Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 16 of 40Next

Nyt tuli mahdollisuus ja tartuin innokkaasti Kulliini joka myös innokkaasti nousi upeaan seisontaa.

JK. Loppu hyvin saavutimme “molemmat” tavoitteemme.

Quote from Innokas on 29.5.2023, 09:47

Nyt tuli mahdollisuus ja tartuin innokkaasti Kulliini joka myös innokkaasti nousi upeaan seisontaa.

JK. Loppu hyvin saavutimme “molemmat” tavoitteemme.

Onneksi olkoon!

_______

Tänään päiväni tulee olemaan aika kiireinen mutta loppuillasta palkitsen itseni hyvällä ololla.

Quote from KoiraKaveri on 29.5.2023, 12:38
Quote from Innokas on 29.5.2023, 09:47

Nyt tuli mahdollisuus ja tartuin innokkaasti Kulliini joka myös innokkaasti nousi upeaan seisontaa.

JK. Loppu hyvin saavutimme “molemmat” tavoitteemme.

Onneksi olkoon!

_______

Tänään päiväni tulee olemaan aika kiireinen mutta loppuillasta palkitsen itseni hyvällä ololla.

Kiitos Vaikka saimme toissapäivänä kunnon suihinoton niin kyllä tarvitsimme myös omaa kivaa, joten tarpeeseemme tuli. 

Quote from Innokas on 29.5.2023, 15:43
Kiitos Vaikka saimme toissapäivänä kunnon suihinoton niin kyllä tarvitsimme myös omaa kivaa, joten tarpeeseemme tuli.
 

Itsekin tulin yhtenä päivänä kolmesti rakastelemalla. Itsetyydytys ja seksi ovat minunkin mielestäni kaksi erillistä asiaa. Molemmat ainakin itselleni yhtä tärkeitä.

_______

Nyt on aikaa niin selailen hetken kuvia, ja valitsen jonkin kiihottavan jolle tulla.

Nyt on taas sessio menossa ja se päättyy varmasti orkkuun.

Kerran, meinasin pyörtyä.

Kolmesti.

Olen ollut tänään sellaisella päällä, että kiihotun herkästi. En edes kurkkaa enää mitään seksikästä, ettei taas ole pakko.

Quote from KoiraKaveri on 31.5.2023, 20:06

Kolmesti.

Olen ollut tänään sellaisella päällä, että kiihotun herkästi. En edes kurkkaa enää mitään seksikästä, ettei taas ole pakko.

Itselläkin on Runkkaamistarve/ halut vaihtelevat ihmeellisesti. Koska tilastoin kaikki “tapahtumat” niin olen yrittänyt seurata josko se noudattaisi jonkinlaista sykliä mutta ei ainakaan selvää en ole havainnut.

Mutta vielä  “onnittelut” kolmesta sessiosta.

Pitihän se taas naatiskella.

Aloittelen juuri, tuntuu että tänään ei kestä kauan ennenkuin laukean.

Kahdesti.

Kerran

Alkoi taas tehdä mieli, joten hommiin.

Kahdesti. Ensimmäinen orgasmi oli kevyt ja jokseenkin epätyydyttävä, mutta otin toisen aika pian perään, se olikin sitten todella makea!

Täällä on nyt hiljaista. Mutta en itsekkään kirjoita ellei ole tapahtunut mitään.

En

Quote from KoiraKaveri on 3.6.2023, 23:22

Täällä on nyt hiljaista. Mutta en itsekkään kirjoita ellei ole tapahtunut mitään.

Kesä just alkanu niin varmaan monet lomilla yms. Ja itelki ollu tosi paljon menoa ja vie pitäis käydä monessa paikassa.

Kerran tänään. Suunitelmissa toisenkin.

Aamulla pikaisesti.

Kerran. Aion vielä toisenkin vähän myöhemmin.

Olen nyt runkannut muutamina päivinä vain kerran sillä olen huomannut, että pieni kiihotustila on aika mukava. Hyväillä autoa ulkotöitä tehdessä, silitellä rakastaan ja katsella tuhmia kuvia netistä. Nauttia pienestä kutinasta pitkään.

PreviousPage 16 of 40Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi