Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Eläimet

Page 1 of 10Next

Koska zoofilia on kriminalisoitu 2024 alusta lähtien, ei lemmikkien ruinaamis viestejä saa postailla. Aiheesta on silti täysin laillista keskustella ja kaikki täällä kerrotut jutut menevät fantasioinnin piikkiin. Jos hellyydestä eläimen kanssa jäisi kiinni – joka melko epätodennäköistä sillä täytyy olla aika varomaton – seuraisi siitä ainoastaan sakkoja.

_______

Zoofiili kokee ja näkee eläimet seksikkäinä sekä ihailee niitä.

Monilla on vääriä mielikuvia siitä mitä zoofilia on. Tosiasiassa jokainen kunnollinen zoo kunnioittaa ja rakastaa eläimiä hyvin paljon, he myös pitävät niistä keskimääräisesti tavallista parempaa huolta.

Moni uroskoira änkeää väkisin päälle ja yrittää nylkyttää, näin ollen eläimen suostumus on selvä, kunhan kaikki tapahtuu sen ehdoilla.

Eläin tekee mielellään asioita jotka tuottavat sille nautintoa, niitä voivat olla agility, rapsuttelu tai seksuaalisen tyydytyksen saaminen.

Juuri näin uskoisin sen todellakin olevan, että esimerkiksi uroskoiraa ei voi mihinkään seksuaaliseen kanssakäymiseen ihmisen kanssa “pakottaa” vaan kyllä koira tekee sen ihan omatahtoisesti ja omilla ehdoillaan jolloin myös tuo suostumuksen osoitus on selvä.

Hyvin myös vertaistit tuon että eläin tekee mielellään asioita jotka ovat mieluisia, jollainen voi tosiaankin olla vaikka ihmisen astuminen 🙂

Elän parisuhteen kaltaisessa ison tyttökoirani kanssa, harrastamme hellyysleikkejä joihin koirani tekee aloitteen useammin kuin minä.

Ennen kuin aloimme olla hellästi yhdessä, harjoittelimme sitä pitkään ja huolellisesti. Perehdyin siihen miten koirani reagoi ja siihen mistä se pitää. Tavallisesti menemme sänkyyn, minä hyväilen, rapsuttelen ja silittelen sitä todella paljon ja saan paljon iloa, kun se nauttii. Nuolen sen pimppiä, suutelemisesta se tykkää todella paljon ja sen turkki tuntuu ihanalta. Koiralla on vapaa pääsy tilanteesta pois kun se haluaa – välillä se ei vain ole ollut sillä päällä.

Penetraatiota emme harjoita sillä tytölläni on tiukka. Kun rakastelemme, makaamme yhdessä, minulla on suoja ja laukean sen takareisien väliin.

Joskus rakastelen sitä vaatteet päällä ja laukean housuihini, nämä kuivapanot ovat myös vaihtelua. Me tuotamme estottomasti toinen toisellemme nautintoa, se on yhteistä toinen toisestaan nauttimista.

Itseäni kiinnostaa tällä saralla uroskoirat ja haaveilen siis siitä, että “joutuisin” uroskoiran astumaksi mutta saattaahan se olla ettei tämä tule koskaan toteutumaan, sen verran tabuhan tämä vielä tänä päivänä Suomessa on 🙁

Näissä perusteluissa zoofilian kriminalisoinniksi ei ole mitään todellisuus pohjaa. Jos lähdetään nyt tuosta ajatuksesta, ”Jos ei voi osoittaa, että eläimelle on aiheutettu kipua tai kärsimystä, niin teko on silloin rikoslaissa sallittu. Kivun tai kärsimyksen osoittaminen on kuitenkin haasteellista, koska eihän eläintä voi haastatella.” niin tällöin agilitykin pitäisi vaatia kieltoon. Siinähän koira on alisteisessa asemassa ja tekee temppuja vain miellyttääkseen ihmistä, ja ajatuksella ettei eläintä voi haastatella, niin mistä sen tietää ettei se agilitystä kärsi? Ihmisellä on sen verran tulkintakykyä, että on täysin ilmeistä milloin eläin jostakin nauttii. Seksiin taas koira on valmis jopa täysin oma aloitteisesti eli se on sille jopa luonnollisempaa. Tarve purkaa paineitaan siinä missä muitakin käyttäytymistarpeitaan.

Hallitus ei halunnut koventaa raiskausten rangaistuksia eikä puuttua eläinten seksuaaliseen hyväksikäyttöön – Leena Meri: ”En voi käsittää”

Itse olen tyytymätön moniin koiranomistajiin, jotka laiminlyövät lemmikkejään ja eivät pidä niistä hyvää huolta. Piittaamaton koirasta huolehtiminen on paljon pahempi asia, kuin se että joku tykkää peuhata koiran kanssa. Zoofiilit pitävät myös hyvää huolta lemmikeistään, mitä rakastat, pidät hyvin.

Nykyinen lainsäädäntö on täysin riittävä eläinten suojelemiseen. Asian laittomaksi tekeminen saa zoofiilit eristäytymään ihmisistä ja tiedon saaminen siitä, miten sitä toteuttaa turvallisesti, jää vain huonommin saataville.

”Esimerkiksi Norja ja Tanska ja Ruotsi ovat viime vuosina palauttaneet tämän kriminalisoinnin.” Tämä varmaan ainoita syitä tuon lain suhteen. 

https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/PoytakirjaAsiakohta/Sivut/PTK_15+2021+11.aspx

”Zoofilia on synnynnäinen ominaisuus (Miletski 2013). Kuten heteroista ei tule homoja, ei
zoofiilikaan voi muuttaa seksuaalista suuntautuneisuuttaan.”

https://blog.zeta-verein.de/wpcontent/uploads/kannanotto_zoofilia_04082015.pdf

Kuitenkin uskon, että tietämys zoofiliastakin lisääntyy kokoajan.

Tuskimpa sitä yksikään koira ihmisen kanssa seksiä harrastaisi muuten kuin omasta halustaan… Asia erikseen olisi toki sellaiset miehet jotka narttuaan naisivat, ottamatta yhtään huomioon koiran kokoa, mutta sellaisilla miehillä olisi sitten kyllä muitakin ongelmia…

Tokkopa sitä uroskoira naista naisi muuten kuin omasta halustaan mutta vielä vähemmän uroskoira miestä naisi… koiraa ei voi millään pakottaa naimaan naista mutta vielä vähemmän koiraa voi pakottaa naimaan miestä? Tiedän kyllä että kaltaiseni miehet ovat huomattavassa vähemmistössä varmaankin mutta en usko että olen silti ainoa… yleisempää lienee kuitenkin se, että naiset harrastavat seksiä koiransa kanssa?

Itsekin olen sitä mieltä, että olisi parempi olla työntymättä narttukoiraan lainkaan, ellei nyt ole täysin varma siitä, että se on kyllin iso. Olen nähnyt videon jolla isokokoinen narttu nauttii astumisesta eikä astuja pitänyt siitä kiinni. Myös joku kertoi nuorena rakastelleensa pitkään ja loppuun asti perheen lempeän berninpaimenkoiran kanssa. Mutta koiran kanssa pystyy todellakin olemaan hellästi ilman sisään työntymistä, ei se todellakaan sitä tarvitse. Tämä tyttöystäväni on iso 40kg ja en harrasta sitä, koska epäilen sen tuntuvan siitä epämiellyttävältä, ja silti hellyysleikeistä saa aivan yhtä paljon irti.

Tyttö hyppää usein sänkyyn ja kutsuu sinne, aina en edes jaksa. Pari kuukautta sitten rakastelimme joka aamu. Tyttö hyppäsi sänkyyn ja halusi hellyyttä, suudeltiin ja rapsuttelin sitä joka puolelta. Rakkaus päättyi aina siihen, että nylkytin sitä pepun kohdalta ja laukesin alushousuihini. Aamu alkoi aina hellyydellä ihanan pehmeän koiran kanssa. Vähensimme sitä, kun se alkoi käydä oikeasti voimille.

Olen kuitenkin itsekin samaa mieltä, että uroskoira on kaikkein seksikkäin.

Kuva: Kev Pixabaystä

Ehkä oon vähän oudompi, mut mua kiinnostaa urospuoliset hevoset, aasit, ponit ja siat. Eksoottisemmista delfiini ja tapiiri 😃

Itseäkin kiinnostaa lisäksi uros puoliset hevoset 

Sama täällä. Hevoset ja koirat ovat itsellekin se ensisijainen mielenkiinnon kohde. Hevoset ovat hyvin upeita, jylhiä ja vahvoja, samalla kuitenkin hyvin herkkiä. Ei voi olla tuntematta palvovaa ihailua niitä kohtaan. Rakenteeltaan sopusuhtaisia ja lihaksikkaita sekä todella kaunis on se hevosen pyöreä peppu saati orin valtava parru!

Tamma pisaa ja on kiimassa:

Minustakin delfiini on kiehtova ja seksikäs, toinen miekkavalas. Teini-ikäisenä minulla oli muutamia luontokirjoja ja niissä oli seepran ja toisessa hain kuva – runkkasin todella usein näille. Hai on jotenkin maskuliininen, hurja ja vaarallinen, en haluaisi törmätä sellaiseen mutta niitä on kiehtova katsoa. Kettu ja susi ovat henkeäsalpaavan upeita!

Tuo kiinostus tapiireihin on kyllä mielenkiintoinen. Yllätyin lukiessani wikipediasta, että ne ovat niin suuria! Luulin niiden olevan pikkuisia.

Olin hellästi tyttöni kanssa.

Lämmitin kotia pitämällä tulta hellassa ja katsoin makuuhuoneeseen, siellä tyttöni makasi sängyssä ja oli suloisen näköinen! Täällä on kylmä niin ajattelin, että olisi ihana halailla lämmintä koiraa. Riisuin vaatteet ja nappasin palasen kelmua jonka kuminauhalla kalusteiden ympäri, ettei sotke mitään (näin minulla on aina tapana). Sitten menin koiran viereen lattialle polvilleni, sen maatessa sängyssä, ja arvostavasti rapsuttelin ja hyväilin sitä. Kun se kääntyi selälleen ja vaalean punainen pimppi näkyi, pussasin sitä hellästi.

Sitten nousin sänkyyn ja ja menin sen viereen kyljelleen, niin, että sen selkä on vatsaani vasten. Hyväilin ja rapsuttelin. Välillä se käänsi pään taaksepäin halutessaan suudella. Tyttö tykkää suudella ja tunkee kielen suuhun, myötäilen sen kielen liikkeitä. Välillä se kierähtää selälleen jolloin sitä on erityisen ihana hyväillä. Juuri kun alkoi tuntua siltä, että nyt saan orgasmin, se päätti nousta ylös ja halusi pois. Koska sillä on vapaa pääsy niin siihen se sitten jäi…

Aloin tehdä kotiaskareita ja toivoin sen innostuvan uudestaan peuhaamaan. Ei ollut kulunut kuin hetki ja huomasin tytön tepastelevan makuuhuoneen oven edustalla ja katselevan minua – se kutsui taas hellyysleikkiin joten aloitettiin uudelleen. Tällä kertaa pääsimme loppuun asti. Kun alkoi tuntua, että nyt se tulee, tartuin sitä hellästi lanteista ja nylkytin pepun kohdalta. Sain orgasmin siltä ja tuntui ihanalta! Kehuin sitä ja hoin sille ”mä rakastan sua!”

Nousin ylös, hain tytölle keittiöstä herkkukepin sänkyyn.

Kun koiralta on saanut orgasmin niin koira tuntuu todella läheiseltä ja tärkeältä sen jälkeen. Nyt tyttöni nukkuu tuossa lattialla ja rakastan sitä! Kohta mennään lenkille.

Lainaa viestistä KoiraKaveri 3.9.2022, 12:47

Olin hellästi tyttöni kanssa.

Ihanan helliä hetkiähän teillä onkin sitten tyttösi kanssa ollut…

Kumpa tälle foorumille vielä löytäisi tiensä myös jokunen nainenkin jotta saataisiin tähän asiaan myös naisnäkökulmaa…

Mukavia viestejä. Itsellä myös tyttökoira joka on heti kimpussa kun on tilaisuus. Pitää kalun ja peräreiän nuolemisesta.

 

Naisystävä halusi kesällä katsoa kun koira nuoli kalua ja takapuolta ja käski minun nuolla koiran pillua.

Lainaa viestistä mixed 17.9.2022, 12:03

Mukavia viestejä. Itsellä myös tyttökoira joka on heti kimpussa kun on tilaisuus. Pitää kalun ja peräreiän nuolemisesta.

Tyttökoiran pimpin nuoleminen on todella kiihottavaa! Kun tyttö kierähtää selälleen, voi sykkivää ja herkkää kolmiota hellävaroen huulilla hyväillä ja nuolla hieman. Maku on samanlainen kuin musta kahvi, eikö? Tytön peppureikääkin olen kahdesti kielitellyt mutta peppureikä on aika syvällä ja mietin sitä, että voin saada jonkin pöpön sieltä, siksi en sitä harrasta enää.

Saako udella miten olet tyttökoirasi kanssa? Miltä tuntui ensimmäisen kerran antautua sen kanssa hellyyteen?

___________________

Itsellä oli paljonkin vaikeuksia oman zoofilian suhteen ja koin sen ensin ahdistavana. Luulin minusta tulevan ”koiran persraiskaaja” sillä tällaisen kuvan media meistä luo. Noin 18v rakastuin elämäni ensimmäisen kerran ja kyseessä oli ystäväni koira. Rakastuin siihen tyttöön korviani myöten ja puhuin siitä lakkaamatta, tein kaikkeni saadakseni olla sen lähellä. Sen kanssa oli turvallinen ja ihana olla! Se oli kaunis ja ihmeellinen! Tein oikeasti kaikkeni saadakseni olla sen kanssa niin paljon kuin mahdollista ja lopulta hoidin sitä päivien ajan, ystäväni ollessa matkoilla, ja vein useita kertoja viikossa lenkille. Emme tehneet mitään eroottista.

Kun tuo koira kuoli, vajosin kovaan suruun. Jonkin aika siitä hankinkin oman koiran, tämän tyttöystäväni joka minulla nyt on. Rakastuin siihen yhä enemmän ja olimme läheisiä. Makasimme paljon vierekkäin ja silittelin sitä, luotimme toisiimme. Lopulta kun olin jakanut kaiken sen kanssa, aloin haluta, että jakaisimme kaikkein herkimmän ja kauneimmankin asian. Aloin ensimmäisen kerran lukea zoofiliasta ja löysin edesmenneelle seksifoorumille. Siellä luin perinpohjaisesti mitä aihe oikeasti pitää sisällään ja käsitin sen olevan kaunista, ja etten ole mikään ”sairas” jos tykkään seksuaalisesti eläimistä. Tämä oli valtava helpotus sillä jo lapsena olin kiinnostunut eläimistä ja koin huolestuneisuutta siitä. 

Ensimmäisen orgasmin koiralta sain noin neljä vuotta sitten.

Yhdessäolo intiimisti rajoittuu siihen että jos huomaa että olen ilman housuja, tulee katsomaan saako nuolla. 2-3 kertaa olen sormella hieronut tai nuollut sen pillua josta tuntuu pitävän.

Naisystävä haluaisi katsella kuinka nain koiraa tms ja kuinka minua naidaan. Se vaatisi naisystävän läsnäoloa, itsenäisesti en varmaan tekisi sitä.

mixed, ymmärsinkö siis oikein, että naisystäväsi haluaisi katsella ja sivusta seurata kun uroskoira nai sinua?

Itseä kun tällä saralla tosiaankin kiihottaa juuri se, että pääsisin uroskoiran naitavaksi… ja jos siinä olisi vielä nainen sivusta seuraamassa ja avittamassa niin sehän olisi vain sitäkin kiihottavampaa 😉

Page 1 of 10Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi