Uudet yksityisviestit-Forum breadcrumbs – You are here:Seksi𝓯𝓸𝓸𝓻𝓾𝓶𝓲seksifoorumi-keskustelu.fi Aihealueet:: SeksiVilautteluaVilauttelua
8 Posts#1 · 14/08/2025, 08:15Quote from BulgingDude on 14/08/2025, 08:15Vahingossa vilautin huolella puolison tyttärelle viime yönä. Nuori nainen, ikää 19v, tuli kotiin myöhään, mutta minä olin menossa samaan aikaan vessaan. Minähän en housuja käytä vaan muna kovana heiluen menin vessaan. Tämä tyttö oli sitten vastassa eteisessä ja katsoi suoraan minun alapäähän. Kysyin vaan että onko hän menossa vessaan johon sain ujon vastauksen “en”. Hän vain tuijotti alas.
Olen exhibitionisti ja nautin olla alasti, mutta puolisoni on sanonut että jos on vaara että tyttö on kotona niin alushousut pitää olla jalassa. Nyt ei ollut ja ujo nuori nainen sai nähdä kunnon patukkaa. En tiedä vielä mitä jälkipyykkiä tulee, mutta ainakin itselleni oli kiihottavaa olla kalu kovana tälle 19v nuorettarelle.
Vahingossa vilautin huolella puolison tyttärelle viime yönä. Nuori nainen, ikää 19v, tuli kotiin myöhään, mutta minä olin menossa samaan aikaan vessaan. Minähän en housuja käytä vaan muna kovana heiluen menin vessaan. Tämä tyttö oli sitten vastassa eteisessä ja katsoi suoraan minun alapäähän. Kysyin vaan että onko hän menossa vessaan johon sain ujon vastauksen “en”. Hän vain tuijotti alas.
Olen exhibitionisti ja nautin olla alasti, mutta puolisoni on sanonut että jos on vaara että tyttö on kotona niin alushousut pitää olla jalassa. Nyt ei ollut ja ujo nuori nainen sai nähdä kunnon patukkaa. En tiedä vielä mitä jälkipyykkiä tulee, mutta ainakin itselleni oli kiihottavaa olla kalu kovana tälle 19v nuorettarelle.
1,190 Posts#2 · 14/08/2025, 16:37Quote from KoiraKaveri on 14/08/2025, 16:37Näen tällaisen seksuaalisena ahdisteluna. Kerroit hänen itse katselleen, joten toisaalta en tiedä mitä tilanteeseen kuului. Pitäisi olla kuitenkin itsestään selvää, että pitää huolen siitä ettei laita väkisin toisia tilanteeseen johon he eivät tahdo. Ihmiset reagoivat hyvin eri tavalla – joku vai pitää vain hauskana ja jännänä kokemuksena, kun toinen taas saa ahdistusta ja trauman pitkäksi aikaa. Saunassa tai kylpyhuoneessa kaikkien odotetaankin olevan alasti.
Näen tällaisen seksuaalisena ahdisteluna. Kerroit hänen itse katselleen, joten toisaalta en tiedä mitä tilanteeseen kuului. Pitäisi olla kuitenkin itsestään selvää, että pitää huolen siitä ettei laita väkisin toisia tilanteeseen johon he eivät tahdo. Ihmiset reagoivat hyvin eri tavalla – joku vai pitää vain hauskana ja jännänä kokemuksena, kun toinen taas saa ahdistusta ja trauman pitkäksi aikaa. Saunassa tai kylpyhuoneessa kaikkien odotetaankin olevan alasti.
18 Posts#3 · 14/08/2025, 21:06Quote from murmeli on 14/08/2025, 21:06
Quote from KoiraKaveri on 14/08/2025, 16:37
Näen tällaisen seksuaalisena ahdisteluna. Kerroit hänen itse katselleen, joten toisaalta en tiedä mitä tilanteeseen kuului. Pitäisi olla kuitenkin itsestään selvää, että pitää huolen siitä ettei laita väkisin toisia tilanteeseen johon he eivät tahdo. Ihmiset reagoivat hyvin eri tavalla – joku vai pitää vain hauskana ja jännänä kokemuksena, kun toinen taas saa ahdistusta ja trauman pitkäksi aikaa. Saunassa tai kylpyhuoneessa kaikkien odotetaankin olevan alasti.
Tää on exhibitionismin ongelma. Oman seksuaalisuutensa toteuttaminen voi haavoittaa tai traumatisoida toista.
Ymmärrän siis kyllä aloittajaa. Itsellä on samoja taipumuksia ja nautin jos huomaan jonkun jäävän katselemaan.
Quote from KoiraKaveri on 14/08/2025, 16:37
Tää on exhibitionismin ongelma. Oman seksuaalisuutensa toteuttaminen voi haavoittaa tai traumatisoida toista.
Ymmärrän siis kyllä aloittajaa. Itsellä on samoja taipumuksia ja nautin jos huomaan jonkun jäävän katselemaan.
Vilauttelua
Quote from BulgingDude on 14/08/2025, 08:15Vahingossa vilautin huolella puolison tyttärelle viime yönä. Nuori nainen, ikää 19v, tuli kotiin myöhään, mutta minä olin menossa samaan aikaan vessaan. Minähän en housuja käytä vaan muna kovana heiluen menin vessaan. Tämä tyttö oli sitten vastassa eteisessä ja katsoi suoraan minun alapäähän. Kysyin vaan että onko hän menossa vessaan johon sain ujon vastauksen “en”. Hän vain tuijotti alas.
Vahingossa vilautin huolella puolison tyttärelle viime yönä. Nuori nainen, ikää 19v, tuli kotiin myöhään, mutta minä olin menossa samaan aikaan vessaan. Minähän en housuja käytä vaan muna kovana heiluen menin vessaan. Tämä tyttö oli sitten vastassa eteisessä ja katsoi suoraan minun alapäähän. Kysyin vaan että onko hän menossa vessaan johon sain ujon vastauksen “en”. Hän vain tuijotti alas.

Quote from KoiraKaveri on 14/08/2025, 16:37Näen tällaisen seksuaalisena ahdisteluna. Kerroit hänen itse katselleen, joten toisaalta en tiedä mitä tilanteeseen kuului. Pitäisi olla kuitenkin itsestään selvää, että pitää huolen siitä ettei laita väkisin toisia tilanteeseen johon he eivät tahdo. Ihmiset reagoivat hyvin eri tavalla – joku vai pitää vain hauskana ja jännänä kokemuksena, kun toinen taas saa ahdistusta ja trauman pitkäksi aikaa. Saunassa tai kylpyhuoneessa kaikkien odotetaankin olevan alasti.
Quote from murmeli on 14/08/2025, 21:06Quote from KoiraKaveri on 14/08/2025, 16:37Näen tällaisen seksuaalisena ahdisteluna. Kerroit hänen itse katselleen, joten toisaalta en tiedä mitä tilanteeseen kuului. Pitäisi olla kuitenkin itsestään selvää, että pitää huolen siitä ettei laita väkisin toisia tilanteeseen johon he eivät tahdo. Ihmiset reagoivat hyvin eri tavalla – joku vai pitää vain hauskana ja jännänä kokemuksena, kun toinen taas saa ahdistusta ja trauman pitkäksi aikaa. Saunassa tai kylpyhuoneessa kaikkien odotetaankin olevan alasti.
Quote from KoiraKaveri on 14/08/2025, 16:37Näen tällaisen seksuaalisena ahdisteluna. Kerroit hänen itse katselleen, joten toisaalta en tiedä mitä tilanteeseen kuului. Pitäisi olla kuitenkin itsestään selvää, että pitää huolen siitä ettei laita väkisin toisia tilanteeseen johon he eivät tahdo. Ihmiset reagoivat hyvin eri tavalla – joku vai pitää vain hauskana ja jännänä kokemuksena, kun toinen taas saa ahdistusta ja trauman pitkäksi aikaa. Saunassa tai kylpyhuoneessa kaikkien odotetaankin olevan alasti.
< Foorumin etusivulle