Uudet yksityisviestit-Persekuvien jakelu
Deleted user#1 · 27/06/2024, 03:34Quote from Deleted user on 27/06/2024, 03:34Nyt jos koskaan olisi aihetta poistaa ne naisten salaa kuvatut perseen kuvat jos niitä täällä vielä on, minusta tollanen salakuvaaminen ja niiden jakelu asiatonta, eriasia jos jakaa luvalla..
Nyt jos koskaan olisi aihetta poistaa ne naisten salaa kuvatut perseen kuvat jos niitä täällä vielä on, minusta tollanen salakuvaaminen ja niiden jakelu asiatonta, eriasia jos jakaa luvalla..
1,111 Posts#2 · 27/06/2024, 17:15Quote from KoiraKaveri on 27/06/2024, 17:15https://www.minilex.fi/a/yksityisyydensuoja-ja-valokuvaus
Internetistä löytyy todella paljon kuvia pepuista. En voi tietää mitkä kuvat ovat kohteen luvalla jaettuja ja mitkä eivät, se on ensisijaisesti kuvan julkaisijan vastuulla. Jos joku tunnistaa itsensä vaikkapa luvatta jaetusta kuvasta, voi uhri nostaa julkaisijaa vastaan jopa syytteen kunnianloukkauksesta. Ylläpitäjänä velvollisuuteni on poistaa laiton materiaali ja myös arveluttavat kuvat. Viestistä ilmoittaminen tapahtuu oikeassa yläkulmassa olevaa kolmiota klikkaamalla tai laittamalla minulle viestiä.
Vaikka pelkkä takapuoli kuvassa olisi, paikanpäällä joutuu kyllä pulaan jos jää siitä kiinni.
Kuten foorumin säännöissä lukee, älä julkaise yksityiselämää loukkaavaa kuvaa.
https://www.minilex.fi/a/yksityisyydensuoja-ja-valokuvaus
Internetistä löytyy todella paljon kuvia pepuista. En voi tietää mitkä kuvat ovat kohteen luvalla jaettuja ja mitkä eivät, se on ensisijaisesti kuvan julkaisijan vastuulla. Jos joku tunnistaa itsensä vaikkapa luvatta jaetusta kuvasta, voi uhri nostaa julkaisijaa vastaan jopa syytteen kunnianloukkauksesta. Ylläpitäjänä velvollisuuteni on poistaa laiton materiaali ja myös arveluttavat kuvat. Viestistä ilmoittaminen tapahtuu oikeassa yläkulmassa olevaa kolmiota klikkaamalla tai laittamalla minulle viestiä.
Vaikka pelkkä takapuoli kuvassa olisi, paikanpäällä joutuu kyllä pulaan jos jää siitä kiinni.
Last edited on 27/06/2024, 18:04 by KoiraKaveri
442 Posts
1,111 Posts#4 · 28/06/2024, 00:18Quote from KoiraKaveri on 28/06/2024, 00:18Ei ole. Hän on poistanut profiilinsa itse.
Profiilisi asetusten loppuosassa on valinta delete. Kun profiilinsa poistaa, nimi korvautuu tekstillä ”Deleted user”. Eikä se siis tarkoita, että minä olisin poistanut kyseisen käyttäjän.
Ei ole. Hän on poistanut profiilinsa itse.
Profiilisi asetusten loppuosassa on valinta delete. Kun profiilinsa poistaa, nimi korvautuu tekstillä ”Deleted user”. Eikä se siis tarkoita, että minä olisin poistanut kyseisen käyttäjän.
442 Posts#5 · 28/06/2024, 09:36Quote from Ulfberht on 28/06/2024, 09:36En tiiä mitä päässä liikku kun tollasta kysyin, eikä ollu tarkoitus olla töykeä… Multa aivopieru.
En tiiä mitä päässä liikku kun tollasta kysyin, eikä ollu tarkoitus olla töykeä… Multa aivopieru.
Last edited on 20/10/2024, 19:31 by Ulfberht
1,111 Posts#6 · 28/06/2024, 12:36Quote from KoiraKaveri on 28/06/2024, 12:36Kaikki hyvin. Kyllä asioita saa kysellä etkä käyttäytynyt töykeästi.
Kaikki hyvin. Kyllä asioita saa kysellä etkä käyttäytynyt töykeästi.
Last edited on 28/06/2024, 12:36 by KoiraKaveri
Persekuvien jakelu
Quote from Deleted user on 27/06/2024, 03:34Nyt jos koskaan olisi aihetta poistaa ne naisten salaa kuvatut perseen kuvat jos niitä täällä vielä on, minusta tollanen salakuvaaminen ja niiden jakelu asiatonta, eriasia jos jakaa luvalla..
Nyt jos koskaan olisi aihetta poistaa ne naisten salaa kuvatut perseen kuvat jos niitä täällä vielä on, minusta tollanen salakuvaaminen ja niiden jakelu asiatonta, eriasia jos jakaa luvalla..

Quote from KoiraKaveri on 27/06/2024, 17:15https://www.minilex.fi/a/yksityisyydensuoja-ja-valokuvaus
https://www.minilex.fi/a/yksityisyydensuoja-ja-valokuvaus

Quote from KoiraKaveri on 28/06/2024, 00:18Ei ole. Hän on poistanut profiilinsa itse.
Ei ole. Hän on poistanut profiilinsa itse.

Quote from Ulfberht on 28/06/2024, 09:36En tiiä mitä päässä liikku kun tollasta kysyin, eikä ollu tarkoitus olla töykeä… Multa aivopieru.
En tiiä mitä päässä liikku kun tollasta kysyin, eikä ollu tarkoitus olla töykeä… Multa aivopieru.

Quote from KoiraKaveri on 28/06/2024, 12:36Kaikki hyvin. Kyllä asioita saa kysellä etkä käyttäytynyt töykeästi.
Kaikki hyvin. Kyllä asioita saa kysellä etkä käyttäytynyt töykeästi.
< Foorumin etusivulle