Uudet yksityisviestit-Forum breadcrumbs – You are here:Seksi𝓯𝓸𝓸𝓻𝓾𝓶𝓲seksifoorumi-keskustelu.fi Aihealueet:: Ylläpito, palaute ja ilmoitukset 📌Viesteistä ilmoittaminenViesteistä ilmoittaminen
1,111 Posts#1 · 14/06/2024, 13:20Quote from KoiraKaveri on 14/06/2024, 13:20Pyrin pitämään foorumin siistinä ja siivoilen ketjuja. Yksi asia josta minulle on todella paljon apua, on viesteistä ilmoittaminen. Jos on viesti jonka linkki on vanhentunut, tai linkinkautta haettu kuva ei enää näy, niin pyrin silloin korjaamaan tai poistamaan topic/viestien-poistaminen/ kriteerien mukaan. Ilmoittaa voi myös jos se on muuten sopimaton.
Ilmoittaminen onnistuu kommentin oikeassa yläkulmassa olevaa kolmiota klikkaamalla. Tähän ketjuunkin voi laittaa viestiä tarvittaessa.
Pyrin pitämään foorumin siistinä ja siivoilen ketjuja. Yksi asia josta minulle on todella paljon apua, on viesteistä ilmoittaminen. Jos on viesti jonka linkki on vanhentunut, tai linkinkautta haettu kuva ei enää näy, niin pyrin silloin korjaamaan tai poistamaan topic/viestien-poistaminen/ kriteerien mukaan. Ilmoittaa voi myös jos se on muuten sopimaton.
Ilmoittaminen onnistuu kommentin oikeassa yläkulmassa olevaa kolmiota klikkaamalla. Tähän ketjuunkin voi laittaa viestiä tarvittaessa.
Uploaded files:Last edited on 14/06/2024, 15:36 by KoiraKaveri
Viesteistä ilmoittaminen

Quote from KoiraKaveri on 14/06/2024, 13:20Pyrin pitämään foorumin siistinä ja siivoilen ketjuja. Yksi asia josta minulle on todella paljon apua, on viesteistä ilmoittaminen. Jos on viesti jonka linkki on vanhentunut, tai linkinkautta haettu kuva ei enää näy, niin pyrin silloin korjaamaan tai poistamaan topic/viestien-poistaminen/ kriteerien mukaan. Ilmoittaa voi myös jos se on muuten sopimaton.
Pyrin pitämään foorumin siistinä ja siivoilen ketjuja. Yksi asia josta minulle on todella paljon apua, on viesteistä ilmoittaminen. Jos on viesti jonka linkki on vanhentunut, tai linkinkautta haettu kuva ei enää näy, niin pyrin silloin korjaamaan tai poistamaan topic/viestien-poistaminen/ kriteerien mukaan. Ilmoittaa voi myös jos se on muuten sopimaton.
Uploaded files:< Foorumin etusivulle