Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Coca-Cola vai Pepsi?

Itse olin vuosia ehdottomasti sitä mieltä, että Coca-Cola on parempaa ja Pepsi aina se B vaihtoehto. Sitten maistoin niitä yhtä aikaa ja totesin Pepsin olevan minun makuuni paljon maistuvampaa. Ostan vieraille Colaa, mutta kyllä itselle tulee ostettua Pepsiä jos limsaa tahtoo.

Coca-Colassa se brändi ja tyylikäs logo ovat paljon paremmat. Pepsin logo on kehno ja kankea, kuin jokin Esson huoltoaseman logo.

Kummasta itse porukka pitää?

 

Mulle menee mikä tahansa limsa tai cola-juomistakin jopa ne halpa vaihtoehdot mitä monesti ostankin kun ne ei oikeasti välillä maksa paljoa panttia enempää.. mutta

Suosikki varmaan joku erikoinen lasipullossa tuleva ylikallis hifistely cola.. ne on todella hyviä kantsii kokeilla tähän hätään ei ole mitään tiettyä sanoa. Ne tosin turhan kalliita useasti ostettaviksi.

Jos noista kahdesta pitää valita niin ehkä se pepsi on parempi. Molemmat kyllä ihan hyviä. 

En edes brändin tai logon perusteella tiedä pidänkö cocacolasta enemmän.. cocacolan logo on kuitenkin vain teksi punaisella taustalla tavallaan pidän pepsin logosta joka on käynyt pientä muutosta vuosien varrella läpi.. 

Kummatkin turhan isoja yhtiöitä että voisin oikeasti niitten kummankaan brändistä pitää varsinaisesti. Tuntuu että pepsi hieman altavastaaja kuitenkin joka lisää pisteitä omissa kirjoissa.

 

Tälläisiä keskusteluita voisi tehdä lisääkin tänne vapaaseen sanaan, jotenkin mukava ^^ 🫗✨👍

Quote from X on 4.7.2024, 22:00

Mulle menee mikä tahansa limsa tai cola-juomistakin jopa ne halpa vaihtoehdot mitä monesti ostankin kun ne ei oikeasti välillä maksa paljoa panttia enempää.. mutta

Suosikki varmaan joku erikoinen lasipullossa tuleva ylikallis hifistely cola.. ne on todella hyviä kantsii kokeilla tähän hätään ei ole mitään tiettyä sanoa. Ne tosin turhan kalliita useasti ostettaviksi.

Kauppojen Xtra ja Rainbow yms. tulee niitä ostettua säännöllisesti. Yhteen aikaan ostin usein Rainbow 6 kpl tölkkibacin, mutta maistettuani Pepsiä sen jälkeen, oli makuero suuri – Rainbow kokis oli huomattavasti miedompaa.

Kallis cola, niin ostin siskolleni syntymäpäivänä tällaisen Fentimans Curiosity. Nyt tekisi mieli kyllä kokeilla itsekin, että miltä se maistuu? Kokikset ovat sellainen erikoisherkku epäterveellisyytensä vuoksi, ja pyrin juomaan vain harvoin limsoja sokerilla, ettei hammaspeikko tule ja vie.

Joulupukki juo Pepsiä.

Quote from KoiraKaveri on 5.7.2024, 17:25
Quote from X on 4.7.2024, 22:00

Mulle menee mikä tahansa limsa tai cola-juomistakin jopa ne halpa vaihtoehdot mitä monesti ostankin kun ne ei oikeasti välillä maksa paljoa panttia enempää.. mutta

Suosikki varmaan joku erikoinen lasipullossa tuleva ylikallis hifistely cola.. ne on todella hyviä kantsii kokeilla tähän hätään ei ole mitään tiettyä sanoa. Ne tosin turhan kalliita useasti ostettaviksi.

Kauppojen Xtra ja Rainbow yms. tulee niitä ostettua säännöllisesti. Yhteen aikaan ostin usein Rainbow 6 kpl tölkkibacin, mutta maistettuani Pepsiä sen jälkeen, oli makuero suuri – Rainbow kokis oli huomattavasti miedompaa.

Kallis cola, niin ostin siskolleni syntymäpäivänä tällaisen Fentimans Curiosity. Nyt tekisi mieli kyllä kokeilla itsekin, että miltä se maistuu? Kokikset ovat sellainen erikoisherkku epäterveellisyytensä vuoksi, ja pyrin juomaan vain harvoin limsoja sokerilla, ettei hammaspeikko tule ja vie.

Joulupukki juo Pepsiä.

Tuo Fertimans Curiousity Cola juuri yksi niitä omia suosikkeja! suosittelen! ostin taas muutama päivä sitten yhden. Todella hyvää.


< Foorumin etusivulle