Uudet yksityisviestit-Forum breadcrumbs – You are here:Seksi𝓯𝓸𝓸𝓻𝓾𝓶𝓲seksifoorumi-keskustelu.fi Aihealueet:: Seksuaalisuutta käsittelevät artikkelit ja tietoaMitä on BDSM | SexpoMitä on BDSM | Sexpo
1,111 Posts#1 · 15/08/2022, 23:31Quote from KoiraKaveri on 15/08/2022, 23:31Sexpon artikkeli siitä mitä tarkoittaa BDSM ja SM.
B=bondage (sitomisleikit)
D=domination (dominointi)
SM=sadism/submission (Sadismi/alistuminen)
”S-kirjain viittaa joko sadismiin, eli haluun tuottaa toiselle kipua tai termiin “submission”, joka puolestaan kuvastaa osapuolen alistuvaa asemaa. Seksuaalista toimintaa, johon kuuluu näitä elementtejä, kutsutaan sadomasokismiksi (lyhyesti SM tai S/M).”
https://sexpo.fi/kootusti-tietoa/bdsm/
Sexpon artikkeli siitä mitä tarkoittaa BDSM ja SM.
”S-kirjain viittaa joko sadismiin, eli haluun tuottaa toiselle kipua tai termiin “submission”, joka puolestaan kuvastaa osapuolen alistuvaa asemaa. Seksuaalista toimintaa, johon kuuluu näitä elementtejä, kutsutaan sadomasokismiksi (lyhyesti SM tai S/M).”
Last edited on 29/09/2022, 18:05 by KoiraKaveri
#2 · 17/08/2022, 08:33Quote from Pervo-mies on 17/08/2022, 08:33Hmm… itse olen ymmärtänyt että tuo M-kirjain tarkoittaisi juurikin tuota masokismia eli kivusta nauttimista? Molemmissa näistä lyhenteistä sekä BDSM että S/M… voin toki olla väärässäkin kun en ole asiantuntija 😉
Hmm… itse olen ymmärtänyt että tuo M-kirjain tarkoittaisi juurikin tuota masokismia eli kivusta nauttimista? Molemmissa näistä lyhenteistä sekä BDSM että S/M… voin toki olla väärässäkin kun en ole asiantuntija 😉
Mitä on BDSM | Sexpo

Quote from KoiraKaveri on 15/08/2022, 23:31Sexpon artikkeli siitä mitä tarkoittaa BDSM ja SM.
https://sexpo.fi/kootusti-tietoa/bdsm/
Sexpon artikkeli siitä mitä tarkoittaa BDSM ja SM.
Quote from Pervo-mies on 17/08/2022, 08:33Hmm… itse olen ymmärtänyt että tuo M-kirjain tarkoittaisi juurikin tuota masokismia eli kivusta nauttimista? Molemmissa näistä lyhenteistä sekä BDSM että S/M… voin toki olla väärässäkin kun en ole asiantuntija 😉
Hmm… itse olen ymmärtänyt että tuo M-kirjain tarkoittaisi juurikin tuota masokismia eli kivusta nauttimista? Molemmissa näistä lyhenteistä sekä BDSM että S/M… voin toki olla väärässäkin kun en ole asiantuntija 😉
< Foorumin etusivulle