Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 36 of 48Next
Quote from KoiraKaveri on 20.1.2024, 20:00
Quote from Innokas on 20.1.2024, 19:57
Quote from KoiraKaveri on 20.1.2024, 19:21

Hetki sitten.

Nyt menen ulos grillille paistamaan maissia ja porkkanapihvejä. Pitää nautiskella ja järjestää itselleen kivaa ohjelmaa aina välillä.

Ulkona pakkasessa grillaamassa ja välillä runkkaamaan?? Kova suoritus, ennen vaiko jälkeen syömisen aiot laueta? 

Ennen. Laukesin vasta hetki sitten. Voisihan sitä ulkona pyörimisen jälkeen lämmittää itseään pikaisella, jos vielä tuntuu vähänkin harrastelulle tarvetta.

Suosittelen, jos vaan jaksat toistakin laukeamista!

Oletko runkannut tänään ja siihen liittyvä kysymys. Voi olla että olen aiheella vaivannut aiemminkin, mutta uteliaisuus nosti taas päätään.

Jos otsikon mukainen toiminta runkkaaminen käynnistyy, niin mikä on runkkaamista seuraavan orgasmin ja siemensyöksyn todennäköisyys.

Itse voin aloittaa paljastelun, se on luokkaa 1/3, eli 33% käsityöhetkistäni osuu maaliin. Ajallisesti arvioisin käsityön kokonaismäärän/orgasmi noin +3 h (+-2 h).🥵

Perinne penetraatioissa se orgasmin todennäköisyys on noin 96 % ja ajallisesti noin 1 h/orgasmi (+- 30 min).😛

Grillailut hoidettu mutta niin väsynyt, ettei jaksanut muuta kuin istua telkkarin ääressä sisälle päästyä. Kylläpä ramaisee.

Dick kyseli kuinka moni sessio päättyy orgasmiin.

Itsellä prosenttiosuudet ovat toisinpäin kuin Dickillä. 9 vuoden tilastojeni mukaan runkkaussioni päättyvät orgasmiin 80,3 prosenttisesti ja Dickin mainitsemissa penetraatioissa päädyn orgasmiin 72,2 prosenttisesti. Tai kaikki orgasmit niissä eivät ole päättyneet penetraation määritelmän mukaan johonkin kehon  aukkoon. Suurin osa kuitenkin niistä orgasmeista on päättynyt pilluun, seuraavaksi eniten suuhun/ kasvoille (suihin osuus viimeaikoina lisääntynyt) ja hyvin pieni osa on sitten lipsahtanut muualle. 

Sessoiden aikatilastointia olen alkanut pitää vasta äskettäin, miksiköhän? Mutta sen voin todeta että sessioni ovat paljon lyhyempiä kuin Dickillä.

Niin ja olen runkannut.

Quote from Innokas on 21.1.2024, 14:52

Dick kyseli kuinka moni sessio päättyy orgasmiin.

Itsellä prosenttiosuudet ovat toisinpäin kuin Dickillä. 9 vuoden tilastojeni mukaan runkkaussioni päättyvät orgasmiin 80,3 prosenttisesti ja Dickin mainitsemissa penetraatioissa päädyn orgasmiin 72,2 prosenttisesti. Tai kaikki orgasmit niissä eivät ole päättyneet penetraation määritelmän mukaan johonkin kehon  aukkoon. Suurin osa kuitenkin niistä orgasmeista on päättynyt pilluun, seuraavaksi eniten suuhun/ kasvoille (suihin osuus viimeaikoina lisääntynyt) ja hyvin pieni osa on sitten lipsahtanut muualle. 

Sessoiden aikatilastointia olen alkanut pitää vasta äskettäin, miksiköhän? Mutta sen voin todeta että sessioni ovat paljon lyhyempiä kuin Dickillä.

Mielenkiintoista tilastointia.

Toista kertaa tänään runkkailen.

Vain kerran.

Tekee mieli runkailla, niin vois toisenkin.

Olen, näköjään jäi eiliset runkkaukset ilmoittamatta tänne, sorry.

Huh! Kyllä on aikaa kun tänne on kirjoitellut. Nyt kun sivu toimii taas, niin todellakin voisi kerran nautiskella!

Quote from KoiraKaveri on 1.3.2024, 13:58

Huh! Kyllä on aikaa kun tänne on kirjoitellut. Nyt kun sivu toimii taas, niin todellakin voisi kerran nautiskella!

Totta, on ollut tylsää kun on joutunut “yksikseen” runkkailemaan, mutta runkkaillaan nyt sitäkin kovemmin. 

Kolmannen kerran tänään.

Kahdesti tänään.

Kerran rakastelua ja itsetyydytystä kolmesti.

Nyt kun pääsee tauon jälkeen taas lukemaan ja katselemaan niin kiihotun vähän kaikesta. Olen muutenkin helposti syttyvää sorttia.

Olen, kerran.

toinen kerta menossa tänään, ensimmäinen runkkaus kesti 8 tuntia

Quote from eki on 3.3.2024, 21:15

toinen kerta menossa tänään, ensimmäinen runkkaus kesti 8 tuntia

Uuh! Mä teen kans joskus tota, et vedän aina vaan rajalle ja palaan takaisin. Aika kova euforia tulee aina rajaa hyväillessä!

Parhaillaan vetelen.

En kestäny pidempään vaan tulin! Kerran tänään.

PreviousPage 36 of 48Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi