Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Aamustondis

Page 1 of 2Next

22.7.2021 Tapahtui jotain sellaista joka pelästytti minut aikalailla.

Olimme mökillä leppoisaa lomaa viettämässä.

Loma-aikanakin Kyrpäni vaatii huomiota ja helpoimminhan se tapahtuu runkkaamalla ja jota myös silloin harrastin päivittäin. Edellisenä iltana Kyrpäni ja minä olimme saaneet Pillua ja olimme myös saaneet kunnollista suihinottoa ja kaiken parasta oli se että nytkähtelevä Kyrpäni sai ruiskauttaa lastinsa partenerini suuhun. Aamuisin Kyrpäni nousi aina kunnon aamustondikseen, joten kaikki oli hyvin.

Aamulla 22.7 lepäilin pitkään vuoteessa ja sain nautin useasta peräkkäisestä aamustondiksesta. Mutta viimeinen seisokki oli jotain jota en ollut koskaan aikaisemmin kokenut. Seisokki jatkui ja jatkui ja koveni kokoajan. Yritin ajatella jotain muuta mutta Kyrpä vaan seisoi pakottavana pystyssä. Suunnittelin jo soittamista saaristolääkärille, koska pelkäsin että saako Penikseni tarpeeksi hapekasta verta kun verenkierto oli katkennut niin perusteellisesti. Vaikka viressä oli partnerini paljas takapuoli niin kuitenkkan ei yhtää tehnyt mieli naida. Ajantaju hävisi kokonaan ja en tiedä kuinka pitkään Kyrpäni pakottava aamustondis jatkui. Lopulta onneksi alkoi seisokki hitaasti laskea. Ja vaikka Kyrpäni palasi normaaliin lepopituuteen niin kova pakotus muistutti vielä illallakin kauhun hetkistä jotka aamulla koin.

Aamu stondikset on kyllä ihania! Ja stondikset ylipäätään! Mutta joo vois olla pelottava tilanne. Voi se kuulemma jäädäkin siihen tilaan ja tosiaan pitää sit lääkärin avulla hoitaa lepotilaan. Mitähän se lääkäri sille sit tekee et saa sen paineen ja veren pois?

Iskee suonta. Palasi mieleen vanhoja juttuja “priapismi” harvinainen mutta mahdollinen vaiva, tunnettu vaiva saanut nimensä hedelmällisyyden Jumalan mukaan.https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Priapismi

Pelottava tilanne kyllä. Onneksi ei tarvinnut lääkäriin mennä.

Kaksi vuotta sitten minulla oli jokin aamustondiskausi, ja muutaman viikon ajan aamulla kalusteet olivat kivikovana. En tiedä mikä olisi ollut syynä. Hieman pidemmän päälle en nauttinut siitä, kun ei meinannut pystyä aamupisua hoitamaan ennenkuin tuo meni ohi. Olen noin 30v.

_______

Tuo wikipedia artikkeli oli mielenkiintoinen. En tiennyt tuollaisen olevan edes mahdollista.

Mulla on välillä aamustondis, vaikka ei panettaiskaan.

Lainaa viestistä Dick Balls 1.3.2023, 16:38

Iskee suonta. Palasi mieleen vanhoja juttuja ”priapismi” harvinainen mutta mahdollinen vaiva, tunnettu vaiva saanut nimensä hedelmällisyyden Jumalan mukaan.https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Priapismi

Toi on aika pelottavaa. ”Mahdollista on myös kuolio, joka johtaa siittimen amputointiin.” Jos mulla ei joskus tulevaisuudessa laske niin en epäröi hetkeäkään lääkäriin menemistä!

Mulla ei ole koskaan ollut aamustondiksia, ainakaan mitään kunnollisia.

Onneksi kuitenkin seisoo kun tarvii.

Quote from GayMan on 21.5.2023, 14:11

Mulla ei ole koskaan ollut aamustondiksia, ainakaan mitään kunnollisia.

Onneksi kuitenkin seisoo kun tarvii.

Ihmeellistä, mutta hyvä kun seisoo tarvittaessa.

Tänään aamulla nousi Kaluni kahteen kertaan harvinaisen pitkään ja kovaan nautinnolliseen aamustondikseen. 

Liekö syynä se etten pitkään aikaan ole päässyt kunnolla runkkaaman se että tänään nousi Kyrpäni aamulla neljä kertaa seisokkiin. 

Nyt ratkesi vastaus terskan jatkuviin mustelmiin, eivät parane noin vain. Ne ovat seurausta aamuyön ja aamun todella kovista erektioista. Saatuani mustelmat tosi koitoksessa, ne eivät parane noin vain noiden yöllisten rajujen stondareiden takia, ja aamulla aina uudet kuviot. Pitäisi varmaan käyttää lihasrelaksanttia tai botoksia 😔

Quote from 😉 Dick Balls & Toys 😋 on 29.7.2023, 11:31

Nyt ratkesi vastaus terskan jatkuviin mustelmiin, eivät parane noin vain. Ne ovat seurausta aamuyön ja aamun todella kovista erektioista. Saatuani mustelmat tosi koitoksessa, ne eivät parane noin vain noiden yöllisten rajujen stondareiden takia, ja aamulla aina uudet kuviot. Pitäisi varmaan käyttää lihasrelaksanttia tai botoksia 😔

Outoa että terskasi ei ole tottunut sinänsä, ainakin minun mielestäni nautinnollisiin aamustondiksiin. Omaan Terskaani tuli mustelmia kun joku vuosi sitten aloitin kovat Penikseni vetoharjoitukset. Kun pidin pienen tauon ja aloitin sitten vetoharjoitukset alussa vähän kevyemmin niin nyt ei Terskaani ei tule enää mustelmia kovistakaan jatkuvista Penikseni vetoharjoituksista. Kevyellä Terskani puristelulla ja mankeloinnilla käsien välissä mustelmat hävisi minulla muutamassa päivässä. Oletko ottanut kuvia mustelmista?

Flunssa on vienyt voimat enkä ole moneen päivään saanut nauttia kunnon aamustondiksista. Tänään ammulla Kyrpäni nousi taas kaksi kertaa melko kovaan stondikseen, ehkä alan parantua? 

Quote from Innokas on 15.9.2023, 12:40

Flunssa on vienyt voimat enkä ole moneen päivään saanut nauttia kunnon aamustondiksista. Tänään ammulla Kyrpäni nousi taas kaksi kertaa melko kovaan stondikseen, ehkä alan parantua? 

Taas on se aika vuodesta, että alkaa nämä syyslenssut ja muut räkätaudit nostamaan päätään ja tähänkin harrastukseen vaikuttaa… mutta kiva kuulla, että olisit jo toipumaan päin 😉

Quote from Pervo-mies on 19.9.2023, 07:16
Quote from Innokas on 15.9.2023, 12:40

Flunssa on vienyt voimat enkä ole moneen päivään saanut nauttia kunnon aamustondiksista. Tänään ammulla Kyrpäni nousi taas kaksi kertaa melko kovaan stondikseen, ehkä alan parantua? 

Taas on se aika vuodesta, että alkaa nämä syyslenssut ja muut räkätaudit nostamaan päätään ja tähänkin harrastukseen vaikuttaa… mutta kiva kuulla, että olisit jo toipumaan päin 😉

Kiitos, kunnon aamustondikset herättävät myös haluja runkkaukseen joka juuri on menossa.

Olipa pitkästä aikaa ihanan kova ja pitkä aamustondis, hyvä KYRPÄ. 

Quote from Innokas on 16.11.2023, 07:20

Olipa pitkästä aikaa ihanan kova ja pitkä aamustondis, hyvä KYRPÄ. 

Mulla ollut kans hyviä aamustondiksia edeltävinä aamuina! Mitkähän asiat vaikuttaa siihen?

Eilen ja tänään taas useat aamustondikset ovat olleet harvinaisen kovia ja pitkiä, jopa melkein kivuliaita. Tänään oli todella vaikeuksia saada itseni ja Kyrpäni rentoutettua ja seisokin laskeutumaan.

Itselläkin oli tänään aamustondis, oli ihanaa herätä kun oli penis kovana jo herätessä, no eihän siinä auttanut kuin runkata. 🙂

Page 1 of 2Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi