Please or Register to create posts and topics.

anaaliseksi

Kiinostaako muita kokeilla kerran elämässä,

itseä himottaisi kokeilla että joku mies laskisi minulta bokserit alas ja alkaisi hyväilemään penistä, sitten vetäisin hänenltä housut alas ja alkaisin hyväilemään penistä, vetäisin esinahan taakse, laittaisin kondomin penikseen ja hieman liukkaria ja eikun kokeilemaan hellästi. 😅

Ehkä jos sattuis sopiva mies kohdalle. Ei ehkä just noin mutta jotain siihensuuntaan on tullu välillä fantasioitua. Miehet kiinnostaa itteä vähemmän ku naiset,mut joo pieni mielenkiinto kyl olis

Fantasian tasolla kyllä vähän. Tykkään kattoo piiroksia ja joskus harvoin aitoakin, mutta en kuitenkaan oo tosielämässä halukas koittaa.

• Mua alkanu kiinnostaa toisen jätkän kans hommailu aika paljonki välillä,tuota alottajan viestiäki lukies aloin kiihottuun.Kiihottaa kun mietin et jonku kans saunas oltas ja siel päädyttäs hommaileen.

Kyllä kiinnostais, sekä naisen että miehen kanssa. 

Naisen kanssa minulla ei ole kokemusta lainkaan mutta muutamia viikkoja sitten tuli testailtua miespuolisen ystävän kanssa hieman. Olimme molemmat hieman kännissä ja poltimme pilveä, niin estot olivat poissa. Hän nai minua kurkkuun ja runkkasimme yhdessä. Se tapahtui aivan yllättäen, kun molempia panetti ja alettiin vain. Tykkäsin.

Muutama vuosi sitten minua nai eräs toinen sen aikainen miespuolinen kaverini. Olimme suihkussa ja nojasin käsillä suihkuhuoneen seinään hänen naidessa minua.

Muita seksikokemuksia ihmisten kanssa minulla ei olekaan.

Quote from KoiraKaveri on 16.5.2023, 20:24

Naisen kanssa minulla ei ole kokemusta lainkaan mutta muutamia viikkoja sitten tuli testailtua miespuolisen ystävän kanssa hieman. Olimme molemmat hieman kännissä ja poltimme pilveä, niin estot olivat poissa. Hän nai minua kurkkuun ja runkkasimme yhdessä. Se tapahtui aivan yllättäen, kun molempia panetti ja alettiin vain. Tykkäsin.

Muutama vuosi sitten minua nai eräs toinen sen aikainen miespuolinen kaverini. Olimme suihkussa ja nojasin käsillä suihkuhuoneen seinään hänen naidessa minua.

Muita seksikokemuksia ihmisten kanssa minulla ei olekaan.

Hmm… olisihan se toisaaltas kiva tuollainen miespuolinen kaveri löytää jonka kanssa voisi tuolleen paneskella… ehkäpä doggy styleen jopa… 😉

Ihanaa sekä panna että ottaa peppuun.

Seksifoorumi-Keskustelu.fi