Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Kuinka usein runkkaatte päivässä

Page 1 of 2Next

Joo eli kuinka monesti päivässä tullee runkattua taikka pantua?ite joskus 7krt en ollut päässyt paineita purkaa melkein 2 viikkoon 😂mutta yleensä 1-5krt pv 

Itsellä yleensä 2 3 kertaa päivä. Myös silloin, kun olen “saanut”.

Joskus on päiviä jolloin on todella kiihottunut eikä se mene ohi ollenkaan, silloin täytyy harrastaa sitä enemmän. Joskus nautin ihan vain kiihottuneisuudesta enkä purakaan heti paineita, kutina mahanpohjassa on välillä mukava olotila. Jos kiihottuneisuutta vain kasvattaa ja kasvattaa, niin laukean lopulta käsin koskematta. Viimeksi laukesin näin vaippaillessa ja pervoillessani kiihottuneena pitkään.

Vaikkapa autoa tai rantalelua halatessa ja kyhnyttäessä tulee, kun sitä vain jaksaa jatkaa.

Joo ite Oon lauennut kas tosi nopeasti kerran tarvinutkun vetää kerran esinahka alas niin Kyllähän lensi ja paljo ,seinän takana naitiin nii se ääni sai kiihoittumaan 😎

Lainaa viestistä santtu 3.10.2022, 21:13

Joo ite Oon lauennut kas tosi nopeasti kerran tarvinutkun vetää kerran esinahka alas niin Kyllähän lensi ja paljo ,seinän takana naitiin nii se ääni sai kiihoittumaan 😎

Hmm… ketkäs siellä seinän takana naivat? 🙂

Anyway, kyllä sitä tällä iällä se kerta päivässä “riittää” 😉 No, joskus toki pari kertaa mutta harvemmin…

Ajattelin että olisin aika kova runkkari mutta taidan olla harrastelija.

Olen vuodesta 2015 pitänyt tarkkaa tilastoa kaikesta seksiin liittyvästä toiminnastamme. Runkkaus on tietysti yksi seurattava asia. Parhaimpana vuonna olen runkannut 462 kertaa joka tekee keskimäärin 1,27 kertaa päivässä. Nykyään runkkauskerrat ovat vähentyneet erinäisten syiden takia. Tänä vuonna runkkausnautintoja on ollut keskimäärin vain joka toinen päivä.

No mä runkkaan joka päivä ja 2-3 kertaa.

Lisäksi panen vaimoa 3-4 kertaa viikossa.

Voi sanoa ettei kovin isoja mällejä lennä kun on koko ajan pussit tyhjät….mutta ei oo haitannut lainkaan.

Runkatessa fantasioin jonkun vieraan panevan kaunista vaimoani. Yleensä jopa useammankin ja mustakin kiihottaisi nähdä vaimossani.

Lainaa viestistä asslover10 5.10.2022, 17:07

Runkatessa fantasioin jonkun vieraan panevan kaunista vaimoani. Yleensä jopa useammankin ja mustakin kiihottaisi nähdä vaimossani.

Oletko pitänyt tämän fantasian vielä vain itselläsi vai oletko aloitellut keskustelua vaimosi kanssa, mitä hän olisi mieltä siitä, että haluat nähdä rakkaan vaimosi jonkun toisen tai toisten miesten kanssa nauttimassa vieraasta kyrvästä?

Sehän ei yksinään riitä, että mies siitä haaveilee vaan se tarvitsee toteutuakseen myös naisen kiinnostuksen asiaan ja suostumuksen…

Aika paljon on juteltiin asiasta ennenkuin ensimmäinen vieras pääsi vaimoani panemaan. Nyt tämä mies on pannut liki vuoden päivät pari kertaa kuussa. Myös kaksi satunnaista miestä on päässyt vaimoani panemaan.

Lainaa viestistä asslover10 6.10.2022, 09:56

Aika paljon on juteltiin asiasta ennenkuin ensimmäinen vieras pääsi vaimoani panemaan. Nyt tämä mies on pannut liki vuoden päivät pari kertaa kuussa. Myös kaksi satunnaista miestä on päässyt vaimoani panemaan.

Aivan mahtavan naisenhan oletkin sitten vaimoksesi löytänyt jos hän niiden keskuteluidenne jälkeen oli valmis ja halukas tuota haavettasi toteuttamaan 😉 Ja nyt teillä on sekä säännöllinen vieras että pari satunnaistakin on käynyt vaimoasi panemassa… Ehkäpä se vakkarikaveri on kuiteskin kaikkein paras, luottamuksen ja kaiken muun sellaisen suhteen…

Lainaa viestistä asslover10 6.10.2022, 09:56

Aika paljon on juteltiin asiasta ennenkuin ensimmäinen vieras pääsi vaimoani panemaan. Nyt tämä mies on pannut liki vuoden päivät pari kertaa kuussa. Myös kaksi satunnaista miestä on päässyt vaimoani panemaan.

Mielenkiintoista, oletko itse saanut seurata tai osallistunut hommaan mitenkään kun vaimosi pilluun on ”vieraan” miehen kyrpä uponnut 

Muuten tää ketju on nyt ajautunut uudelle uralle alkuperäisestä. Joten eiköhän tässä ketjussa käsitellä vain runkkausmääriä, jota muuten olen juuri tekemässä kolmannen kerran tänään.

En ole päässyt tätä näkemään. Mieli tekisi olla makuuhuoneessa mukana ja istua tuolilla kulli kovana seuraamassa tapahtumaa. Ehkä joskus…

Vaimoni on kuitenkin sen verran edustavan näköinen että saa aina halutessaan, jos on esim. iltaa viettämässä…

 

Tänää jo 2krt runkkannu tiedä sitte paljo tulee vielä vedeltyä jos uuden enkan tekis perjantain kunniaksi😂

Lainaa viestistä Innokas 5.10.2022, 10:59

Ajattelin että olisin aika kova runkkari mutta taidan olla harrastelija.

Olen vuodesta 2015 pitänyt tarkkaa tilastoa kaikesta seksiin liittyvästä toiminnastamme. Runkkaus on tietysti yksi seurattava asia. Parhaimpana vuonna olen runkannut 462 kertaa joka tekee keskimäärin 1,27 kertaa päivässä. Nykyään runkkauskerrat ovat vähentyneet erinäisten syiden takia. Tänä vuonna runkkausnautintoja on ollut keskimäärin vain joka toinen päivä.

Luin joskus jonkun kommentin jossa joku kertoi panostavansa runkkaamisen laatuun. Ei harrastanut sitä joka päivä mutta silloin kun harrasti, nautti siitä sitäkin enemmän. Itse en kuitenkaan koe määrän vähentämisen parantavan laatua, mutta jos on tullut useamman kerran samana päivänä, saa orgasmia houkutella pitkäänkin. Sitten taas jos liian kiihoittunut, tulee liiankin nopeaa.

Myös eri päivinä laukeamiset tuntuvat erilaisilta, toisen laukeaminen aivan ryöpsähtää läpi koko kehon, välillä ne ovat laimeampia.

Vaihtelee paljon. Riippuen siitä onko menossa vähemmän seksin kausi puolison kanssa, silloin saattaa helposti tulla 3 kertaa päivässä ja jos ns normaali rytmi puolison kanssa, kerran päivässä tulee hanskattua. Ruuhkavuodet 😅😅

Tilastojeni mukaan viimeisten kahdeksan vuoden aikana keskimäärin 1,05 kertaa päivässä. Liian vähän!?

Täällä on melkoisia petoja, keskimäärin reilu kerta päivässä. Itsellä tekee kovaa saavuttaa terveyslaitosten suositus 21 krt/kk. Eturauhasten terveys jne. Siksi liityin tänne, jos saisin virikkeitä yksilösuorituksiin. Tuo joka toinen päivä onnistuu joskus, mutta joskus ei ehdi kuin noin joka kolmas päivä. Auttavaa “kättäkään” ei aina ole saatavana. Sessio ottaa oman aikansa ja vaatii virikkeensä, ei onnistu jumppana, jotta saa sen repivän lopputuleman. Niin jos puhutaan pelkästä runkkaamisesta niin se onnistunee lyhyessäkin ajassa. Mutta jos on kunnon kouristukset ja roiskuva lasti tähtäimessä, niin siihen virittäytyminen ei joka päivä onnistu, tunnit ei riitä. No nuo välipäivien kuivaharjoitukset kuitenkin lataa vieteriä onnistumisille.

Onko runkkaaminen ilman happy end:iä laskennallinen suoritus?

Itse olen joitakin vuosia sitten saamani burn-outin takia vain puoliksi töissä. Tämän vuoksi on enemmän aikaa runkkaamiselle.

Itse olen huomannut, että se toinen orgasmi rapsuttaa sisältä päin. Ensimmäinen tuntuu hyvältä, mitä pikemmin toinen perään, sitä makeammalta se maistuu. Toki kokemukset ja tarpeet ovat varmasti yksilöllisiä. Myös vaihtelu tuntuu vaikuttavan orgasmin laatuun. Kun palaa jonkin fantasian ääreen josta ei ole unelmoinut pitkään aikaan, tuntuu että laukeaminen on mainio.

Tähän kysymykseen on vastannut vasta noin alle 10% foorumilaisista. Pistäkäähän nopeasti tietoa kuinka usein harrastatte tätä terveellistä hommaa. 

Page 1 of 2Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi