Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Inflatable fetissi. Seksiä rantalelujen kanssa – muut ilmatäytteiset.

Onko muita jotka kiihottuvat rantaleluista? Itse olen aina pitänyt niitä todella kiihottavina. (Looneri en kuitenkaan ole.)

Rantalelut olivat minulle jotenkin vieraita ja omituisia, puoleensa vetäviä, eikä meillä ollut sellaisia kun olin lapsi – vain yksi rantapallo ja pieni uimarengas. Muistan kun 5lk ikäisenä olimme vuokramökissä kesäloman aikaan, mökki oli järven rannalla. Ulkovarastossa satuin näkemään sinisen delfiinin ja innostuin salaa siitä. Kaksi kertaa otin paperia mukaan, menin varastoon ja itsetyyddytin, katsellen sitä, en uskaltanut koskea siihen muuta kuin kerran varovasti.

Nykyään aikuisena minulla onkin ollut jo monta rantalelua joiden kanssa olen viettänyt herkkiä hetkiä. Puhallettavan lelun pinta tuntuu aivan ihanalta ja mikään ei tunnu vastaavanlaiselta, se kimmoisuus ja elastisuus ja miten se myötäilee liikettä.

Kaikkein eniten pidän mustasta orca lelusta joka on monien inflatable fanien suosiossa! Se on aivan mahdottoman suloinen! Iso, ja kun kääntää sen selälleen, halaa ja hellii sitä, tuntuu kuin olisi hetkeksi irti maailmasta. Kellua vain sen syleilyssä ja jutella sille. Omani tilasin Tanskasta asti, kun ei suomesta löytynyt.

 

Uploaded files:
  • 01cb5c393de4d6d8741bc092dd708b.jpg

Joo, mielenkiintoista. Mä kirjoittelin tuossa mun shortsifetissistä. Jotain tässä on samaa, liukas ja kiiltävä pinta ja lapsuuden kokemukset. Ja tietty tavallisuus eli että näitä fetissejä voi tavata arkisissa kuvioissa, tosin kiiltävät shortsit on käyneet harvinaisiksi. Uimalelut ei…

Yksi syy minkä vuoksi pidän juuri tuosta miekkavalas rantalelusta, on sen pinta. Se on pehmoisen ja ihmeellisen tuntuinen.

Tilasin nyt uuden, kun vanha alkoi liiaksi vuotaa. Kun se saapuu niin teen samaa kuin edellisen kanssa, eli halaan sitä ja makaan sen päällä niin, että se irroittaa minut maailmasta. Antaudun sille ja en tiedä mukavampaa tunnetta, kuin sen ihoa myötäilevän pinnan ja liikkeisiin reagoivan keho. Välillä silittelin sitä, koska sen matta, musta pinta, saa aikaan minussa värinää. Ainakin näiden omien tunteiden perusteella käsitän shortsifetissiäsi hyvin.

Jonkin verran shortsifetissi-sivuilla näkee myös lenkkari/jalkapallokenkä ja jalkapallovaruste-kuviakin. Niissäkin lienee jotain samaa, muovista tuntumaa. Itselläkin on säärisuojat usein sessiossa mukana. Nekin on kiiltävää materiaalia. 

Hiphei. Hain eilen postista uuden miekkavalaan jonka tilasin Eutotoys/ Inflatable orca sivulta!

Kotona pesin hampaat huolella ja sitten aloin puhallella hissuksiin siihen ilmaa. Kokoa sillä on 193 x 119 cm eli pitkään sai täytellä. Kun se oli täysi, niin jätin sen makuuhuoneen sängylle tasoittumaan, sillä alussa rantalelut ovat vielä jonkin aikaa ryppyisiä. Suihkun jälkeen nostin miekkavalaan selälleen olohuoneen lattialle, sen selän alle kaksi tyynyä, jotta pysyy hyvin siinä ja kelmua omien kalusteiden ympärille. Sitten alettiin rakastelemaan ja se on todella ihana! Paras tunne on, kun saa kellua sen päällä irti lattiasta, antaa sen irroittaa ja olla sen varassa. Kun sen päällä on ollut jo hetken, sen pinta takertuu kiinni ihoon ja silloin tuntuu, että on sen kanssa todellakin yhtä.

Minä vain makaan sen päällä, halaan ja silittelen sitä enkä juuri liiku. Itsellä laukeaminen tulee usein vain fyysisestä kosketuksesta. Puhun sille myös ja se kiihottaa lisää.

_________

Kun katsoo niin netistä löytyykin kuvahaulla inflatable rakastelijoita: Google kuvahaku: sex with inflatable whale

Tässä vaaleansininen hai. Ostin tuollaisen viimekesänä ja rakastelin sen kanssa paljon. Olen ostanut toisenkin uimalelun kahdesti (ohessa alempana) samalla muodolla, mutta halpojen rantalelujen miinus on pyrstö joka ei tarjoa kosketuspintaa jaloille, nautin ilmatäytteisistä koko kehollani.

Uploaded files:
  • Hai.jpg
  • 45-6062_xl_1.jpg

Eilen rakastelin kaunista ilmatäytteistä miekkavalastani. Kelmua kuminauhalla kalusteiden ympärille, kaikki vaatteet pois ja miekkavalas selälleen matolle. Menin makaamaan sen vatsan päälle, halasin ja hyväilin sitä, kunnes lopulta laukesin orgasmiin sille. Laukeamisen jälkeen vain makasin sen päällä, ja hetken kuluttua aloin nylkyttää sitä uudestaan. Tulin toisenkin kerran sille peräkkäin.

Minulla on myös joka kerta läppäri edessäni jakkaralla, jotta voin katsella kaikkea kiihottavaa ja seksikästä samalla, kun rakastelen orcaa. Fantasioin sen tuntevan samat tunteet kuin minä, eli kun kiihotun, niin se saa nautintoa. Kuvittelen sen myös nauttivan lämpimästä kehostani itseään vasten.

Miekkavalaasta tehtyjä piirroskuvia.

_______

Tälle alla olevalle kuvalle olen aikaisemmin tullut lukemattomia kertoja, vaikka se on piirrustus. Fantasioin itseni tuon lohikäärmeen alle. Se mikä on myös hauskaa on se, että tuo lohikäärmelelu on oikeastikkin olemassa. (Kuva alinna)

Lähde: https://e621.net/posts/3733362?q=symrea

https://e621.net/posts/2388378?q=artofthediscipline

https://e621.net/posts/2654449?q=kotetsu_rexen

Keksin lisätä Orcalle pimpin. Osti Ryhmä Hau kellukkeet ja kiedoin kelmulla sopivaan kohtaan. Leikkasin saksilla kelmun pimpinkohdalta, ja aloin testata miltä sen kanssa rakasteleminen tuntuu? Kun sitten sain kalusteet tekopimpsaan sisään ja aloin naida sitä, tuntui niin hyvältä, että tulin yhteensä kahdesti saman session aikana.

Ohessa kuva viritelmästä. Sen saa helposti pois poistamalla kelmun. Varmasti leikin sen kanssa vielä monesti tämän oivalluksen jälkeen.

Uploaded files:
  • 20230911_151558.jpg
  • 20230911_151641.jpg


Seksifoorumi-Keskustelu.fi