Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 47 of 49Next

Esinahka vilisti äsken terskani päällä. 

Taas on kalu kädessä ja nautiskellaan kohti huippua. 

Eilen runkkasin mutta taas alkaa panettaan, tekisi penistä tai pimppaa mieli, kai sitä täytyy runkata tänään kun oma penis tahtoo niin. 🙂

Illalla runkkasin vähän sängyssä ennen nukkumaan menoa, mutta jätin kesken. Yöllä sitten heräsin moneen kertaan penis kovana suunnattomaan panetukseen ja runkkasin hetken ja nukahdin ja uudestaan monta kertaa, nukuin silti mukavan levolliset unet eikä aamulla väsyttänyt

Quote from X on 4.5.2024, 16:43

Illalla runkkasin vähän sängyssä ennen nukkumaan menoa, mutta jätin kesken. Yöllä sitten heräsin moneen kertaan penis kovana suunnattomaan panetukseen ja runkkasin hetken ja nukahdin ja uudestaan monta kertaa, nukuin silti mukavan levolliset unet eikä aamulla väsyttänyt

Muistan lukeneeni, että joku täällä kertoi orgasmin auttavan unen saamista. Kannattaa varmaan tulla ennen nukahtamista? 😀

Kahesti tänään.

Quote from Ulfberht on 4.5.2024, 20:58
Quote from X on 4.5.2024, 16:43

Illalla runkkasin vähän sängyssä ennen nukkumaan menoa, mutta jätin kesken. Yöllä sitten heräsin moneen kertaan penis kovana suunnattomaan panetukseen ja runkkasin hetken ja nukahdin ja uudestaan monta kertaa, nukuin silti mukavan levolliset unet eikä aamulla väsyttänyt

Muistan lukeneeni, että joku täällä kertoi orgasmin auttavan unen saamista. Kannattaa varmaan tulla ennen nukahtamista? 😀

Kahesti tänään.

Toki auttaa, onhan se nyt tiedossa. Mutta et tainnut lukea tuota kovin hyvin? Ei ollut ongelmia unen saannissa 🙂 heräilin yöllä mutta se on muutenkin mulle aika normaalia ja nukahdin sitten kyllä heti melkein kun lopetin yöllä runkkaamisen. Oli oikein mukava yö ja hyvä kokemus ja kuten sanoin olin aamulla hyvin levännyt ^^

Oli vähän samantyyppinen yö kun viime yö. Tollaset on kivoja ^^

Itse heräsin kolmenaikoihin yöllä enkä saanut millään unta. Koiranikin valvoi ja vaihtoi vähänväliä makuupaikkaa?

Kahdesti olen ehtinyt tänään itsetyydyttää.

Quote from Innokas on 2.4.2024, 15:30

Aamulla kerran täällä sukkuloidessani ja toisen kerran autossa matkalla päivän asioille. Sattui vaan niin että siinä runkatessani epähuomiossa ajoin ylinopeutta tutkaan joka välähti. Toivottavasti runkkaus ei näy kuvassa, saattais meinaan tulla suurempi sakko?! Ajaessa en kuitenkaan “yleensä” jatka loppuun saakka, kunhan seisottelen, varsinkaan tapahtuman jälkeen.

Eilen ajellessani kaupasta kotiin muistelin tätä. Saitko sakkoja?

Itse ajelin tietyömaalla liian kovaa ja siellä ollut poliisi nuijji minulle 200e ylinopeudesta. Tästä tapauksesta on jo ainakin kahdeksan vuotta.

En ole, ja voi olla että tällä viikolla kun olen matkoilla, ja ohjelma on tiukka niin voi olla että runkkaukset jää aika vähiin. Hyvä jos ehtii seurata vähän mitä täällä tapahtuu.

Kerran tänään heti herätessä, aattelin että ei ole aikaa ottaa pitempää sessiota mutta ehkä onkin! Joten saattaapi taas koko päivä mennä tähän.

Eilen tulin yhteensä neljästi.

Kohta pitää lähteä asioille, mutta sitä ennen haluan ottaa “pikaloman arjesta” – toteamusta lainaten. 🍆💦Dick Balls Glans & Toys🍑💦

Sain raivattua päivän kalenterista se verran aikaa että ehdin pikaisen orkun runkata. 

Quote from Innokas on 6.5.2024, 15:04

Sain raivattua päivän kalenterista se verran aikaa että ehdin pikaisen orkun runkata. 

Se on hienoa!

Eilen runkkasin viimeksi mutta panettaa kovasti

Muutaman kerran vibran kanssa🤤

Quote from Girl on 6.5.2024, 21:23

Muutaman kerran vibran kanssa🤤

Olisi ihana nähdä kun nainen tyydyttää.😊

Quote from Girl on 6.5.2024, 21:23

Muutaman kerran vibran kanssa🤤

Muutaman kerran! Kuulostaa hyvältä 😍 ja joo oon mä tässä aamun mittaan runkkaillut ja kuvaillutkin vähän touhujani

Quote from X on 7.5.2024, 11:42
Quote from Girl on 6.5.2024, 21:23

Muutaman kerran vibran kanssa🤤

Muutaman kerran! Kuulostaa hyvältä 😍 ja joo oon mä tässä aamun mittaan runkkaillut ja kuvaillutkin vähän touhujani

Niitä kuvia olis kiva nähdä. 

PreviousPage 47 of 49Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi