Uudet yksityisviestit-Forum breadcrumbs – You are here:Seksi𝓯𝓸𝓸𝓻𝓾𝓶𝓲seksifoorumi-keskustelu.fi Aihealueet:: Itsetyydytys ja lelut 🐉Kuinka usein runkkaatte päivässäKuinka usein runkkaatte päivässä
Page 1 of 2Next
Deleted user#1 · 3.10.2022, 20:04Quote from Deleted user on 3.10.2022, 20:04Joo eli kuinka monesti päivässä tullee runkattua taikka pantua?ite joskus 7krt en ollut päässyt paineita purkaa melkein 2 viikkoon 😂mutta yleensä 1-5krt pv
Joo eli kuinka monesti päivässä tullee runkattua taikka pantua?ite joskus 7krt en ollut päässyt paineita purkaa melkein 2 viikkoon 😂mutta yleensä 1-5krt pv
547 Posts#2 · 3.10.2022, 20:57Quote from KoiraKaveri on 3.10.2022, 20:57Itsellä yleensä 2 – 3 kertaa päivä. Myös silloin, kun olen “saanut”.
Joskus on päiviä jolloin on todella kiihottunut eikä se mene ohi ollenkaan, silloin täytyy harrastaa sitä enemmän. Joskus nautin ihan vain kiihottuneisuudesta enkä purakaan heti paineita, kutina mahanpohjassa on välillä mukava olotila. Jos kiihottuneisuutta vain kasvattaa ja kasvattaa, niin laukean lopulta käsin koskematta. Viimeksi laukesin näin vaippaillessa ja pervoillessani kiihottuneena pitkään.
Vaikkapa autoa tai rantalelua halatessa ja kyhnyttäessä tulee, kun sitä vain jaksaa jatkaa.
Itsellä yleensä 2 – 3 kertaa päivä. Myös silloin, kun olen “saanut”.
Joskus on päiviä jolloin on todella kiihottunut eikä se mene ohi ollenkaan, silloin täytyy harrastaa sitä enemmän. Joskus nautin ihan vain kiihottuneisuudesta enkä purakaan heti paineita, kutina mahanpohjassa on välillä mukava olotila. Jos kiihottuneisuutta vain kasvattaa ja kasvattaa, niin laukean lopulta käsin koskematta. Viimeksi laukesin näin vaippaillessa ja pervoillessani kiihottuneena pitkään.
Vaikkapa autoa tai rantalelua halatessa ja kyhnyttäessä tulee, kun sitä vain jaksaa jatkaa.
Deleted user#3 · 3.10.2022, 21:13Quote from Deleted user on 3.10.2022, 21:13Joo ite Oon lauennut kas tosi nopeasti kerran tarvinutkun vetää kerran esinahka alas niin Kyllähän lensi ja paljo ,seinän takana naitiin nii se ääni sai kiihoittumaan 😎
Joo ite Oon lauennut kas tosi nopeasti kerran tarvinutkun vetää kerran esinahka alas niin Kyllähän lensi ja paljo ,seinän takana naitiin nii se ääni sai kiihoittumaan 😎
252 Posts#4 · 4.10.2022, 11:36Quote from Pervo-mies on 4.10.2022, 11:36
Lainaa viestistä santtu 3.10.2022, 21:13
Joo ite Oon lauennut kas tosi nopeasti kerran tarvinutkun vetää kerran esinahka alas niin Kyllähän lensi ja paljo ,seinän takana naitiin nii se ääni sai kiihoittumaan 
Hmm… ketkäs siellä seinän takana naivat? 🙂
Anyway, kyllä sitä tällä iällä se kerta päivässä “riittää” 😉 No, joskus toki pari kertaa mutta harvemmin…
Lainaa viestistä santtu 3.10.2022, 21:13
Joo ite Oon lauennut kas tosi nopeasti kerran tarvinutkun vetää kerran esinahka alas niin Kyllähän lensi ja paljo ,seinän takana naitiin nii se ääni sai kiihoittumaan 
Anyway, kyllä sitä tällä iällä se kerta päivässä “riittää” 😉 No, joskus toki pari kertaa mutta harvemmin…
#5 · 5.10.2022, 10:59Quote from Innokas on 5.10.2022, 10:59Ajattelin että olisin aika kova runkkari mutta taidan olla harrastelija.
Olen vuodesta 2015 pitänyt tarkkaa tilastoa kaikesta seksiin liittyvästä toiminnastamme. Runkkaus on tietysti yksi seurattava asia. Parhaimpana vuonna olen runkannut 462 kertaa joka tekee keskimäärin 1,27 kertaa päivässä. Nykyään runkkauskerrat ovat vähentyneet erinäisten syiden takia. Tänä vuonna runkkausnautintoja on ollut keskimäärin vain joka toinen päivä.
Ajattelin että olisin aika kova runkkari mutta taidan olla harrastelija.
Olen vuodesta 2015 pitänyt tarkkaa tilastoa kaikesta seksiin liittyvästä toiminnastamme. Runkkaus on tietysti yksi seurattava asia. Parhaimpana vuonna olen runkannut 462 kertaa joka tekee keskimäärin 1,27 kertaa päivässä. Nykyään runkkauskerrat ovat vähentyneet erinäisten syiden takia. Tänä vuonna runkkausnautintoja on ollut keskimäärin vain joka toinen päivä.
62 Posts#6 · 5.10.2022, 17:07Quote from asslover10 on 5.10.2022, 17:07No mä runkkaan joka päivä ja 2-3 kertaa.
Lisäksi panen vaimoa 3-4 kertaa viikossa.
Voi sanoa ettei kovin isoja mällejä lennä kun on koko ajan pussit tyhjät….mutta ei oo haitannut lainkaan.
Runkatessa fantasioin jonkun vieraan panevan kaunista vaimoani. Yleensä jopa useammankin ja mustakin kiihottaisi nähdä vaimossani.
No mä runkkaan joka päivä ja 2-3 kertaa.
Voi sanoa ettei kovin isoja mällejä lennä kun on koko ajan pussit tyhjät….mutta ei oo haitannut lainkaan.
Runkatessa fantasioin jonkun vieraan panevan kaunista vaimoani. Yleensä jopa useammankin ja mustakin kiihottaisi nähdä vaimossani.
252 Posts#7 · 6.10.2022, 07:39Quote from Pervo-mies on 6.10.2022, 07:39
Lainaa viestistä asslover10 5.10.2022, 17:07
Oletko pitänyt tämän fantasian vielä vain itselläsi vai oletko aloitellut keskustelua vaimosi kanssa, mitä hän olisi mieltä siitä, että haluat nähdä rakkaan vaimosi jonkun toisen tai toisten miesten kanssa nauttimassa vieraasta kyrvästä?
Sehän ei yksinään riitä, että mies siitä haaveilee vaan se tarvitsee toteutuakseen myös naisen kiinnostuksen asiaan ja suostumuksen…
Lainaa viestistä asslover10 5.10.2022, 17:07
Oletko pitänyt tämän fantasian vielä vain itselläsi vai oletko aloitellut keskustelua vaimosi kanssa, mitä hän olisi mieltä siitä, että haluat nähdä rakkaan vaimosi jonkun toisen tai toisten miesten kanssa nauttimassa vieraasta kyrvästä?
Sehän ei yksinään riitä, että mies siitä haaveilee vaan se tarvitsee toteutuakseen myös naisen kiinnostuksen asiaan ja suostumuksen…
62 Posts#8 · 6.10.2022, 09:56Quote from asslover10 on 6.10.2022, 09:56Aika paljon on juteltiin asiasta ennenkuin ensimmäinen vieras pääsi vaimoani panemaan. Nyt tämä mies on pannut liki vuoden päivät pari kertaa kuussa. Myös kaksi satunnaista miestä on päässyt vaimoani panemaan.
Aika paljon on juteltiin asiasta ennenkuin ensimmäinen vieras pääsi vaimoani panemaan. Nyt tämä mies on pannut liki vuoden päivät pari kertaa kuussa. Myös kaksi satunnaista miestä on päässyt vaimoani panemaan.
252 Posts#9 · 6.10.2022, 11:28Quote from Pervo-mies on 6.10.2022, 11:28
Lainaa viestistä asslover10 6.10.2022, 09:56
Aika paljon on juteltiin asiasta ennenkuin ensimmäinen vieras pääsi vaimoani panemaan. Nyt tämä mies on pannut liki vuoden päivät pari kertaa kuussa. Myös kaksi satunnaista miestä on päässyt vaimoani panemaan.
Aivan mahtavan naisenhan oletkin sitten vaimoksesi löytänyt jos hän niiden keskuteluidenne jälkeen oli valmis ja halukas tuota haavettasi toteuttamaan 😉 Ja nyt teillä on sekä säännöllinen vieras että pari satunnaistakin on käynyt vaimoasi panemassa… Ehkäpä se vakkarikaveri on kuiteskin kaikkein paras, luottamuksen ja kaiken muun sellaisen suhteen…
Aivan mahtavan naisenhan oletkin sitten vaimoksesi löytänyt jos hän niiden keskuteluidenne jälkeen oli valmis ja halukas tuota haavettasi toteuttamaan 😉 Ja nyt teillä on sekä säännöllinen vieras että pari satunnaistakin on käynyt vaimoasi panemassa… Ehkäpä se vakkarikaveri on kuiteskin kaikkein paras, luottamuksen ja kaiken muun sellaisen suhteen…
#10 · 6.10.2022, 13:47Quote from Innokas on 6.10.2022, 13:47
Mielenkiintoista, oletko itse saanut seurata tai osallistunut hommaan mitenkään kun vaimosi pilluun on ”vieraan” miehen kyrpä uponnut
Muuten tää ketju on nyt ajautunut uudelle uralle alkuperäisestä. Joten eiköhän tässä ketjussa käsitellä vain runkkausmääriä, jota muuten olen juuri tekemässä kolmannen kerran tänään.
Mielenkiintoista, oletko itse saanut seurata tai osallistunut hommaan mitenkään kun vaimosi pilluun on ”vieraan” miehen kyrpä uponnut
Muuten tää ketju on nyt ajautunut uudelle uralle alkuperäisestä. Joten eiköhän tässä ketjussa käsitellä vain runkkausmääriä, jota muuten olen juuri tekemässä kolmannen kerran tänään.
Last edited on 6.10.2022, 13:51 by Innokas
62 Posts#11 · 6.10.2022, 22:41Quote from asslover10 on 6.10.2022, 22:41En ole päässyt tätä näkemään. Mieli tekisi olla makuuhuoneessa mukana ja istua tuolilla kulli kovana seuraamassa tapahtumaa. Ehkä joskus…
Vaimoni on kuitenkin sen verran edustavan näköinen että saa aina halutessaan, jos on esim. iltaa viettämässä…
En ole päässyt tätä näkemään. Mieli tekisi olla makuuhuoneessa mukana ja istua tuolilla kulli kovana seuraamassa tapahtumaa. Ehkä joskus…
Vaimoni on kuitenkin sen verran edustavan näköinen että saa aina halutessaan, jos on esim. iltaa viettämässä…
Last edited on 7.10.2022, 05:31 by asslover10
Deleted user#12 · 7.10.2022, 12:19Quote from Deleted user on 7.10.2022, 12:19Tänää jo 2krt runkkannu tiedä sitte paljo tulee vielä vedeltyä jos uuden enkan tekis perjantain kunniaksi😂
Tänää jo 2krt runkkannu tiedä sitte paljo tulee vielä vedeltyä jos uuden enkan tekis perjantain kunniaksi😂
547 Posts#13 · 7.10.2022, 20:15Quote from KoiraKaveri on 7.10.2022, 20:15
Lainaa viestistä Innokas 5.10.2022, 10:59
Luin joskus jonkun kommentin jossa joku kertoi panostavansa runkkaamisen laatuun. Ei harrastanut sitä joka päivä mutta silloin kun harrasti, nautti siitä sitäkin enemmän. Itse en kuitenkaan koe määrän vähentämisen parantavan laatua, mutta jos on tullut useamman kerran samana päivänä, saa orgasmia houkutella pitkäänkin. Sitten taas jos liian kiihoittunut, tulee liiankin nopeaa.
Myös eri päivinä laukeamiset tuntuvat erilaisilta, toisen laukeaminen aivan ryöpsähtää läpi koko kehon, välillä ne ovat laimeampia.
Lainaa viestistä Innokas 5.10.2022, 10:59
Luin joskus jonkun kommentin jossa joku kertoi panostavansa runkkaamisen laatuun. Ei harrastanut sitä joka päivä mutta silloin kun harrasti, nautti siitä sitäkin enemmän. Itse en kuitenkaan koe määrän vähentämisen parantavan laatua, mutta jos on tullut useamman kerran samana päivänä, saa orgasmia houkutella pitkäänkin. Sitten taas jos liian kiihoittunut, tulee liiankin nopeaa.
Myös eri päivinä laukeamiset tuntuvat erilaisilta, toisen laukeaminen aivan ryöpsähtää läpi koko kehon, välillä ne ovat laimeampia.
69 Posts#14 · 29.11.2022, 08:59Quote from nomoro on 29.11.2022, 08:59Vaihtelee paljon. Riippuen siitä onko menossa vähemmän seksin kausi puolison kanssa, silloin saattaa helposti tulla 3 kertaa päivässä ja jos ns normaali rytmi puolison kanssa, kerran päivässä tulee hanskattua. Ruuhkavuodet 😅😅
Vaihtelee paljon. Riippuen siitä onko menossa vähemmän seksin kausi puolison kanssa, silloin saattaa helposti tulla 3 kertaa päivässä ja jos ns normaali rytmi puolison kanssa, kerran päivässä tulee hanskattua. Ruuhkavuodet 😅😅

#16 · 10.12.2022, 21:06Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 10.12.2022, 21:06Täällä on melkoisia petoja, keskimäärin reilu kerta päivässä. Itsellä tekee kovaa saavuttaa terveyslaitosten suositus 21 krt/kk. Eturauhasten terveys jne. Siksi liityin tänne, jos saisin virikkeitä yksilösuorituksiin. Tuo joka toinen päivä onnistuu joskus, mutta joskus ei ehdi kuin noin joka kolmas päivä. Auttavaa “kättäkään” ei aina ole saatavana. Sessio ottaa oman aikansa ja vaatii virikkeensä, ei onnistu jumppana, jotta saa sen repivän lopputuleman. Niin jos puhutaan pelkästä runkkaamisesta niin se onnistunee lyhyessäkin ajassa. Mutta jos on kunnon kouristukset ja roiskuva lasti tähtäimessä, niin siihen virittäytyminen ei joka päivä onnistu, tunnit ei riitä. No nuo välipäivien kuivaharjoitukset kuitenkin lataa vieteriä onnistumisille.
Onko runkkaaminen ilman happy end:iä laskennallinen suoritus?
Täällä on melkoisia petoja, keskimäärin reilu kerta päivässä. Itsellä tekee kovaa saavuttaa terveyslaitosten suositus 21 krt/kk. Eturauhasten terveys jne. Siksi liityin tänne, jos saisin virikkeitä yksilösuorituksiin. Tuo joka toinen päivä onnistuu joskus, mutta joskus ei ehdi kuin noin joka kolmas päivä. Auttavaa “kättäkään” ei aina ole saatavana. Sessio ottaa oman aikansa ja vaatii virikkeensä, ei onnistu jumppana, jotta saa sen repivän lopputuleman. Niin jos puhutaan pelkästä runkkaamisesta niin se onnistunee lyhyessäkin ajassa. Mutta jos on kunnon kouristukset ja roiskuva lasti tähtäimessä, niin siihen virittäytyminen ei joka päivä onnistu, tunnit ei riitä. No nuo välipäivien kuivaharjoitukset kuitenkin lataa vieteriä onnistumisille.
547 Posts#17 · 11.12.2022, 16:53Quote from KoiraKaveri on 11.12.2022, 16:53Itse olen joitakin vuosia sitten saamani burn-outin takia vain puoliksi töissä. Tämän vuoksi on enemmän aikaa runkkaamiselle.
Itse olen huomannut, että se toinen orgasmi rapsuttaa sisältä päin. Ensimmäinen tuntuu hyvältä, mitä pikemmin toinen perään, sitä makeammalta se maistuu. Toki kokemukset ja tarpeet ovat varmasti yksilöllisiä. Myös vaihtelu tuntuu vaikuttavan orgasmin laatuun. Kun palaa jonkin fantasian ääreen josta ei ole unelmoinut pitkään aikaan, tuntuu että laukeaminen on mainio.
Itse olen joitakin vuosia sitten saamani burn-outin takia vain puoliksi töissä. Tämän vuoksi on enemmän aikaa runkkaamiselle.
Itse olen huomannut, että se toinen orgasmi rapsuttaa sisältä päin. Ensimmäinen tuntuu hyvältä, mitä pikemmin toinen perään, sitä makeammalta se maistuu. Toki kokemukset ja tarpeet ovat varmasti yksilöllisiä. Myös vaihtelu tuntuu vaikuttavan orgasmin laatuun. Kun palaa jonkin fantasian ääreen josta ei ole unelmoinut pitkään aikaan, tuntuu että laukeaminen on mainio.
#18 · 18.5.2023, 08:46Quote from Innokas on 18.5.2023, 08:46Tähän kysymykseen on vastannut vasta noin alle 10% foorumilaisista. Pistäkäähän nopeasti tietoa kuinka usein harrastatte tätä terveellistä hommaa.
Tähän kysymykseen on vastannut vasta noin alle 10% foorumilaisista. Pistäkäähän nopeasti tietoa kuinka usein harrastatte tätä terveellistä hommaa.
Page 1 of 2Next
Kuinka usein runkkaatte päivässä
Quote from Deleted user on 3.10.2022, 20:04Joo eli kuinka monesti päivässä tullee runkattua taikka pantua?ite joskus 7krt en ollut päässyt paineita purkaa melkein 2 viikkoon 😂mutta yleensä 1-5krt pv
Joo eli kuinka monesti päivässä tullee runkattua taikka pantua?ite joskus 7krt en ollut päässyt paineita purkaa melkein 2 viikkoon 😂mutta yleensä 1-5krt pv

Quote from KoiraKaveri on 3.10.2022, 20:57Itsellä yleensä 2 – 3 kertaa päivä. Myös silloin, kun olen “saanut”.
Itsellä yleensä 2 – 3 kertaa päivä. Myös silloin, kun olen “saanut”.
Quote from Deleted user on 3.10.2022, 21:13Joo ite Oon lauennut kas tosi nopeasti kerran tarvinutkun vetää kerran esinahka alas niin Kyllähän lensi ja paljo ,seinän takana naitiin nii se ääni sai kiihoittumaan 😎
Joo ite Oon lauennut kas tosi nopeasti kerran tarvinutkun vetää kerran esinahka alas niin Kyllähän lensi ja paljo ,seinän takana naitiin nii se ääni sai kiihoittumaan 😎
Quote from Pervo-mies on 4.10.2022, 11:36Lainaa viestistä santtu 3.10.2022, 21:13Joo ite Oon lauennut kas tosi nopeasti kerran tarvinutkun vetää kerran esinahka alas niin Kyllähän lensi ja paljo ,seinän takana naitiin nii se ääni sai kiihoittumaan
Lainaa viestistä santtu 3.10.2022, 21:13Joo ite Oon lauennut kas tosi nopeasti kerran tarvinutkun vetää kerran esinahka alas niin Kyllähän lensi ja paljo ,seinän takana naitiin nii se ääni sai kiihoittumaan
Quote from Innokas on 5.10.2022, 10:59Ajattelin että olisin aika kova runkkari mutta taidan olla harrastelija.

Quote from asslover10 on 5.10.2022, 17:07No mä runkkaan joka päivä ja 2-3 kertaa.
No mä runkkaan joka päivä ja 2-3 kertaa.
Quote from Pervo-mies on 6.10.2022, 07:39Lainaa viestistä asslover10 5.10.2022, 17:07Runkatessa fantasioin jonkun vieraan panevan kaunista vaimoani. Yleensä jopa useammankin ja mustakin kiihottaisi nähdä vaimossani.
Lainaa viestistä asslover10 5.10.2022, 17:07Runkatessa fantasioin jonkun vieraan panevan kaunista vaimoani. Yleensä jopa useammankin ja mustakin kiihottaisi nähdä vaimossani.

Quote from asslover10 on 6.10.2022, 09:56Aika paljon on juteltiin asiasta ennenkuin ensimmäinen vieras pääsi vaimoani panemaan. Nyt tämä mies on pannut liki vuoden päivät pari kertaa kuussa. Myös kaksi satunnaista miestä on päässyt vaimoani panemaan.
Quote from Pervo-mies on 6.10.2022, 11:28Lainaa viestistä asslover10 6.10.2022, 09:56Aika paljon on juteltiin asiasta ennenkuin ensimmäinen vieras pääsi vaimoani panemaan. Nyt tämä mies on pannut liki vuoden päivät pari kertaa kuussa. Myös kaksi satunnaista miestä on päässyt vaimoani panemaan.
Lainaa viestistä asslover10 6.10.2022, 09:56Aika paljon on juteltiin asiasta ennenkuin ensimmäinen vieras pääsi vaimoani panemaan. Nyt tämä mies on pannut liki vuoden päivät pari kertaa kuussa. Myös kaksi satunnaista miestä on päässyt vaimoani panemaan.
Quote from Innokas on 6.10.2022, 13:47Lainaa viestistä asslover10 6.10.2022, 09:56Aika paljon on juteltiin asiasta ennenkuin ensimmäinen vieras pääsi vaimoani panemaan. Nyt tämä mies on pannut liki vuoden päivät pari kertaa kuussa. Myös kaksi satunnaista miestä on päässyt vaimoani panemaan.
Lainaa viestistä asslover10 6.10.2022, 09:56Aika paljon on juteltiin asiasta ennenkuin ensimmäinen vieras pääsi vaimoani panemaan. Nyt tämä mies on pannut liki vuoden päivät pari kertaa kuussa. Myös kaksi satunnaista miestä on päässyt vaimoani panemaan.

Quote from asslover10 on 6.10.2022, 22:41En ole päässyt tätä näkemään. Mieli tekisi olla makuuhuoneessa mukana ja istua tuolilla kulli kovana seuraamassa tapahtumaa. Ehkä joskus…
En ole päässyt tätä näkemään. Mieli tekisi olla makuuhuoneessa mukana ja istua tuolilla kulli kovana seuraamassa tapahtumaa. Ehkä joskus…
Quote from Deleted user on 7.10.2022, 12:19Tänää jo 2krt runkkannu tiedä sitte paljo tulee vielä vedeltyä jos uuden enkan tekis perjantain kunniaksi😂
Tänää jo 2krt runkkannu tiedä sitte paljo tulee vielä vedeltyä jos uuden enkan tekis perjantain kunniaksi😂

Quote from KoiraKaveri on 7.10.2022, 20:15Lainaa viestistä Innokas 5.10.2022, 10:59Ajattelin että olisin aika kova runkkari mutta taidan olla harrastelija.
Lainaa viestistä Innokas 5.10.2022, 10:59Ajattelin että olisin aika kova runkkari mutta taidan olla harrastelija.
Quote from nomoro on 29.11.2022, 08:59Vaihtelee paljon. Riippuen siitä onko menossa vähemmän seksin kausi puolison kanssa, silloin saattaa helposti tulla 3 kertaa päivässä ja jos ns normaali rytmi puolison kanssa, kerran päivässä tulee hanskattua. Ruuhkavuodet 😅😅
Vaihtelee paljon. Riippuen siitä onko menossa vähemmän seksin kausi puolison kanssa, silloin saattaa helposti tulla 3 kertaa päivässä ja jos ns normaali rytmi puolison kanssa, kerran päivässä tulee hanskattua. Ruuhkavuodet 😅😅

Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 10.12.2022, 21:06Täällä on melkoisia petoja, keskimäärin reilu kerta päivässä. Itsellä tekee kovaa saavuttaa terveyslaitosten suositus 21 krt/kk. Eturauhasten terveys jne. Siksi liityin tänne, jos saisin virikkeitä yksilösuorituksiin. Tuo joka toinen päivä onnistuu joskus, mutta joskus ei ehdi kuin noin joka kolmas päivä. Auttavaa “kättäkään” ei aina ole saatavana. Sessio ottaa oman aikansa ja vaatii virikkeensä, ei onnistu jumppana, jotta saa sen repivän lopputuleman. Niin jos puhutaan pelkästä runkkaamisesta niin se onnistunee lyhyessäkin ajassa. Mutta jos on kunnon kouristukset ja roiskuva lasti tähtäimessä, niin siihen virittäytyminen ei joka päivä onnistu, tunnit ei riitä. No nuo välipäivien kuivaharjoitukset kuitenkin lataa vieteriä onnistumisille.
Täällä on melkoisia petoja, keskimäärin reilu kerta päivässä. Itsellä tekee kovaa saavuttaa terveyslaitosten suositus 21 krt/kk. Eturauhasten terveys jne. Siksi liityin tänne, jos saisin virikkeitä yksilösuorituksiin. Tuo joka toinen päivä onnistuu joskus, mutta joskus ei ehdi kuin noin joka kolmas päivä. Auttavaa “kättäkään” ei aina ole saatavana. Sessio ottaa oman aikansa ja vaatii virikkeensä, ei onnistu jumppana, jotta saa sen repivän lopputuleman. Niin jos puhutaan pelkästä runkkaamisesta niin se onnistunee lyhyessäkin ajassa. Mutta jos on kunnon kouristukset ja roiskuva lasti tähtäimessä, niin siihen virittäytyminen ei joka päivä onnistu, tunnit ei riitä. No nuo välipäivien kuivaharjoitukset kuitenkin lataa vieteriä onnistumisille.

Quote from KoiraKaveri on 11.12.2022, 16:53Itse olen joitakin vuosia sitten saamani burn-outin takia vain puoliksi töissä. Tämän vuoksi on enemmän aikaa runkkaamiselle.
Itse olen joitakin vuosia sitten saamani burn-outin takia vain puoliksi töissä. Tämän vuoksi on enemmän aikaa runkkaamiselle.
Quote from Innokas on 18.5.2023, 08:46Tähän kysymykseen on vastannut vasta noin alle 10% foorumilaisista. Pistäkäähän nopeasti tietoa kuinka usein harrastatte tätä terveellistä hommaa.
Tähän kysymykseen on vastannut vasta noin alle 10% foorumilaisista. Pistäkäähän nopeasti tietoa kuinka usein harrastatte tätä terveellistä hommaa.
Seksifoorumi-Keskustelu.fi