Uudet yksityisviestit-Forum breadcrumbs – You are here:Seksi𝓯𝓸𝓸𝓻𝓾𝓶𝓲seksifoorumi-keskustelu.fi Aihealueet:: FantasiatJalkafetissiJalkafetissi
Deleted user#1 · 18/01/2023, 21:00Quote from Deleted user on 18/01/2023, 21:00Käykö muille niin että naisten paljaat jalat saa kiihotuksen kyrvässä,kertokaa jos on jotain kokemuksia .laittakaa kuvia seksikkäistä jaloista ja varpaista 😎
Käykö muille niin että naisten paljaat jalat saa kiihotuksen kyrvässä,kertokaa jos on jotain kokemuksia .laittakaa kuvia seksikkäistä jaloista ja varpaista 😎
#3 · 03/04/2024, 09:26Quote from Innokas on 03/04/2024, 09:26
Quote from cutiegirl4 on 3.4.2024, 08:44
😇
👍🌷
Quote from cutiegirl4 on 3.4.2024, 08:44
😇
👍🌷

28 Posts#5 · 03/04/2024, 12:32Quote from Girl on 03/04/2024, 12:32
Quote from X on 3.4.2024, 11:24
Quote from cutiegirl on 3.4.2024, 08:44
😇
Kauniit jalat 😍 vaikka itsellä jalkafetissiä olekkaan
Kiitos💋
Quote from X on 3.4.2024, 11:24
Quote from cutiegirl on 3.4.2024, 08:44
😇
Kiitos💋
442 Posts#6 · 03/04/2024, 17:33Quote from Ulfberht on 03/04/2024, 17:33Mulla on ihan jonkinverran jalkafetissiä.
Koulussa liikantunnilla piti ottaa aina sukat pois jos ei muistanut ottaa kenkiä liikkasaliin. Yks meidän luokkalaisista pojista istu penkillä vieressä ja pisti paljaan jalan polvensa päälle niin mua vähän kiihotti. Aatelen että jalka on likainen kohta kehosta, ja sen takia jos joutuis suukotteleen naisen jalkapohjaa niin se olisi alistumista ja itelle nöyryyttävää.
Mulla on ihan jonkinverran jalkafetissiä.
Koulussa liikantunnilla piti ottaa aina sukat pois jos ei muistanut ottaa kenkiä liikkasaliin. Yks meidän luokkalaisista pojista istu penkillä vieressä ja pisti paljaan jalan polvensa päälle niin mua vähän kiihotti. Aatelen että jalka on likainen kohta kehosta, ja sen takia jos joutuis suukotteleen naisen jalkapohjaa niin se olisi alistumista ja itelle nöyryyttävää.
Last edited on 03/04/2024, 17:33 by Ulfberht
13 Posts#8 · 15/11/2024, 23:50Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 23:50Kiihottaisi itseäni naisena jos joku nuolee tai kutittelee jalkapohjia. Omat jalkani ovat helvetin saastaiset, haisevat ja ”ukonhikiset ”pitkän päivän jälkeen, Antaisin sukkani tai kenkäni lainaan samointein. Jopa ilmaiseksi. Haluan vaan nähdä ensireaktiot.
Kiihottaisi itseäni naisena jos joku nuolee tai kutittelee jalkapohjia. Omat jalkani ovat helvetin saastaiset, haisevat ja ”ukonhikiset ”pitkän päivän jälkeen, Antaisin sukkani tai kenkäni lainaan samointein. Jopa ilmaiseksi. Haluan vaan nähdä ensireaktiot.
442 Posts#9 · 22/11/2024, 23:08Quote from Ulfberht on 22/11/2024, 23:08
Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 23:50
Kiihottaisi itseäni naisena jos joku nuolee tai kutittelee jalkapohjia. Omat jalkani ovat helvetin saastaiset, haisevat ja ”ukonhikiset ”pitkän päivän jälkeen, Antaisin sukkani tai kenkäni lainaan samointein. Jopa ilmaiseksi. Haluan vaan nähdä ensireaktiot.
Oman tyttöystävän alusvaatteet tai jalkapohjat ei kiihota niin paljon. On kai liian tuttu. Kiihottaa että jonkun tuntemattoman jalkapohjia joutuis nuolemaan ja kutittaan. Kutina muuten kiihottaa! Pari päivää sitten hivelin varpaalla jalkapohjaa ja tuntu melkein yhtä hyvältä kuin runkkaaminen.
Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 23:50
Oman tyttöystävän alusvaatteet tai jalkapohjat ei kiihota niin paljon. On kai liian tuttu. Kiihottaa että jonkun tuntemattoman jalkapohjia joutuis nuolemaan ja kutittaan. Kutina muuten kiihottaa! Pari päivää sitten hivelin varpaalla jalkapohjaa ja tuntu melkein yhtä hyvältä kuin runkkaaminen.
1,111 Posts#10 · 24/11/2024, 20:49Quote from KoiraKaveri on 24/11/2024, 20:49Minulla oli tässä vieressäni lautanen josta söin hetki sitten nuudeleita. Nappasin haarukan ja sen varrella hivelin jalkapohjaa jossa ohut sukka. Tuo jalkapohjan hively ja kutittelu tuntui aika hyvältä, kun asennoitui siihen oikein. Kutkuttava tunne, vähän kuin jalkahierontaa. Uusi kokemus minulle.
Ymmärän nyt paremmin näitä jalkakutitus kuvia joita tulee välillä vastaan.

Lähde: https://e621.net/posts/4909729?q=tickling_feet

Lähde: https://e621.net/posts/4655338?q=tickling_feet
Minulla oli tässä vieressäni lautanen josta söin hetki sitten nuudeleita. Nappasin haarukan ja sen varrella hivelin jalkapohjaa jossa ohut sukka. Tuo jalkapohjan hively ja kutittelu tuntui aika hyvältä, kun asennoitui siihen oikein. Kutkuttava tunne, vähän kuin jalkahierontaa. Uusi kokemus minulle.

Last edited on 24/11/2024, 20:50 by KoiraKaveri
442 Posts#11 · 30/11/2024, 19:10Quote from Ulfberht on 30/11/2024, 19:10Jalkapohjien piiskaamistahan käytetään kiduttamiseen nykyäänkin jne. Jalkapohjat on tosi herkät, että varmaan tuntuu.

Jalkapohjien piiskaamistahan käytetään kiduttamiseen nykyäänkin jne. Jalkapohjat on tosi herkät, että varmaan tuntuu.

Last edited on 30/11/2024, 19:11 by Ulfberht
Jalkafetissi
Quote from Deleted user on 18/01/2023, 21:00Käykö muille niin että naisten paljaat jalat saa kiihotuksen kyrvässä,kertokaa jos on jotain kokemuksia .laittakaa kuvia seksikkäistä jaloista ja varpaista 😎
Käykö muille niin että naisten paljaat jalat saa kiihotuksen kyrvässä,kertokaa jos on jotain kokemuksia .laittakaa kuvia seksikkäistä jaloista ja varpaista 😎

Quote from Innokas on 03/04/2024, 09:26Quote from cutiegirl4 on 3.4.2024, 08:44😇
👍🌷
Quote from cutiegirl4 on 3.4.2024, 08:44😇
👍🌷

Quote from Girl on 03/04/2024, 12:32Quote from X on 3.4.2024, 11:24Quote from cutiegirl on 3.4.2024, 08:44😇
Kiitos💋
Quote from X on 3.4.2024, 11:24Quote from cutiegirl on 3.4.2024, 08:44😇
Kiitos💋

Quote from Ulfberht on 03/04/2024, 17:33Mulla on ihan jonkinverran jalkafetissiä.
Mulla on ihan jonkinverran jalkafetissiä.

Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 23:50Kiihottaisi itseäni naisena jos joku nuolee tai kutittelee jalkapohjia. Omat jalkani ovat helvetin saastaiset, haisevat ja ”ukonhikiset ”pitkän päivän jälkeen, Antaisin sukkani tai kenkäni lainaan samointein. Jopa ilmaiseksi. Haluan vaan nähdä ensireaktiot.

Quote from Ulfberht on 22/11/2024, 23:08Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 23:50Kiihottaisi itseäni naisena jos joku nuolee tai kutittelee jalkapohjia. Omat jalkani ovat helvetin saastaiset, haisevat ja ”ukonhikiset ”pitkän päivän jälkeen, Antaisin sukkani tai kenkäni lainaan samointein. Jopa ilmaiseksi. Haluan vaan nähdä ensireaktiot.
Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 23:50Kiihottaisi itseäni naisena jos joku nuolee tai kutittelee jalkapohjia. Omat jalkani ovat helvetin saastaiset, haisevat ja ”ukonhikiset ”pitkän päivän jälkeen, Antaisin sukkani tai kenkäni lainaan samointein. Jopa ilmaiseksi. Haluan vaan nähdä ensireaktiot.

Quote from KoiraKaveri on 24/11/2024, 20:49Minulla oli tässä vieressäni lautanen josta söin hetki sitten nuudeleita. Nappasin haarukan ja sen varrella hivelin jalkapohjaa jossa ohut sukka. Tuo jalkapohjan hively ja kutittelu tuntui aika hyvältä, kun asennoitui siihen oikein. Kutkuttava tunne, vähän kuin jalkahierontaa. Uusi kokemus minulle.
Lähde: https://e621.net/posts/4655338?q=tickling_feet
Minulla oli tässä vieressäni lautanen josta söin hetki sitten nuudeleita. Nappasin haarukan ja sen varrella hivelin jalkapohjaa jossa ohut sukka. Tuo jalkapohjan hively ja kutittelu tuntui aika hyvältä, kun asennoitui siihen oikein. Kutkuttava tunne, vähän kuin jalkahierontaa. Uusi kokemus minulle.

Quote from Ulfberht on 30/11/2024, 19:10Jalkapohjien piiskaamistahan käytetään kiduttamiseen nykyäänkin jne. Jalkapohjat on tosi herkät, että varmaan tuntuu.
Jalkapohjien piiskaamistahan käytetään kiduttamiseen nykyäänkin jne. Jalkapohjat on tosi herkät, että varmaan tuntuu.
< Foorumin etusivulle