Uudet yksityisviestit-Forum breadcrumbs – You are here:Seksi𝓯𝓸𝓸𝓻𝓾𝓶𝓲seksifoorumi-keskustelu.fi Aihealueet:: FetissitSekalaisia pissajuttujaSekalaisia pissajuttuja
1,111 Posts#1 · 08/08/2022, 18:37Quote from KoiraKaveri on 08/08/2022, 18:37Muutamat nauttivat pisunleikeistä, esim. housuun pissaamisesta. Itse olen lisutellut suihkussa käydessäni muutamia kertoja.
Laitan välillä vaipan, kun menen kylille asioille. Kun hätä on liian suuri, on ihan käytännöllisistäkin syistä kiva päästää housuun, ei tarvitse käyttää yleistä käymälää sillä niiden puhtaus arveluttaa.
https://e621.net/posts/3063236?q=bunnykisses
Muutamat nauttivat pisunleikeistä, esim. housuun pissaamisesta. Itse olen lisutellut suihkussa käydessäni muutamia kertoja.
Laitan välillä vaipan, kun menen kylille asioille. Kun hätä on liian suuri, on ihan käytännöllisistäkin syistä kiva päästää housuun, ei tarvitse käyttää yleistä käymälää sillä niiden puhtaus arveluttaa.
Uploaded files:Last edited on 08/08/2022, 19:37 by KoiraKaveri
1,111 Posts#2 · 16/08/2022, 21:50Quote from KoiraKaveri on 16/08/2022, 21:50Hihih. Ihana! Mitähän iso tyttöni tuumaisi, kun tilaisin sille tällaisen.
Hihih. Ihana! Mitähän iso tyttöni tuumaisi, kun tilaisin sille tällaisen.
Uploaded files:Last edited on 16/08/2022, 21:51 by KoiraKaveri
17 Posts#3 · 18/10/2022, 15:56Quote from daddyo on 18/10/2022, 15:56Lähes mikä tahansa tytön kehon toiminto on jostain syystä kiihottavaa. Mukaanlukien pissiminen.. Pidän kovasti, en vaan tiedä haluaisinko laittaa vaipan blokkaamaan vaan ottaisinko suoraan suuhun 😉
Lähes mikä tahansa tytön kehon toiminto on jostain syystä kiihottavaa. Mukaanlukien pissiminen.. Pidän kovasti, en vaan tiedä haluaisinko laittaa vaipan blokkaamaan vaan ottaisinko suoraan suuhun 😉
1,111 Posts#4 · 25/10/2022, 10:42Quote from KoiraKaveri on 25/10/2022, 10:42Nyt pitää kyllä kertoa. Näin omituisen unen viimeyönä enkä tiedä oliko kyseessä märkä uni vai ei.
Näin unta, että makasin päivällä sängyssäni, peiton alla vatsallani ja en päässyt pois. Minulla oli kova pissahätä, mutta ilman mitään loogista selitystä, en pystynyt menemään vessaan tai nousemaan ylös. Piinasin vain ja yritin kovasti pidätellä. Kuitenkin hetken kuluttua epätoivoisena tunsin, kuinka pissa alkaa väkisin tulla ja kastelee lakanan vatsani alla.
Tässä kohtaa heräsin ja tuntui, kuinka housut ovat märkinä. Ensimmäinen ajatus oli: “voi äly! Kaikki pesuun!” Nousin ylös ja laitoin valot alkaen tutkia vahinkoja.
No tässä kohtaa tajusin, että vuode oli kuiva? Kun katselin alushousujani, oli sepaluksen kohdalla vain pieni läikkä. Menin vessaan pissalle ja pisua ei tullut juurikaan, eli pissahädän tunne unessa ei ollut todellinen. Vaihdoin vain alushousut ja menin takaisin jatkamaan unia.
Nyt pitää kyllä kertoa. Näin omituisen unen viimeyönä enkä tiedä oliko kyseessä märkä uni vai ei.
Näin unta, että makasin päivällä sängyssäni, peiton alla vatsallani ja en päässyt pois. Minulla oli kova pissahätä, mutta ilman mitään loogista selitystä, en pystynyt menemään vessaan tai nousemaan ylös. Piinasin vain ja yritin kovasti pidätellä. Kuitenkin hetken kuluttua epätoivoisena tunsin, kuinka pissa alkaa väkisin tulla ja kastelee lakanan vatsani alla.
Tässä kohtaa heräsin ja tuntui, kuinka housut ovat märkinä. Ensimmäinen ajatus oli: “voi äly! Kaikki pesuun!” Nousin ylös ja laitoin valot alkaen tutkia vahinkoja.
No tässä kohtaa tajusin, että vuode oli kuiva? Kun katselin alushousujani, oli sepaluksen kohdalla vain pieni läikkä. Menin vessaan pissalle ja pisua ei tullut juurikaan, eli pissahädän tunne unessa ei ollut todellinen. Vaihdoin vain alushousut ja menin takaisin jatkamaan unia.
Last edited on 11/05/2024, 19:11 by KoiraKaveri
1,111 Posts#5 · 17/07/2023, 14:46Quote from KoiraKaveri on 17/07/2023, 14:46Bunnykisses on piirtänyt uusia kuvia!
Ajatus siitä että joku istuisi kasvoille vaipalla on kiihottava. Nyt en ole vaippailut aikoihin, kun ei ole inspiraatiota.

Artisti: bunnykisses
Bunnykisses on piirtänyt uusia kuvia!
Ajatus siitä että joku istuisi kasvoille vaipalla on kiihottava. Nyt en ole vaippailut aikoihin, kun ei ole inspiraatiota.

Last edited on 09/11/2024, 17:48 by KoiraKaveri
1,111 Posts#6 · 31/10/2023, 20:59Quote from KoiraKaveri on 31/10/2023, 20:59Minulla on suuri koirapehmolelu joka on aika realistisen näköinen. Keksin laittaa sille vaipan ja kyllähän siitä tuli mukavan näköinen! Olenkin antanut koirapehmon istua naamallani, samalla tavoin kuin yllä olevassa kuvasarjassa, ja hyväillyt sitä. Vaippoja ei olekaan jäljellä kuin aivan muutama. Itsellä ollut https://www.care2play.fi/ sivustolta tilattuja koiranpentukuviollisia jotka nyt loppuvat.
Nyt on talvi aluillaan ja voi pitää takkia, saa olla hieman mukavammin ja ulkopuoliset eivät huomaa, että pullea takapuoli. Nyt kun seuraavan kerran menen asioille niin otan vaipan ja kastelen sen autossa ajaessani.
Alussa olikin vaikeuksia miten homma pitää tehdä. Pieniä lirauksia ja odottaa, että vaippa ehtii imeä kaiken.
Minulla on suuri koirapehmolelu joka on aika realistisen näköinen. Keksin laittaa sille vaipan ja kyllähän siitä tuli mukavan näköinen! Olenkin antanut koirapehmon istua naamallani, samalla tavoin kuin yllä olevassa kuvasarjassa, ja hyväillyt sitä. Vaippoja ei olekaan jäljellä kuin aivan muutama. Itsellä ollut https://www.care2play.fi/ sivustolta tilattuja koiranpentukuviollisia jotka nyt loppuvat.
Nyt on talvi aluillaan ja voi pitää takkia, saa olla hieman mukavammin ja ulkopuoliset eivät huomaa, että pullea takapuoli. Nyt kun seuraavan kerran menen asioille niin otan vaipan ja kastelen sen autossa ajaessani.
Alussa olikin vaikeuksia miten homma pitää tehdä. Pieniä lirauksia ja odottaa, että vaippa ehtii imeä kaiken.
Last edited on 31/10/2023, 21:01 by KoiraKaveri
1,111 Posts#7 · 15/05/2024, 12:19Quote from KoiraKaveri on 15/05/2024, 12:19Minulla on pitkästä aikaa vaippa. Rankaisen itseäni tänään ja työnsin sisääni susidildon jossa iso paisuvainen. Se mikä lelussa on mukavaa, on se että pienen hetken sitä sisällään pidettyä, alkaa tuntua kutkuttavaa paineen tunnetta joka pistää väkisin voihkimaan. Tämä on minulle hyvä rangaistus. Kastelen vaipan lelu sisässäni. Sitten nylkytän itseäni penkkiin tms. niin että lelu hieroo minulle orgasmin. Sen jälkeen saan ottaa nämä pois ja menen suihkuun.
_______

Lähde: https://e621.net/posts/4411646?q=ailoy4

Lähde: https://e621.net/posts/4779621?q=diaper
Minulla on pitkästä aikaa vaippa. Rankaisen itseäni tänään ja työnsin sisääni susidildon jossa iso paisuvainen. Se mikä lelussa on mukavaa, on se että pienen hetken sitä sisällään pidettyä, alkaa tuntua kutkuttavaa paineen tunnetta joka pistää väkisin voihkimaan. Tämä on minulle hyvä rangaistus. Kastelen vaipan lelu sisässäni. Sitten nylkytän itseäni penkkiin tms. niin että lelu hieroo minulle orgasmin. Sen jälkeen saan ottaa nämä pois ja menen suihkuun.
_______

13 Posts#8 · 15/11/2024, 18:34Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 18:34Itse uskaltauduin vihdoinkin tilaamaan care2playstä vähän vaippoja ja tutin.
Ostin myös ns. tavisteippivaippoja. Ikävä kyllä ovat aika latteita ja huomaamattomia omaan makuun. Kyllä ne vaatii vähintään sen, että näkyy ja tuntuu jalassa. Rapisevatpahan ainakin super kivasti. Kävin tänään Alkossa 2 vaippaa päällekkäin. Tarkoitus oli pissata julkisilla huomaamatta mutta näköjään rakkoni on vähän liian ujo vielä. Muutaman viinilasin jälkeen tuli kyllä hyvin ja paljon kotona. Hyvin pitävät. Sääli vaan on tuo paksuus aspekti + eivät ole mitenkään erityisen söpöjäkään. Paketissa on sentään 28kpl mutta tuntuu vähän haaskaukselta jos joutuu käyttämään aina 2 päällekkäin tai ostamaan jotain ekstroja alle.
ABDL vaipoista ei ole taas kun hyvää sanottavaa. Ihanan muhkeita, söpöjä ja rapisee päällä niin, että ajatuskin jo innostuttaa. Täytyy jatkossa jättää normivaipat hyllylle ja ostaa vaan ABDL kuluttajapakkauksia. Maksavat suurinpiirtein saman verran kuitenkin. Rakastuin Rearzin lil Bellaan (tuoksuvat ihanalta) Vielä löytyy yksi kaapista mutta ajattelin jättää sen spessumpaan tapaukseen. Kokeilin myös Super dry kidsejä (kestävät 2 isoa pitkään pidätettyä pissaa, kokeillut monesti. Kolmannen kohdalla alkoi jo vähän vuotamaan mutta yllättävän hyvin pysyi vielä sekin.) ja ne olivat ihanat myös, mutta nuo lil Bellat istuivat omalle vartalolle vähän paremmin.
Onko mitään suosituksia care2play vaipoista mitä pitää kokeilla? Yritän tehdä listaa että mitä ostaisin seuraavaksi kun taloudellinen tilanne antaa myöden. Super paksut, teipit, imukykyiset, korkeat ja äänekkäät on itselläni se juttu. Meinasin ostaa myös vähän järeämmän ja parempilaatuisen tutin ja ehkä nauhan. Se suussa on ihana katsoa piirettyjä ja rapistella vaippaa <3
Itse uskaltauduin vihdoinkin tilaamaan care2playstä vähän vaippoja ja tutin.
Ostin myös ns. tavisteippivaippoja. Ikävä kyllä ovat aika latteita ja huomaamattomia omaan makuun. Kyllä ne vaatii vähintään sen, että näkyy ja tuntuu jalassa. Rapisevatpahan ainakin super kivasti. Kävin tänään Alkossa 2 vaippaa päällekkäin. Tarkoitus oli pissata julkisilla huomaamatta mutta näköjään rakkoni on vähän liian ujo vielä. Muutaman viinilasin jälkeen tuli kyllä hyvin ja paljon kotona. Hyvin pitävät. Sääli vaan on tuo paksuus aspekti + eivät ole mitenkään erityisen söpöjäkään. Paketissa on sentään 28kpl mutta tuntuu vähän haaskaukselta jos joutuu käyttämään aina 2 päällekkäin tai ostamaan jotain ekstroja alle.
ABDL vaipoista ei ole taas kun hyvää sanottavaa. Ihanan muhkeita, söpöjä ja rapisee päällä niin, että ajatuskin jo innostuttaa. Täytyy jatkossa jättää normivaipat hyllylle ja ostaa vaan ABDL kuluttajapakkauksia. Maksavat suurinpiirtein saman verran kuitenkin. Rakastuin Rearzin lil Bellaan (tuoksuvat ihanalta) Vielä löytyy yksi kaapista mutta ajattelin jättää sen spessumpaan tapaukseen. Kokeilin myös Super dry kidsejä (kestävät 2 isoa pitkään pidätettyä pissaa, kokeillut monesti. Kolmannen kohdalla alkoi jo vähän vuotamaan mutta yllättävän hyvin pysyi vielä sekin.) ja ne olivat ihanat myös, mutta nuo lil Bellat istuivat omalle vartalolle vähän paremmin.
Onko mitään suosituksia care2play vaipoista mitä pitää kokeilla? Yritän tehdä listaa että mitä ostaisin seuraavaksi kun taloudellinen tilanne antaa myöden. Super paksut, teipit, imukykyiset, korkeat ja äänekkäät on itselläni se juttu. Meinasin ostaa myös vähän järeämmän ja parempilaatuisen tutin ja ehkä nauhan. Se suussa on ihana katsoa piirettyjä ja rapistella vaippaa <3
13 Posts#9 · 15/11/2024, 20:09Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 20:09Pitää vielä erikseen pistää vielä raflaavampaa settiä. Huvittaa, kun näistä ei voi puhua edes jenkkiläisillä vaippafoorumeilla kun ”seksuaalinen sisältö” on kiellettyä. Aika ristiriitaiset säännöt omasta mielestä kun puhutaan kuitenkin fetissistä. Ihan sama miten sen muut mieltää niin uskallan väittää, että aika monella yleistetysti on juuri se seksuaalinen viehätys joka vetää puoleen ja etenkin asiaan keskittyneelle foorumeille ylipäätänsä. Vielä kun kaikki toitottaa k18 perään niin ei pitäisi olla mitään ongelmia edes laillisesti. Mutta kuitenkin:
Itse kiihotun jo pelkästä vaippojen omistamisesta. En ole niistä puhunut tai edes maininnut kenellekkään, jonka tunnen. Pidän niitä vaatekaapissa tietyn kasan alla josta edes häävittömimmät tai uteliaimmat vierailiat ei tajua katsella. Myös vaippailut jätän aina omalle vapaa-ajalle ja nimenomaan niin, että voin sen parissa viettää niin kauan aikaa kuin haluan. Omia fantasioita olisi oma hoitohuone joka on hyllyt väärällään söpöjä vaippoja joka lähtöön. Haluan myös peukuttomat tumput ja yöpuvun. Ehkä vielä jonkun joka suostuu hoivamaan vähintään vaippojen laiton osalta.
Nykyään en töissäkään mieti muuta kuin sitä, että pääsee kotiin laittamaan vaipat jalkaan ja tutin suuhun. Olen märkänä jo ennenkuin saan edes vaippaa paketista. Pistän sen päälle hyvin kärsivällisesti ja hitaasti. Ennen teippien laittamistakin tunnen oloni jo ihanalla tavalla vaivautuneeksi. Haluan, että se paksu vaippa painaa nimeomaan haaroväliin ja että se tuntuu muhkealta pyllyn kohdilla. Haluan myös, että se vaippa menee vähintään navan yli ilman ylimääräistä nostelua rapinan kera. Kun olen saanut vaipat jalkaani teen vähän kaikenlaista. Istun tietokoneella, juon paljon vettä tai mitä hyvänsä, käyn parvekkeeella tupakalla, hieron itseäni sohvaa tai pehmoa vasten, pelaan videopelejä, katselen piirettyjä ja imeskelen tuttia niin pitkään kunnes alkaa pissattaa. Joko ennen tai jälkeen pissaamisen tungen vielä dildon tai vibraattorin vaippoihin ja rutistelen niitä niin pitkään kunnes laukean. (En omaa ilman kosketusta laukeamisen taitoa valitettavasti) Homma loppuu viimesitään sitten kun olen pissannut vaipan niin täyteen kuin mahdollista. Joka kerta kiihottaa ja innostuttaa yhtä paljon. Jopa niitä kääriessä ja roskiin laittaessa. Kerran en malttanut ottaa pois ja nukuin yhdet jalassa. Yöllä en pissannut mutta herätessä kastelin kauttaaltaan. On uskomatonta miten kauan se pysyy lämpimänä.
Pitää vielä erikseen pistää vielä raflaavampaa settiä. Huvittaa, kun näistä ei voi puhua edes jenkkiläisillä vaippafoorumeilla kun ”seksuaalinen sisältö” on kiellettyä. Aika ristiriitaiset säännöt omasta mielestä kun puhutaan kuitenkin fetissistä. Ihan sama miten sen muut mieltää niin uskallan väittää, että aika monella yleistetysti on juuri se seksuaalinen viehätys joka vetää puoleen ja etenkin asiaan keskittyneelle foorumeille ylipäätänsä. Vielä kun kaikki toitottaa k18 perään niin ei pitäisi olla mitään ongelmia edes laillisesti. Mutta kuitenkin:
Itse kiihotun jo pelkästä vaippojen omistamisesta. En ole niistä puhunut tai edes maininnut kenellekkään, jonka tunnen. Pidän niitä vaatekaapissa tietyn kasan alla josta edes häävittömimmät tai uteliaimmat vierailiat ei tajua katsella. Myös vaippailut jätän aina omalle vapaa-ajalle ja nimenomaan niin, että voin sen parissa viettää niin kauan aikaa kuin haluan. Omia fantasioita olisi oma hoitohuone joka on hyllyt väärällään söpöjä vaippoja joka lähtöön. Haluan myös peukuttomat tumput ja yöpuvun. Ehkä vielä jonkun joka suostuu hoivamaan vähintään vaippojen laiton osalta.
Nykyään en töissäkään mieti muuta kuin sitä, että pääsee kotiin laittamaan vaipat jalkaan ja tutin suuhun. Olen märkänä jo ennenkuin saan edes vaippaa paketista. Pistän sen päälle hyvin kärsivällisesti ja hitaasti. Ennen teippien laittamistakin tunnen oloni jo ihanalla tavalla vaivautuneeksi. Haluan, että se paksu vaippa painaa nimeomaan haaroväliin ja että se tuntuu muhkealta pyllyn kohdilla. Haluan myös, että se vaippa menee vähintään navan yli ilman ylimääräistä nostelua rapinan kera. Kun olen saanut vaipat jalkaani teen vähän kaikenlaista. Istun tietokoneella, juon paljon vettä tai mitä hyvänsä, käyn parvekkeeella tupakalla, hieron itseäni sohvaa tai pehmoa vasten, pelaan videopelejä, katselen piirettyjä ja imeskelen tuttia niin pitkään kunnes alkaa pissattaa. Joko ennen tai jälkeen pissaamisen tungen vielä dildon tai vibraattorin vaippoihin ja rutistelen niitä niin pitkään kunnes laukean. (En omaa ilman kosketusta laukeamisen taitoa valitettavasti) Homma loppuu viimesitään sitten kun olen pissannut vaipan niin täyteen kuin mahdollista. Joka kerta kiihottaa ja innostuttaa yhtä paljon. Jopa niitä kääriessä ja roskiin laittaessa. Kerran en malttanut ottaa pois ja nukuin yhdet jalassa. Yöllä en pissannut mutta herätessä kastelin kauttaaltaan. On uskomatonta miten kauan se pysyy lämpimänä.
1,111 Posts#10 · 18/11/2024, 18:11Quote from KoiraKaveri on 18/11/2024, 18:11Olipa kiihottavaa luettavaa! Sain vihdoin sitä inspiraatiota ja suunnitelinkin jo vaippapäivää. Minulla on vielä muutama vaippa hyllyssä ja aion leikkiä niiden kanssa.
Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 18:34
Itselläni on nyt tällaisia Tykables-Puppers vaippoja, joiden kuvitus on näköjään hieman muuttunut paremmaksi. Minulla oli myös vain valkoisia vaippoja, mutta en välittänyt niistä niin paljoa kuin noista kuvioiduista. Söpöt kuviot ovat todella tärkeitä. Sitten vielä kun on kastellut vaippaa ja se on turvonnut ja täynnä pisua, silloin on kaikkein nöyryyttävintä ja kiihottavinta olla. Tutin tahdon ostaa kyllä itsekin. Minulla on ollut perus kaupasta ostettu tutti. Vaikka käytin sitä pitkään, se ei pysynyt suussa. Sitä piti kokoajan imeä tai pitää etuhampailla, ettei se tipahda.
Aion myös tilata ilmatäytteisen miekkavalaan joulun jälkeen. Vanha on aivan rikki, ja heitinkin sen pois. Kertomuksesi sai kaipaamaan muutama vuosi sitten harrastamaani leikkiä. Laitoin Ryhmä Haun pyörimään televisiosta, sitten vaippa päälle ja tutti suuhun. Menin miekkavalaan päälle vatsalleni ja sitä halaten katselin Ryhmä hauta ja imin tuttia. Hieroin vaipan päältä sekä nylkytin miekkavalasta kuvitellen, että olen ehkä tuhma ja vanhemmat eivät tiedä mitä teen. Olen vain yksin olohuoneessa leikkimässä, ja leikkini tuntuu hyvältä.
Olipa kiihottavaa luettavaa! Sain vihdoin sitä inspiraatiota ja suunnitelinkin jo vaippapäivää. Minulla on vielä muutama vaippa hyllyssä ja aion leikkiä niiden kanssa.
Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 18:34
Itselläni on nyt tällaisia Tykables-Puppers vaippoja, joiden kuvitus on näköjään hieman muuttunut paremmaksi. Minulla oli myös vain valkoisia vaippoja, mutta en välittänyt niistä niin paljoa kuin noista kuvioiduista. Söpöt kuviot ovat todella tärkeitä. Sitten vielä kun on kastellut vaippaa ja se on turvonnut ja täynnä pisua, silloin on kaikkein nöyryyttävintä ja kiihottavinta olla. Tutin tahdon ostaa kyllä itsekin. Minulla on ollut perus kaupasta ostettu tutti. Vaikka käytin sitä pitkään, se ei pysynyt suussa. Sitä piti kokoajan imeä tai pitää etuhampailla, ettei se tipahda.
Aion myös tilata ilmatäytteisen miekkavalaan joulun jälkeen. Vanha on aivan rikki, ja heitinkin sen pois. Kertomuksesi sai kaipaamaan muutama vuosi sitten harrastamaani leikkiä. Laitoin Ryhmä Haun pyörimään televisiosta, sitten vaippa päälle ja tutti suuhun. Menin miekkavalaan päälle vatsalleni ja sitä halaten katselin Ryhmä hauta ja imin tuttia. Hieroin vaipan päältä sekä nylkytin miekkavalasta kuvitellen, että olen ehkä tuhma ja vanhemmat eivät tiedä mitä teen. Olen vain yksin olohuoneessa leikkimässä, ja leikkini tuntuu hyvältä.
Uploaded files:Last edited on 18/11/2024, 18:15 by KoiraKaveri
1,111 Posts#11 · 05/01/2025, 22:46Quote from KoiraKaveri on 05/01/2025, 22:46Aion tänään hieman katsoa mikä My Little Pony oikein on. Jos You Tubesta löytyisi jotakin videoita. Kuvat ovat usein kauniita ja pidän niistä, mutta olen ainoastaan lukenut wikipediasta perusidean. Tiedä vaikka alkaisin kiinostua ohjelmasta.

Lähde: https://e621.net/posts?tags=nineplusten
Aion tänään hieman katsoa mikä My Little Pony oikein on. Jos You Tubesta löytyisi jotakin videoita. Kuvat ovat usein kauniita ja pidän niistä, mutta olen ainoastaan lukenut wikipediasta perusidean. Tiedä vaikka alkaisin kiinostua ohjelmasta.

Last edited on 05/01/2025, 22:46 by KoiraKaveri
13 Posts#12 · 18/01/2025, 04:54Quote from Aikamoinentapaus on 18/01/2025, 04:54Vastaan samaan aikaan molempiin viimeisimpiin viesteihin:
Ihana tarina. Kuvat tallensin koneelle. Pitää itsekkin yrittää pysyä kotona kun on ne jalassa niin voisi vähän enemmän tunnelmoida. Tein tuttinauhan itse nollabudjetilla (nyysin vähän nauhaa ja klipsun ja neuloin tuttiin kiinni. Olen tässä vaiheessa pitänyt jo melkein 200 vaippaa yhteensä. Suurin osa niitä tylsiä hoitsuvaippoja mutta pidän huolen, että ovat oikeita teippivaippoja, pulloneja pitää testata joskus. Juuri tänään raahasin postista 10 kilon laatikon. Tilasin yhteensä 64 vaippaa. Kaapissa oli valmiiksi lisää niin nyt on käytettävissä melkein 90 vaippaa. (osa kunnon ABDL vaippoja. Aijoin ostaa jossain välissä Diaper Ministeriltä kunnon loosin ABDL tavaraa ehkä.
Pitäisin niitä kokoajan jos olisi mahdollista. Tänään pissasin housuun vähän kun olen tottunut juomisen jälkeen tupakalla pissata parvekkeella vaippaan. Olin samaan aikaan puhelimessa. Rakko ei osaa enää pidätellä. Kiihottaa jo mielikuva siitä uuden ja kastellun vaipan tuoksusta. Se on täysin uniikki tuoksu.
Olen investoinut myös peppupyyhkeisiin ja talkkiin. Pitää aina piilottaa kun tulee vieraita. Viimeisimmätkin vaippapaketit ovat piilossa. Roskiksessa saattaa olla 1-3 kasteltua vaippaa jokatoinen päivä ja ne pitää heti korjata pois ettei kukaan tajua.
Rakastan lähteä tupakalle metsään ja pissata vaippaan. Tosi kiihottavaa kun ihmiset kulkevat ohi tietämättään, että minulla on vaippa märkänä. Talvella on helppoa kun pitkän takin alle peittää kaikki pullotukset ja rapinat/kahinat. Kesälläkin aijon jollain tavalla jatkaa, katsotaan miten hoituu.
Vastaan samaan aikaan molempiin viimeisimpiin viesteihin:
Ihana tarina. Kuvat tallensin koneelle. Pitää itsekkin yrittää pysyä kotona kun on ne jalassa niin voisi vähän enemmän tunnelmoida. Tein tuttinauhan itse nollabudjetilla (nyysin vähän nauhaa ja klipsun ja neuloin tuttiin kiinni. Olen tässä vaiheessa pitänyt jo melkein 200 vaippaa yhteensä. Suurin osa niitä tylsiä hoitsuvaippoja mutta pidän huolen, että ovat oikeita teippivaippoja, pulloneja pitää testata joskus. Juuri tänään raahasin postista 10 kilon laatikon. Tilasin yhteensä 64 vaippaa. Kaapissa oli valmiiksi lisää niin nyt on käytettävissä melkein 90 vaippaa. (osa kunnon ABDL vaippoja. Aijoin ostaa jossain välissä Diaper Ministeriltä kunnon loosin ABDL tavaraa ehkä.
Pitäisin niitä kokoajan jos olisi mahdollista. Tänään pissasin housuun vähän kun olen tottunut juomisen jälkeen tupakalla pissata parvekkeella vaippaan. Olin samaan aikaan puhelimessa. Rakko ei osaa enää pidätellä. Kiihottaa jo mielikuva siitä uuden ja kastellun vaipan tuoksusta. Se on täysin uniikki tuoksu.
Olen investoinut myös peppupyyhkeisiin ja talkkiin. Pitää aina piilottaa kun tulee vieraita. Viimeisimmätkin vaippapaketit ovat piilossa. Roskiksessa saattaa olla 1-3 kasteltua vaippaa jokatoinen päivä ja ne pitää heti korjata pois ettei kukaan tajua.
Rakastan lähteä tupakalle metsään ja pissata vaippaan. Tosi kiihottavaa kun ihmiset kulkevat ohi tietämättään, että minulla on vaippa märkänä. Talvella on helppoa kun pitkän takin alle peittää kaikki pullotukset ja rapinat/kahinat. Kesälläkin aijon jollain tavalla jatkaa, katsotaan miten hoituu.
13 Posts#13 · 18/01/2025, 05:23Quote from Aikamoinentapaus on 18/01/2025, 05:23Nytkin vaippa lämpimänä ja pulleana kirjoitan. Se selkeästi näkyy housuista läpi. Tästä vaipasta näkyy kosteusmittarikin ja sinistä näyttää edestä melkein kokonaan ja takapuolelta vähän. Koitan pissata vielä kerran ja jos tähtään oikein niin on koko vaipan imu käytetty <3 Yleensä tykkään näihin ”tylsiin” vaippoihin lisätä vielä lisäimun mutta säästelen niitä kun ei ole tällä hetkellä rahaa niihin. Ensikerralla kun tilaan netistä lisää niin ostan uuden 28kpl paketin
Ostin abenan slip premiumeja 3 pakettia ja oli hyvä ostos. Jos on isokin pissa niin pysyy hyvin ja turpoaa ihanasti ilmankin lisäimuja <3
Nytkin vaippa lämpimänä ja pulleana kirjoitan. Se selkeästi näkyy housuista läpi. Tästä vaipasta näkyy kosteusmittarikin ja sinistä näyttää edestä melkein kokonaan ja takapuolelta vähän. Koitan pissata vielä kerran ja jos tähtään oikein niin on koko vaipan imu käytetty <3 Yleensä tykkään näihin ”tylsiin” vaippoihin lisätä vielä lisäimun mutta säästelen niitä kun ei ole tällä hetkellä rahaa niihin. Ensikerralla kun tilaan netistä lisää niin ostan uuden 28kpl paketin
Ostin abenan slip premiumeja 3 pakettia ja oli hyvä ostos. Jos on isokin pissa niin pysyy hyvin ja turpoaa ihanasti ilmankin lisäimuja <3
1,111 Posts#14 · 23/02/2025, 22:55Quote from KoiraKaveri on 23/02/2025, 22:55Vaippailin. Puhaltelin ilmatäytteisen skunkkini täyteen ja vaippa päälle. Otin myös mustan uimarenkaan ja heitin sen skunkin hännän ympärille. Tuntui mukavan nöyryyttävältä ja tuhmalta pukea taas vaippa pitkän tauon jälkeen. Kiedon aina pari kierrosta teippiä vaipan vyötärön kohdalta, tykkään kun se on tiukasti päällä. Join vettä ja istuin skunkin selkään katselemaan My Little Ponya telkkarista. Alkoi tulla pissahätä ja lopulta tuli pieniä suihkauksia ja vaippa alkoi hiljalleen kastua. Sanoin että olen kiltti poika ja kastelen vaipan niinkuin minun pitääkin. Hieroin itseäni skunkkia vasten ja nautin miltä se tuntui ihoa vasten. Välillä nousin ylös juomaan lisää vettä.
Muutaman tunnin päästä käännyin makaamaan skunkin päälle vatsalleni ja katselin näitä. (Noita olen katsellut ihan huvinkin vuoksi. Hauskoja.)
https://www.youtube.com/watch?v=FoGlzx1w_Lw
Halasin skunkkia ja hieroin itseäni sitä vasten niin pitkään, kunnes laukesin orgasmiin. Olin ihan poikki, ja nousin hetkeksi ylös. Sitten menin skunkin alle lattialle makaamaan ja halailin ja hellin sitä sen ollessa päälläni. Itsetyydytin märän pullean vaipan päältä todella pitkään, kunnes lopulta laukesin toisen kerran. Olipa hauska ja ihana ilta!
Vaippailin. Puhaltelin ilmatäytteisen skunkkini täyteen ja vaippa päälle. Otin myös mustan uimarenkaan ja heitin sen skunkin hännän ympärille. Tuntui mukavan nöyryyttävältä ja tuhmalta pukea taas vaippa pitkän tauon jälkeen. Kiedon aina pari kierrosta teippiä vaipan vyötärön kohdalta, tykkään kun se on tiukasti päällä. Join vettä ja istuin skunkin selkään katselemaan My Little Ponya telkkarista. Alkoi tulla pissahätä ja lopulta tuli pieniä suihkauksia ja vaippa alkoi hiljalleen kastua. Sanoin että olen kiltti poika ja kastelen vaipan niinkuin minun pitääkin. Hieroin itseäni skunkkia vasten ja nautin miltä se tuntui ihoa vasten. Välillä nousin ylös juomaan lisää vettä.
Muutaman tunnin päästä käännyin makaamaan skunkin päälle vatsalleni ja katselin näitä. (Noita olen katsellut ihan huvinkin vuoksi. Hauskoja.)
Halasin skunkkia ja hieroin itseäni sitä vasten niin pitkään, kunnes laukesin orgasmiin. Olin ihan poikki, ja nousin hetkeksi ylös. Sitten menin skunkin alle lattialle makaamaan ja halailin ja hellin sitä sen ollessa päälläni. Itsetyydytin märän pullean vaipan päältä todella pitkään, kunnes lopulta laukesin toisen kerran. Olipa hauska ja ihana ilta!
1,111 Posts#15 · 01/03/2025, 18:53Quote from KoiraKaveri on 01/03/2025, 18:53Liitän vielä kuvan skunkista, koska tässä ketjussa ei ole. Koska se on todella suuri, tunnen minä itseni mukavan pieneksi sen rinnalla, ja se tuntuu todella turvalliselta.

Liitän vielä kuvan skunkista, koska tässä ketjussa ei ole. Koska se on todella suuri, tunnen minä itseni mukavan pieneksi sen rinnalla, ja se tuntuu todella turvalliselta.

Deleted user#16 · 02/03/2025, 09:15Quote from Deleted user on 02/03/2025, 09:15
Quote from daddyo on 18/10/2022, 15:56
Lähes mikä tahansa tytön kehon toiminto on jostain syystä kiihottavaa. Mukaanlukien pissiminen.. Pidän kovasti, en vaan tiedä haluaisinko laittaa vaipan blokkaamaan vaan ottaisinko suoraan suuhun 😉
Olisi ihana saada pissaa suoraan pimpasta. 😋
Quote from daddyo on 18/10/2022, 15:56
Last edited on 02/03/2025, 13:19 by Deleted user
442 Posts#17 · 02/03/2025, 16:30Quote from Ulfberht on 02/03/2025, 16:30Kun oon lukenut tämän topicin viestit niin oon alkanut tajuta tuon vaippailun idean. Tykkään just nahka ja lateksi vaatteista, niin sama ajatus että ne jotenkin nöyryyttää. Käyttää vaatekappaleita jotka pistää näyttämään pervolta. Voisin ihan kiihottua fantasiasta, jossa olisi sidottuna vaippa päällä ja olisi pakko kastella se.
Onko tuo jotenkin fetissin idea?
Kun oon lukenut tämän topicin viestit niin oon alkanut tajuta tuon vaippailun idean. Tykkään just nahka ja lateksi vaatteista, niin sama ajatus että ne jotenkin nöyryyttää. Käyttää vaatekappaleita jotka pistää näyttämään pervolta. Voisin ihan kiihottua fantasiasta, jossa olisi sidottuna vaippa päällä ja olisi pakko kastella se.
1,111 Posts#18 · 02/03/2025, 17:02Quote from KoiraKaveri on 02/03/2025, 17:02Itselläni fetissi vaippoihin syntyi edellisellä foorumilla, kun RobinHund ja Kettunen kirjoittelivat omista vaippailuistaan. Lopulta halusin kokeilla itsekin ja siitä on jäänyt tarve välillä harrastaa. Aion ostaa uusia vaippoja ja haluan ison tutin. Ehkä eniten syynä mielenkiintoon on juurikin kuten sanoit, sen outous ja vieraus – samalla turvallisuus, voi paeta sellaiseen hauskaan fantasiamaailmaan. Pissaa täynnä oleva vaippa tuntuu tuhmalta ja todella kiihottavalta. Samoin se avuton mutta kiva antautumisen tunne, kun täytyy lirauttaa alleen.
Nämä ovat siis minun syyni vaippailuun ja miksi se kiihottaa.
Muistan joskus teininä, kun isosiskollani oli vauvanukke (se oli vain koristeena, koska leikit oli siskolta leikitty) nukella oli paita ja aito vauvojen vaippa joka saatu sukulaiselta. Välillä katselin pulleaa vaippaa ja tunsin jännää tunnetta, että mitä jos olisi itse pakotettu tekemisiin vaipan kanssa? Se jäi kuitenkin silloin siihen.
Itselläni fetissi vaippoihin syntyi edellisellä foorumilla, kun RobinHund ja Kettunen kirjoittelivat omista vaippailuistaan. Lopulta halusin kokeilla itsekin ja siitä on jäänyt tarve välillä harrastaa. Aion ostaa uusia vaippoja ja haluan ison tutin. Ehkä eniten syynä mielenkiintoon on juurikin kuten sanoit, sen outous ja vieraus – samalla turvallisuus, voi paeta sellaiseen hauskaan fantasiamaailmaan. Pissaa täynnä oleva vaippa tuntuu tuhmalta ja todella kiihottavalta. Samoin se avuton mutta kiva antautumisen tunne, kun täytyy lirauttaa alleen.
Muistan joskus teininä, kun isosiskollani oli vauvanukke (se oli vain koristeena, koska leikit oli siskolta leikitty) nukella oli paita ja aito vauvojen vaippa joka saatu sukulaiselta. Välillä katselin pulleaa vaippaa ja tunsin jännää tunnetta, että mitä jos olisi itse pakotettu tekemisiin vaipan kanssa? Se jäi kuitenkin silloin siihen.
Last edited on 02/03/2025, 17:06 by KoiraKaveri
1,111 Posts#19 · 05/04/2025, 14:45Quote from KoiraKaveri on 05/04/2025, 14:45Twitteristä erikoisia kuvia käyttäjältä kastmi. https://x.com/KastmiCat

Twitteristä erikoisia kuvia käyttäjältä kastmi. https://x.com/KastmiCat

Sekalaisia pissajuttuja

Quote from KoiraKaveri on 08/08/2022, 18:37Muutamat nauttivat pisunleikeistä, esim. housuun pissaamisesta. Itse olen lisutellut suihkussa käydessäni muutamia kertoja.
https://e621.net/posts/3063236?q=bunnykisses
Muutamat nauttivat pisunleikeistä, esim. housuun pissaamisesta. Itse olen lisutellut suihkussa käydessäni muutamia kertoja.
Uploaded files:
Quote from KoiraKaveri on 16/08/2022, 21:50Hihih. Ihana! Mitähän iso tyttöni tuumaisi, kun tilaisin sille tällaisen.
Hihih. Ihana! Mitähän iso tyttöni tuumaisi, kun tilaisin sille tällaisen.
Uploaded files:Quote from daddyo on 18/10/2022, 15:56Lähes mikä tahansa tytön kehon toiminto on jostain syystä kiihottavaa. Mukaanlukien pissiminen.. Pidän kovasti, en vaan tiedä haluaisinko laittaa vaipan blokkaamaan vaan ottaisinko suoraan suuhun 😉

Quote from KoiraKaveri on 25/10/2022, 10:42Nyt pitää kyllä kertoa. Näin omituisen unen viimeyönä enkä tiedä oliko kyseessä märkä uni vai ei.
Nyt pitää kyllä kertoa. Näin omituisen unen viimeyönä enkä tiedä oliko kyseessä märkä uni vai ei.

Quote from KoiraKaveri on 17/07/2023, 14:46Bunnykisses on piirtänyt uusia kuvia!
Bunnykisses on piirtänyt uusia kuvia!

Quote from KoiraKaveri on 31/10/2023, 20:59Minulla on suuri koirapehmolelu joka on aika realistisen näköinen. Keksin laittaa sille vaipan ja kyllähän siitä tuli mukavan näköinen! Olenkin antanut koirapehmon istua naamallani, samalla tavoin kuin yllä olevassa kuvasarjassa, ja hyväillyt sitä. Vaippoja ei olekaan jäljellä kuin aivan muutama. Itsellä ollut https://www.care2play.fi/ sivustolta tilattuja koiranpentukuviollisia jotka nyt loppuvat.
Minulla on suuri koirapehmolelu joka on aika realistisen näköinen. Keksin laittaa sille vaipan ja kyllähän siitä tuli mukavan näköinen! Olenkin antanut koirapehmon istua naamallani, samalla tavoin kuin yllä olevassa kuvasarjassa, ja hyväillyt sitä. Vaippoja ei olekaan jäljellä kuin aivan muutama. Itsellä ollut https://www.care2play.fi/ sivustolta tilattuja koiranpentukuviollisia jotka nyt loppuvat.

Quote from KoiraKaveri on 15/05/2024, 12:19Minulla on pitkästä aikaa vaippa. Rankaisen itseäni tänään ja työnsin sisääni susidildon jossa iso paisuvainen. Se mikä lelussa on mukavaa, on se että pienen hetken sitä sisällään pidettyä, alkaa tuntua kutkuttavaa paineen tunnetta joka pistää väkisin voihkimaan. Tämä on minulle hyvä rangaistus. Kastelen vaipan lelu sisässäni. Sitten nylkytän itseäni penkkiin tms. niin että lelu hieroo minulle orgasmin. Sen jälkeen saan ottaa nämä pois ja menen suihkuun.
_______
Lähde: https://e621.net/posts/4779621?q=diaper
Minulla on pitkästä aikaa vaippa. Rankaisen itseäni tänään ja työnsin sisääni susidildon jossa iso paisuvainen. Se mikä lelussa on mukavaa, on se että pienen hetken sitä sisällään pidettyä, alkaa tuntua kutkuttavaa paineen tunnetta joka pistää väkisin voihkimaan. Tämä on minulle hyvä rangaistus. Kastelen vaipan lelu sisässäni. Sitten nylkytän itseäni penkkiin tms. niin että lelu hieroo minulle orgasmin. Sen jälkeen saan ottaa nämä pois ja menen suihkuun.
_______

Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 18:34Itse uskaltauduin vihdoinkin tilaamaan care2playstä vähän vaippoja ja tutin.
Itse uskaltauduin vihdoinkin tilaamaan care2playstä vähän vaippoja ja tutin.

Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 20:09Pitää vielä erikseen pistää vielä raflaavampaa settiä. Huvittaa, kun näistä ei voi puhua edes jenkkiläisillä vaippafoorumeilla kun ”seksuaalinen sisältö” on kiellettyä. Aika ristiriitaiset säännöt omasta mielestä kun puhutaan kuitenkin fetissistä. Ihan sama miten sen muut mieltää niin uskallan väittää, että aika monella yleistetysti on juuri se seksuaalinen viehätys joka vetää puoleen ja etenkin asiaan keskittyneelle foorumeille ylipäätänsä. Vielä kun kaikki toitottaa k18 perään niin ei pitäisi olla mitään ongelmia edes laillisesti. Mutta kuitenkin:
Pitää vielä erikseen pistää vielä raflaavampaa settiä. Huvittaa, kun näistä ei voi puhua edes jenkkiläisillä vaippafoorumeilla kun ”seksuaalinen sisältö” on kiellettyä. Aika ristiriitaiset säännöt omasta mielestä kun puhutaan kuitenkin fetissistä. Ihan sama miten sen muut mieltää niin uskallan väittää, että aika monella yleistetysti on juuri se seksuaalinen viehätys joka vetää puoleen ja etenkin asiaan keskittyneelle foorumeille ylipäätänsä. Vielä kun kaikki toitottaa k18 perään niin ei pitäisi olla mitään ongelmia edes laillisesti. Mutta kuitenkin:

Quote from KoiraKaveri on 18/11/2024, 18:11Olipa kiihottavaa luettavaa! Sain vihdoin sitä inspiraatiota ja suunnitelinkin jo vaippapäivää. Minulla on vielä muutama vaippa hyllyssä ja aion leikkiä niiden kanssa.
Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 18:34Onko mitään suosituksia care2play vaipoista mitä pitää kokeilla? Yritän tehdä listaa että mitä ostaisin seuraavaksi kun taloudellinen tilanne antaa myöden. Super paksut, teipit, imukykyiset, korkeat ja äänekkäät on itselläni se juttu. Meinasin ostaa myös vähän järeämmän ja parempilaatuisen tutin ja ehkä nauhan. Se suussa on ihana katsoa piirettyjä ja rapistella vaippaa <3
Olipa kiihottavaa luettavaa! Sain vihdoin sitä inspiraatiota ja suunnitelinkin jo vaippapäivää. Minulla on vielä muutama vaippa hyllyssä ja aion leikkiä niiden kanssa.
Quote from Aikamoinentapaus on 15/11/2024, 18:34Onko mitään suosituksia care2play vaipoista mitä pitää kokeilla? Yritän tehdä listaa että mitä ostaisin seuraavaksi kun taloudellinen tilanne antaa myöden. Super paksut, teipit, imukykyiset, korkeat ja äänekkäät on itselläni se juttu. Meinasin ostaa myös vähän järeämmän ja parempilaatuisen tutin ja ehkä nauhan. Se suussa on ihana katsoa piirettyjä ja rapistella vaippaa <3
Uploaded files:
Quote from KoiraKaveri on 05/01/2025, 22:46Aion tänään hieman katsoa mikä My Little Pony oikein on. Jos You Tubesta löytyisi jotakin videoita. Kuvat ovat usein kauniita ja pidän niistä, mutta olen ainoastaan lukenut wikipediasta perusidean. Tiedä vaikka alkaisin kiinostua ohjelmasta.
Lähde: https://e621.net/posts?tags=nineplusten
Aion tänään hieman katsoa mikä My Little Pony oikein on. Jos You Tubesta löytyisi jotakin videoita. Kuvat ovat usein kauniita ja pidän niistä, mutta olen ainoastaan lukenut wikipediasta perusidean. Tiedä vaikka alkaisin kiinostua ohjelmasta.

Quote from Aikamoinentapaus on 18/01/2025, 04:54Vastaan samaan aikaan molempiin viimeisimpiin viesteihin:
Vastaan samaan aikaan molempiin viimeisimpiin viesteihin:

Quote from Aikamoinentapaus on 18/01/2025, 05:23Nytkin vaippa lämpimänä ja pulleana kirjoitan. Se selkeästi näkyy housuista läpi. Tästä vaipasta näkyy kosteusmittarikin ja sinistä näyttää edestä melkein kokonaan ja takapuolelta vähän. Koitan pissata vielä kerran ja jos tähtään oikein niin on koko vaipan imu käytetty <3 Yleensä tykkään näihin ”tylsiin” vaippoihin lisätä vielä lisäimun mutta säästelen niitä kun ei ole tällä hetkellä rahaa niihin. Ensikerralla kun tilaan netistä lisää niin ostan uuden 28kpl paketin
Nytkin vaippa lämpimänä ja pulleana kirjoitan. Se selkeästi näkyy housuista läpi. Tästä vaipasta näkyy kosteusmittarikin ja sinistä näyttää edestä melkein kokonaan ja takapuolelta vähän. Koitan pissata vielä kerran ja jos tähtään oikein niin on koko vaipan imu käytetty <3 Yleensä tykkään näihin ”tylsiin” vaippoihin lisätä vielä lisäimun mutta säästelen niitä kun ei ole tällä hetkellä rahaa niihin. Ensikerralla kun tilaan netistä lisää niin ostan uuden 28kpl paketin

Quote from KoiraKaveri on 23/02/2025, 22:55Vaippailin. Puhaltelin ilmatäytteisen skunkkini täyteen ja vaippa päälle. Otin myös mustan uimarenkaan ja heitin sen skunkin hännän ympärille. Tuntui mukavan nöyryyttävältä ja tuhmalta pukea taas vaippa pitkän tauon jälkeen. Kiedon aina pari kierrosta teippiä vaipan vyötärön kohdalta, tykkään kun se on tiukasti päällä. Join vettä ja istuin skunkin selkään katselemaan My Little Ponya telkkarista. Alkoi tulla pissahätä ja lopulta tuli pieniä suihkauksia ja vaippa alkoi hiljalleen kastua. Sanoin että olen kiltti poika ja kastelen vaipan niinkuin minun pitääkin. Hieroin itseäni skunkkia vasten ja nautin miltä se tuntui ihoa vasten. Välillä nousin ylös juomaan lisää vettä.
https://www.youtube.com/watch?v=FoGlzx1w_Lw
Vaippailin. Puhaltelin ilmatäytteisen skunkkini täyteen ja vaippa päälle. Otin myös mustan uimarenkaan ja heitin sen skunkin hännän ympärille. Tuntui mukavan nöyryyttävältä ja tuhmalta pukea taas vaippa pitkän tauon jälkeen. Kiedon aina pari kierrosta teippiä vaipan vyötärön kohdalta, tykkään kun se on tiukasti päällä. Join vettä ja istuin skunkin selkään katselemaan My Little Ponya telkkarista. Alkoi tulla pissahätä ja lopulta tuli pieniä suihkauksia ja vaippa alkoi hiljalleen kastua. Sanoin että olen kiltti poika ja kastelen vaipan niinkuin minun pitääkin. Hieroin itseäni skunkkia vasten ja nautin miltä se tuntui ihoa vasten. Välillä nousin ylös juomaan lisää vettä.

Quote from KoiraKaveri on 01/03/2025, 18:53Liitän vielä kuvan skunkista, koska tässä ketjussa ei ole. Koska se on todella suuri, tunnen minä itseni mukavan pieneksi sen rinnalla, ja se tuntuu todella turvalliselta.
Liitän vielä kuvan skunkista, koska tässä ketjussa ei ole. Koska se on todella suuri, tunnen minä itseni mukavan pieneksi sen rinnalla, ja se tuntuu todella turvalliselta.
Quote from Deleted user on 02/03/2025, 09:15Quote from daddyo on 18/10/2022, 15:56Lähes mikä tahansa tytön kehon toiminto on jostain syystä kiihottavaa. Mukaanlukien pissiminen.. Pidän kovasti, en vaan tiedä haluaisinko laittaa vaipan blokkaamaan vaan ottaisinko suoraan suuhun 😉
Quote from daddyo on 18/10/2022, 15:56Lähes mikä tahansa tytön kehon toiminto on jostain syystä kiihottavaa. Mukaanlukien pissiminen.. Pidän kovasti, en vaan tiedä haluaisinko laittaa vaipan blokkaamaan vaan ottaisinko suoraan suuhun 😉

Quote from Ulfberht on 02/03/2025, 16:30Kun oon lukenut tämän topicin viestit niin oon alkanut tajuta tuon vaippailun idean. Tykkään just nahka ja lateksi vaatteista, niin sama ajatus että ne jotenkin nöyryyttää. Käyttää vaatekappaleita jotka pistää näyttämään pervolta. Voisin ihan kiihottua fantasiasta, jossa olisi sidottuna vaippa päällä ja olisi pakko kastella se.
Kun oon lukenut tämän topicin viestit niin oon alkanut tajuta tuon vaippailun idean. Tykkään just nahka ja lateksi vaatteista, niin sama ajatus että ne jotenkin nöyryyttää. Käyttää vaatekappaleita jotka pistää näyttämään pervolta. Voisin ihan kiihottua fantasiasta, jossa olisi sidottuna vaippa päällä ja olisi pakko kastella se.

Quote from KoiraKaveri on 02/03/2025, 17:02Itselläni fetissi vaippoihin syntyi edellisellä foorumilla, kun RobinHund ja Kettunen kirjoittelivat omista vaippailuistaan. Lopulta halusin kokeilla itsekin ja siitä on jäänyt tarve välillä harrastaa. Aion ostaa uusia vaippoja ja haluan ison tutin. Ehkä eniten syynä mielenkiintoon on juurikin kuten sanoit, sen outous ja vieraus – samalla turvallisuus, voi paeta sellaiseen hauskaan fantasiamaailmaan. Pissaa täynnä oleva vaippa tuntuu tuhmalta ja todella kiihottavalta. Samoin se avuton mutta kiva antautumisen tunne, kun täytyy lirauttaa alleen.
Itselläni fetissi vaippoihin syntyi edellisellä foorumilla, kun RobinHund ja Kettunen kirjoittelivat omista vaippailuistaan. Lopulta halusin kokeilla itsekin ja siitä on jäänyt tarve välillä harrastaa. Aion ostaa uusia vaippoja ja haluan ison tutin. Ehkä eniten syynä mielenkiintoon on juurikin kuten sanoit, sen outous ja vieraus – samalla turvallisuus, voi paeta sellaiseen hauskaan fantasiamaailmaan. Pissaa täynnä oleva vaippa tuntuu tuhmalta ja todella kiihottavalta. Samoin se avuton mutta kiva antautumisen tunne, kun täytyy lirauttaa alleen.

Quote from KoiraKaveri on 05/04/2025, 14:45Twitteristä erikoisia kuvia käyttäjältä kastmi. https://x.com/KastmiCat
Twitteristä erikoisia kuvia käyttäjältä kastmi. https://x.com/KastmiCat
< Foorumin etusivulle