Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Kivesrengas

Pidän siitä että kumppanini hieroo karvattomiksi nyppimiäni Kiveksiäni samalla kun hän ottaa seisovaa Kyrpääni suuhunsa. Kivekseni kuitenkin nousevat kiimassani ylös Kyrvän viereen piilloon jolloin niitä on mahdotonta hieroa minua tyydyttävällä tavalla.

Ongelma on ratkaistu meillä kuvassa olevalla tavalla. Kivekset pujotetaan metallirenkaaseen joka estää niitä nousemasta ylöspäin.

Ko. metallirengasta käytän muutenkin lähes päivittäin. Kun rengas on Kiveksissä tuntuu että kalusto muistuttaa kokoajan olemassa olostaan ja sehän kohottaa mielialaa.

Kun Kiveksiin pujottaa useampia renkaita niin on mahdollista? venyttää Kivespussia suuremmaksi ja näin Kivekset roikkuvat mahdollisesti näyttävästi alempana. Tätäkin olen harrastanut mutta siitä ehkä myöhemmin kuvien kanssa lisää, jos täältä löytyy kiinnostusta asiaan..

Uploaded files:
  • OM1E0658.jpg
  • OM1E0659.jpg

Aamulla ennen töihinlähtöä aion taas laittaa renkaan päiväksi kiveksiin mutta ei onnistunut. En saanut kiveksiä käännettyä “pitkittäin” joilloin ne saa solahtamaan renkaan läpi. Syynä oli myös se että kovan aamuseisokin jälkeen kivekset oli myös aika ylhäällä ja silloin niitä on vaikeampi saada “paikalleen”.

Täytyypä tyypittää. Ajattelin että ensin painava metallirengas ja sitten elastinen kumirengas sokaksi jonka voi venyttää paikalleen. Testattavaa riittää 😉

Quote from 😉 Dick Balls & Toys 😋 on 14.3.2023, 15:43

Täytyypä tyypittää. Ajattelin että ensin painava metallirengas ja sitten elastinen kumirengas sokaksi jonka voi venyttää paikalleen. Testattavaa riittää 😉

Ko. Renkaat ovat vaan turhan keveitä ja painovenytys ei valitettavasti toimi istuttaessa. 

Quote from Innokas on 14.3.2023, 12:41

Aamulla ennen töihinlähtöä aion taas laittaa renkaan päiväksi kiveksiin mutta ei onnistunut. En saanut kiveksiä käännettyä “pitkittäin” joilloin ne saa solahtamaan renkaan läpi. Syynä oli myös se että kovan aamuseisokin jälkeen kivekset oli myös aika ylhäällä ja silloin niitä on vaikeampi saada “paikalleen”.

Miten on pidätkö kivespainoja päivisin venytystarkoituksessa? Vai onko niiden pääasiallisin käyttö fiilistellä runkkaussessioissa. Kuten aikaisemmin olen kertonut minulla on Kiveksissäni jatkuvasti yksi rengas ihan vaan fiilistely mielessä. 

Flunssaa olen muutaman päivän potenut, se on helpottanut aamuista renkaiden pujottamista Kiveksiini koska kipeänä ollessani Kivekseni roikkuvat tavallista alempana.


Seksifoorumi-Keskustelu.fi