Uudet yksityisviestit-Seksifoorumi
1 Post
#2 · 18/12/2022, 23:58Quote from 🍆🍑Dick Balls 💦👀 on 18/12/2022, 23:58Yllätyin kun sivusto oli auennut, mutta vanha nimimerkkini oli käytössä, eikä se auennut aiemmalla salasanalla 😣
Mietin että oliko joku vanha ”kilpailija” varannut sen kiusaksi, koska hän ei ole laisinkaan aktiivinen 🤐
Joten oli otettava uusi taiteilijanimi, joka toimii nyt uutena selkärankana, oikeana karana 😁
Vain yhden tunnistin aiemmasta jäsenistöstä, mielenkiinnon kohteet! 🖐
Yllätyin kun sivusto oli auennut, mutta vanha nimimerkkini oli käytössä, eikä se auennut aiemmalla salasanalla 😣
Mietin että oliko joku vanha ”kilpailija” varannut sen kiusaksi, koska hän ei ole laisinkaan aktiivinen 🤐
Joten oli otettava uusi taiteilijanimi, joka toimii nyt uutena selkärankana, oikeana karana 😁
Last edited on 19/12/2022, 00:00 by 🍆🍑Dick Balls 💦👀
442 Posts
1,111 Posts#5 · 17/01/2023, 21:15Quote from KoiraKaveri on 17/01/2023, 21:15Minäkin olin vanhalla foorumilla mutta sen taitaa arvatakin. Sama KoiraKaveri kuin sielläkin.
MadClown kirjoitteli valtavasti. Pekka oli ylläpitäjä. FrauShaefer, Kettunen, RobinHund, Helsinki42, Joyride moderaattori Bikundi90 jne. Jaska112 tunnistin myös nimimerkistä.
Minäkin olin vanhalla foorumilla mutta sen taitaa arvatakin. Sama KoiraKaveri kuin sielläkin.
MadClown kirjoitteli valtavasti. Pekka oli ylläpitäjä. FrauShaefer, Kettunen, RobinHund, Helsinki42, Joyride moderaattori Bikundi90 jne. Jaska112 tunnistin myös nimimerkistä.
Last edited on 07/02/2023, 16:51 by KoiraKaveri
Seksifoorumi

Quote from 🍆🍑Dick Balls 💦👀 on 18/12/2022, 23:58Yllätyin kun sivusto oli auennut, mutta vanha nimimerkkini oli käytössä, eikä se auennut aiemmalla salasanalla 😣
Yllätyin kun sivusto oli auennut, mutta vanha nimimerkkini oli käytössä, eikä se auennut aiemmalla salasanalla 😣

Quote from KoiraKaveri on 17/01/2023, 21:15Minäkin olin vanhalla foorumilla mutta sen taitaa arvatakin. Sama KoiraKaveri kuin sielläkin.
Minäkin olin vanhalla foorumilla mutta sen taitaa arvatakin. Sama KoiraKaveri kuin sielläkin.
< Foorumin etusivulle