Uudet yksityisviestit-Chatit
19 Posts#1 · 25.1.2023, 15:58Quote from daddyo on 25.1.2023, 15:58Tuli mieleeni että kuinka paljon ihmiset täältä käyttää chattejä? Jos, niin mitä? Käytettekö koskaan seksistä puhumiseen vai ihan muihin asioihin?
Tuli mieleeni että kuinka paljon ihmiset täältä käyttää chattejä? Jos, niin mitä? Käytettekö koskaan seksistä puhumiseen vai ihan muihin asioihin?
547 Posts#2 · 1.2.2023, 20:31Quote from KoiraKaveri on 1.2.2023, 20:31Ainakin yksityisviestiominaisuus toimii kuten chat. Itse on tullut käytettyä tuota paljonkin keskusteluihin toisten kanssa täällä. Niin ongelmiin, kuin yhteisiin mielenkiinnonkohteisiinkin liittyen.
Ainakin yksityisviestiominaisuus toimii kuten chat. Itse on tullut käytettyä tuota paljonkin keskusteluihin toisten kanssa täällä. Niin ongelmiin, kuin yhteisiin mielenkiinnonkohteisiinkin liittyen.
594 Posts#3 · 12.2.2023, 19:11Quote from X on 12.2.2023, 19:11
Lainaa viestistä KoiraKaveri 1.2.2023, 20:31
Ainakin yksityisviestiominaisuus toimii kuten chat. Itse on tullut käytettyä tuota paljonkin keskusteluihin toisten kanssa täällä. Niin ongelmiin, kuin yhteisiin mielenkiinnonkohteisiinkin liittyen.
joo sama ja sit käyn randomissa puhumassa randomeille välillä seksistä ja muustakin ihan mistävaan
Lainaa viestistä KoiraKaveri 1.2.2023, 20:31
joo sama ja sit käyn randomissa puhumassa randomeille välillä seksistä ja muustakin ihan mistävaan
174 Posts
7 Posts#5 · 28.5.2023, 04:13Quote from Mies-96 on 28.5.2023, 04:13No kyl aika harvoin tulee vaan alettua jollekin jutteleen ihan tuosta noin vaan, yleensä siihen on jotain reittiä ajauduttu joka on johtanut siihen että on alettu chattaileen
No kyl aika harvoin tulee vaan alettua jollekin jutteleen ihan tuosta noin vaan, yleensä siihen on jotain reittiä ajauduttu joka on johtanut siihen että on alettu chattaileen
Chatit
Quote from daddyo on 25.1.2023, 15:58Tuli mieleeni että kuinka paljon ihmiset täältä käyttää chattejä? Jos, niin mitä? Käytettekö koskaan seksistä puhumiseen vai ihan muihin asioihin?
Tuli mieleeni että kuinka paljon ihmiset täältä käyttää chattejä? Jos, niin mitä? Käytettekö koskaan seksistä puhumiseen vai ihan muihin asioihin?

Quote from KoiraKaveri on 1.2.2023, 20:31Ainakin yksityisviestiominaisuus toimii kuten chat. Itse on tullut käytettyä tuota paljonkin keskusteluihin toisten kanssa täällä. Niin ongelmiin, kuin yhteisiin mielenkiinnonkohteisiinkin liittyen.

Quote from X on 12.2.2023, 19:11Lainaa viestistä KoiraKaveri 1.2.2023, 20:31Ainakin yksityisviestiominaisuus toimii kuten chat. Itse on tullut käytettyä tuota paljonkin keskusteluihin toisten kanssa täällä. Niin ongelmiin, kuin yhteisiin mielenkiinnonkohteisiinkin liittyen.
Lainaa viestistä KoiraKaveri 1.2.2023, 20:31Ainakin yksityisviestiominaisuus toimii kuten chat. Itse on tullut käytettyä tuota paljonkin keskusteluihin toisten kanssa täällä. Niin ongelmiin, kuin yhteisiin mielenkiinnonkohteisiinkin liittyen.

Quote from Mies-96 on 28.5.2023, 04:13No kyl aika harvoin tulee vaan alettua jollekin jutteleen ihan tuosta noin vaan, yleensä siihen on jotain reittiä ajauduttu joka on johtanut siihen että on alettu chattaileen
No kyl aika harvoin tulee vaan alettua jollekin jutteleen ihan tuosta noin vaan, yleensä siihen on jotain reittiä ajauduttu joka on johtanut siihen että on alettu chattaileen
Seksifoorumi-Keskustelu.fi