Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 53 of 54Next

lopetin eilisen illan runkkaamalla ja aloitin tämän aamun samalla tyylillä. Nytkin runkkaaminen menosa, tuntuu niiiin hyvältä

Quote from X on 20/04/2025, 12:48

lopetin eilisen illan runkkaamalla ja aloitin tämän aamun samalla tyylillä. Nytkin runkkaaminen menosa, tuntuu niiiin hyvältä

Oliko Kyrpä aamulla valmiina seisokissa valmiina runkkausta varten?

Kevyttä runkkausta illan mahdollista naintisessiota varten.

Quote from Innokas on 20/04/2025, 17:09

Kevyttä runkkausta illan mahdollista naintisessiota varten.

Onneksi olkoon! Alkulämmittelyä.

Quote from Innokas on 20/04/2025, 17:07

Taispa olla ^^ aamu erektiot aika yleisiä mulla. Tänään tullut vähän turhankin aktiivisesti runkattua, kulli vähän kipeänä xD

Quote from X on 20/04/2025, 22:55

Taispa olla ^^ aamu erektiot aika yleisiä mulla. Tänään tullut vähän turhankin aktiivisesti runkattua, kulli vähän kipeänä xD

Mulla on muuten kans. Oon runkannut tänään tosi paljon ja alkaa jo vähän sattua. Tullut nautittua vähän liikakin. Ei vaan o ollut parempaakaan tekemistä.

Quote from Ulfberht on 21/04/2025, 00:47
Quote from X on 20/04/2025, 22:55

Mulla on muuten kans. Oon runkannut tänään tosi paljon ja alkaa jo vähän sattua. Tullut nautittua vähän liikakin. Ei vaan o ollut parempaakaan tekemistä.

Mä vaan tykkään vähän liikaakin runkkaamisesta ja kaikesta seksuaalisesta ja seksistä xD olis vaikka mitä tekemistä ja tärkeetäkin puuhaa mut on silti tullu runkattua nyt lopettelen taas yhtä sessiota

Sairastin todella kovan kuumetaudin jo aikaa sitten, mutta tauti jäi jollain tapaa kehooni. En palaudu ollenkaan, lihaksia särkee ja voimat poissa. (Sisareni sairasti saman taudin aiemmin ja kertoi saaneensa saman pitkän yliuupumustilan kuukaudeksi.) Sen vuoksi tulikin itsetyydytettyä äsken ja kohta toisen. Ei jaksa kuin käydä lenkillä, kaupassa ja lojua sohvalla.

Jos oot lenkkeillyt kuumetaudissa, niin jälkitauteja tulee aika varmasti. Kannattais antaa lemmikit jonkun toisen lenkitettäväksi ja syödä terveellisesti. Muuten keho ei parane ikinä.

Just äsken runkkasin. On vielä lomaa jäljellä.

Kaks kertaa on tänään ollut mahdollisuus runkkailla. 

Kevyttä runkkailua ennen töihin lähtöä, ei orkkua.

Töissä vessassa pariin kertaan pikaisesti ilman laukeemisia

Foorumia selaillessa runkkasin taas.

Onneksi löytyi tänäänkin aikaa runkkaamiselle.

Quote from Innokas on 26/04/2025, 17:42

Onneksi löytyi tänäänkin aikaa runkkaamiselle.

Mukava kuulla ^^ 

Mukavaa oli toisellakin kerralla, tai sanotaan paljon mukavampaa.

Quote from Innokas on 26/04/2025, 20:54

Mukavaa oli toisellakin kerralla, tai sanotaan paljon mukavampaa.

Nyt vähän runkannut vähemmän kun ollut kylässä, muttä tänään pääsin saunassa käydessäni kädelle ja hyvää teki ^^ 

Kerran tänään ja se riitti hyvin tälle päivälle. Ei jostain syystä juuri lainkaan kiihota, mutta hyvä välillä niinkin. Tavallisesti tuntuu aina, että kaikki kiihottaa. Aika pervo minä taidan olla.

Aamulla jonkinverran ja töissä vessassa vähän. Mutta joo sama että ei ihan jatkuvaa panetusta ole ollut toisin kun monesti yleensä

Pari kertaa. Kauheen kiireinen päivä takana, silti ehti.

Kevyttä runkkausta vappuaattona.

Quote from Ulfberht on 29/04/2025, 23:01

Pari kertaa. Kauheen kiireinen päivä takana, silti ehti.

Itsellä tänään ollut todella vilkas päivä. Kerran päivällä, ja aion vielä tänään myöhemmin itsetyydyttää.

Hyvää Vappua foorumilaisille!

Vähän äsken mut huomenna seksiä tiedossa naisen kanssa niin säästelen ^^

Kaksi kertaa. On todella kiireistä tällä hetkellä.

Kolme kertaa.

Paras tapa lievittää kaikkea stressiä! Runkkaamisesta saa itsevarmuuttakin!

PreviousPage 53 of 54Next

< Foorumin etusivulle