Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Kiiltävät shortsit

Mun fetissi on kiiltävät urheilushortsit. Sellaisia käytettiin yleisesti 80-90 luvulla esim. koulussa jumppatunnilla.

Meillä oli sääntö, että jumpassa shortsien alla ei saanut käyttää alushousuja. Hikiset alkkarit olisi olleet muun koulupäivän ajan aika ikävät. Mä kuitenkin olin häveliäs ja käytin salaa, kunnes opettaja yhtenä tuntina muistutti mua: alushousut pois. Pelkät shortsit tuntui jalassa vähän oudolta mutta samalla hyvältä, kun shortsien liukas materiaali tuntui iholla ja munassa. Olin vielä aika nuori enkä tajunnut ihan, mistä oli kyse…

Olin kerran yksin kotona ja muistin tuon shortsitunteen ja halusin kokea sen uudelleen. Riisuin vaatteet pois ja tärisevim käsin puin shortsit päälle. Välittömästi sain täyden seisokin ja vähän ihmeissäni mutta kiihottuneena katselin shortsien kiiltävää telttaa. Tuo hetki muutti mun seksuaalisen identiteetin, musta tuli 13-vuotiaana shortsifetisisti. Tämän jälkeen jo pelkkä shortsien näkemien kadulla sai aikaan kaihoisan ja kiimaisen tunteen, kun olisin halunnut koskea ja tuntea shortsit ihollani.

Tämä oli todella mielenkiintoinen kommentti!

Fetissien syntyminen kiehtoo ja varsinkin kokemukset niiden taustalla. Olen pohtinut omien fetissien alkua ja kyllä niiden perusta on melko lailla lapsuudessa. Varsinkin itselle vieraat asiat alkoivat kutkuttaa.

Kumi ja nahka tuntuvat myös poikkeuksellisilta ja juuri mikään pinta ei ole samanlaista, siksi kai itsekin pidän mm. pulleista nahkasohvista ja autonrenkaista.

______

Koetko kiinnostumisen shortseja kohtaan syntyneen juurikin vastahakoisesta “pakotetuksi” joutumisesta? Tavallaan joutua tekemään jotakin minkä kokee jännittävänä ja vieraana mutta kuitenkin positiivisena tunteena?

Ehkäpä joo. Ehkä siinä oli just jotain sellaista, että me kaikki oltiin siellä jumppasalissa shortsit jalassa ilman alushousuja ”univormuissa”. Mietin usein, kun katselin muita, että heilläkin varmaan on sama kihelmöivä tunne ja hekin joutuvat salaamaan sen. Oli myös ehkä n. vuoden ajan, jolloin mulla ei ollut omia kiiltäviä shortseja (jäivät pieniksi ja äiti hävitti tai myi ne). Silloin koin kateutta niitä kohtaan, joilla oli kiiltävät shortsit. Olin ikään kuin ulkopuolinen. Sain sitten uudet shortsit, kerron myöhemmin lisää…


Seksifoorumi-Keskustelu.fi