Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 15 of 54Next

Kerran taas tuli harrastettua.

Olin todella tarpeessa mutta laukesin silti laimeasti. Pieni tauko ja seuraava laukeaminen antoi tyydytyksen! Eli yhteensä kahdesti.

Olen

Ruokatunnilla oli sen verran aikaa että ehdin pikaisesti laueta hyvää videota katsellessa.

Aamulla jatkoin hyvää aamuseisokkia runkkauksella.

Kerran.

Quote from Innokas on 26.7.2023, 11:03

Aamulla jatkoin hyvää aamuseisokkia runkkauksella.

Minullakin oli itseasiassa herättyäni voimakas kiihko päällä. Pikainen itsetyydytys ja todella makea orgasmi! Väkisinkin voihkin tullessani, kun teki niin hyvää.

Keskikiva iltarunkkaus oli ohjelmassa äsken.

Olen!

Paraikaa runkkailen foorumia selaillen ja innostavia videoita katsellen.

Sateisena aamuna “ei ollut muutakaan tekemistä” mutta kyllä teki hyvää.

Kun vielä 2016 runkkasin keskimäärin 1,27 kertaa päivässä niin tänävuonna olen runkaillut Kyrpääni vain 0,59 krt/pvä. Sitä se ikä teettää.

Yhden kerran tänään pikaiset.

Ruokatunnilla ehdin vedellä edestakaisin.

Suomen yllä oleva matalapaine ja ukkoset saa minut voimaan pahoin. Ennen ukkosta kärsin yleensä kaikenlaisista fyysisistä kolotuksista – herkkä kun olen. Itsetyydytys kuitenkin helpottaa oloa ihmeesti!

Kahdesti tänään.

Vielä en ole ehtinyt kun olen rallihirmujen menoa Jyväskylässä seurannut mutta toivottavasti myös tänään olisi aikaa kunnon runkkusessiolle.

Quote from Innokas on 4.8.2023, 11:19

Vielä en ole ehtinyt kun olen rallihirmujen menoa Jyväskylässä seurannut mutta toivottavasti myös tänään olisi aikaa kunnon runkkusessiolle.

Ai sinä olet rallifani. No runkata voi melkein milloin vain mutta jännät tapahtumat ovat harvinaisia, niin kyllä sitä ehtii.

_______

Kahdesti tänään.

Quote from KoiraKaveri on 4.8.2023, 18:07
Quote from Innokas on 4.8.2023, 11:19

Ai sinä olet rallifani. No runkata voi melkein milloin vain mutta jännät tapahtumat ovat harvinaisia, niin kyllä sitä ehtii.

_______

Kahdesti tänään.

👍👍

Sen verran meni ralli eilen pieleen että ei tehnyt edes mieli runkata!!!!!

Quote from Innokas on 5.8.2023, 09:48

Sen verran meni ralli eilen pieleen että ei tehnyt edes mieli runkata!!!!!

Oh no! Sepä meni sitten surkeasti.

_______

En ole päässyt harrastelemaan tänään. Mutta ehkä ennen nukkumaan menoa, jos ilmenee tarvetta.

Senverran olen toipunut rallipettymyksestä että pystyin taas Runkkaamaan ihan loppuun saakka.

Sunnuntai aamun ohjelmaan kuului nautintohetki.

No nyt yksin kotona, niin aika paljon. Ei oikeen muutakaan tekemistä ole.

Quote from Ulfberht on 7.8.2023, 23:35

No nyt yksin kotona, niin aika paljon. Ei oikeen muutakaan tekemistä ole.

Ei huonompi harrastus yksinäisiin hetkiin. 

Olen

Nyt on vieraita ja touhua tämä viikko. Mutta ennen nukkumaan menoa aion.

PreviousPage 15 of 54Next

< Foorumin etusivulle