023, 15:43
Ko. Renkaat ovat vaan turhan keveitä ja painovenytys ei valitettavasti toimi istuttaessa.
#5 · 11.5.2023, 19:04Quote from Innokas on 11.5.2023, 19:04
Quote from Innokas on 14.3.2023, 12:41
Aamulla ennen töihinlähtöä aion taas laittaa renkaan päiväksi kiveksiin mutta ei onnistunut. En saanut kiveksiä käännettyä “pitkittäin” joilloin ne saa solahtamaan renkaan läpi. Syynä oli myös se että kovan aamuseisokin jälkeen kivekset oli myös aika ylhäällä ja silloin niitä on vaikeampi saada “paikalleen”.
Miten on pidätkö kivespainoja päivisin venytystarkoituksessa? Vai onko niiden pääasiallisin käyttö fiilistellä runkkaussessioissa. Kuten aikaisemmin olen kertonut minulla on Kiveksissäni jatkuvasti yksi rengas ihan vaan fiilistely mielessä.
Quote from Innokas on 14.3.2023, 12:41
Miten on pidätkö kivespainoja päivisin venytystarkoituksessa? Vai onko niiden pääasiallisin käyttö fiilistellä runkkaussessioissa. Kuten aikaisemmin olen kertonut minulla on Kiveksissäni jatkuvasti yksi rengas ihan vaan fiilistely mielessä.
#6 · 13.9.2023, 15:43Quote from Innokas on 13.9.2023, 15:43Flunssaa olen muutaman päivän potenut, se on helpottanut aamuista renkaiden pujottamista Kiveksiini koska kipeänä ollessani Kivekseni roikkuvat tavallista alempana.
Flunssaa olen muutaman päivän potenut, se on helpottanut aamuista renkaiden pujottamista Kiveksiini koska kipeänä ollessani Kivekseni roikkuvat tavallista alempana.
Kivesrengas
Quote from Innokas on 28.2.2023, 08:17Pidän siitä että kumppanini hieroo karvattomiksi nyppimiäni Kiveksiäni samalla kun hän ottaa seisovaa Kyrpääni suuhunsa. Kivekseni kuitenkin nousevat kiimassani ylös Kyrvän viereen piilloon jolloin niitä on mahdotonta hieroa minua tyydyttävällä tavalla.
Pidän siitä että kumppanini hieroo karvattomiksi nyppimiäni Kiveksiäni samalla kun hän ottaa seisovaa Kyrpääni suuhunsa. Kivekseni kuitenkin nousevat kiimassani ylös Kyrvän viereen piilloon jolloin niitä on mahdotonta hieroa minua tyydyttävällä tavalla.
Uploaded files:Quote from Innokas on 14.3.2023, 12:41Aamulla ennen töihinlähtöä aion taas laittaa renkaan päiväksi kiveksiin mutta ei onnistunut. En saanut kiveksiä käännettyä “pitkittäin” joilloin ne saa solahtamaan renkaan läpi. Syynä oli myös se että kovan aamuseisokin jälkeen kivekset oli myös aika ylhäällä ja silloin niitä on vaikeampi saada “paikalleen”.

Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 14.3.2023, 15:43Täytyypä tyypittää. Ajattelin että ensin painava metallirengas ja sitten elastinen kumirengas sokaksi jonka voi venyttää paikalleen. Testattavaa riittää 😉
Quote from Innokas on 9.5.2023, 10:55Quote from 😉 Dick Balls & Toys 😋 on 14.3.2023, 15:43Täytyypä tyypittää. Ajattelin että ensin painava metallirengas ja sitten elastinen kumirengas sokaksi jonka voi venyttää paikalleen. Testattavaa riittää 😉
Quote from 😉 Dick Balls & Toys 😋 on 14.3.2023, 15:43Täytyypä tyypittää. Ajattelin että ensin painava metallirengas ja sitten elastinen kumirengas sokaksi jonka voi venyttää paikalleen. Testattavaa riittää 😉
Quote from Innokas on 11.5.2023, 19:04Quote from Innokas on 14.3.2023, 12:41Aamulla ennen töihinlähtöä aion taas laittaa renkaan päiväksi kiveksiin mutta ei onnistunut. En saanut kiveksiä käännettyä “pitkittäin” joilloin ne saa solahtamaan renkaan läpi. Syynä oli myös se että kovan aamuseisokin jälkeen kivekset oli myös aika ylhäällä ja silloin niitä on vaikeampi saada “paikalleen”.
Quote from Innokas on 14.3.2023, 12:41Aamulla ennen töihinlähtöä aion taas laittaa renkaan päiväksi kiveksiin mutta ei onnistunut. En saanut kiveksiä käännettyä “pitkittäin” joilloin ne saa solahtamaan renkaan läpi. Syynä oli myös se että kovan aamuseisokin jälkeen kivekset oli myös aika ylhäällä ja silloin niitä on vaikeampi saada “paikalleen”.
Quote from Innokas on 13.9.2023, 15:43Flunssaa olen muutaman päivän potenut, se on helpottanut aamuista renkaiden pujottamista Kiveksiini koska kipeänä ollessani Kivekseni roikkuvat tavallista alempana.
Flunssaa olen muutaman päivän potenut, se on helpottanut aamuista renkaiden pujottamista Kiveksiini koska kipeänä ollessani Kivekseni roikkuvat tavallista alempana.
Seksifoorumi-Keskustelu.fi