Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Sekalaisia pissajuttuja

Muutamat nauttivat pisunleikeistä, esim. housuun pissaamisesta. Itse olen lisutellut suihkussa käydessäni muutamia kertoja.

Laitan välillä vaipan, kun menen kylille asioille. Kun hätä on liian suuri, on ihan käytännöllisistäkin syistä kiva päästää housuun, ei tarvitse käyttää yleistä käymälää sillä niiden puhtaus arveluttaa.

https://e621.net/posts/3063236?q=bunnykisses

Uploaded files:
  • af7659b470f706174771d9caab60ef48.jpg

Hihih. Ihana! Mitähän iso tyttöni tuumaisi, kun tilaisin sille tällaisen.

Uploaded files:
  • 3270011243_Hartz_Disposable_Dog_Diapers_medium_dogs_1300x1300.jpg

Lähes mikä tahansa tytön kehon toiminto on jostain syystä kiihottavaa. Mukaanlukien pissiminen.. Pidän kovasti, en vaan tiedä haluaisinko laittaa vaipan blokkaamaan vaan ottaisinko suoraan suuhun 😉

Nyt pitää kyllä kertoa. Näin omituisen unen viimeyönä enkä tiedä oliko kyseessä märkä uni vai ei.

Näin unta, että makasin päivällä sängyssäni, peiton alla vatsallani ja en päässyt pois. Minulla oli kova pissahätä mutta ilman mitään loogista selitystä en pystynyt menemään vessaan tai nousemaan ylös. Piinasin vai ja yritin kovasti pidätellä. Kuitenkin hetken kuluttua tunsin, kuinka pissa alkaa väkisin tulla ja kastelee lakanan vatsani alla, olin epätoivoinen.

Tässä kohtaa heräsin ja tuntui, kuinka housut märkinä. Ensimmäinen ajatus oli: “voi äly! Kaikki pesuun!” Nousin ylös ja laitoin valot alkaen tutkia vahinkoja.

No tässä kohtaa tajusin, että vuode oli kuiva? Kun katselin alushousujani oli sepaluksen kohdalla vain pieni läikkä. Menin vessaan pissalle ja pisua ei tullut juurikaan, eli pissahädän tunne unessa ei ollut todellinen. Vaihdoin vain alushousut ja menin takaisin jatkamaan unia.

Bunnykisses on piirtänyt uusia kuvia!

Tuo toinen kuva, olen itsekin vaippa päällä “nylkyttänyt” itselleni orgasmin mm rantaleluani nytkyttämällä. Ajatus siitä että joku istuisi kasvoille vaipalla on kiihottava. Nyt en ole vaippailut aikoihin, kun ei ole inspiraatiota.

Artisti: bunnykisses Pokemon: nickit.

Minulla on suuri koirapehmolelu joka on aika realistisen näköinen. Keksin laittaa sille vaipan ja kyllähän siitä tuli mukavan näköinen! Olenkin antanut koirapehmon istua naamallani, samalla tavoin kuin yllä olevassa kuvasarjassa, ja hyväillyt sitä. Vaippoja ei olekaan jäljellä kuin aivan muutama. Itsellä ollut https://www.care2play.fi/ sivustolta tilattuja koiranpentukuviollisia jotka nyt loppuvat.

Nyt on talvi aluillaan ja voi pitää takkia, saa olla hieman mukavammin ja ulkopuoliset eivät huomaa, että pullea takapuoli. Nyt kun seuraavan kerran menen asioille niin otan vaipan ja kastelen sen autossa ajaessani.

Alussa olikin vaikeuksia miten homma pitää tehdä. Pieniä lirauksia ja odottaa, että vaippa ehtii imeä kaiken.


Seksifoorumi-Keskustelu.fi