Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Muistatko ensimmäisen kerran, kun koit kiihottumisen?

Muistatko milloin itse koit ensimmäisen kerran kiihotusta?

Ensikerta kun oikeasti kiihotuin (nyt menee noloksi) oli se, kun katsoin Alladinin jakson jossa esiintyi ukkoslintu Tundra. Muistaakseni jakso oli videolla joka oli meillä lainassa. Jago joutui olemaan rakastuneen ja vaarallisen Tundran kanssa ja siitäkös minä innostuin. Muistan kuinka makasin vain sängyssä ja haaveilin miten makaisin Jago papukaijana Tundran siliteltävänä, ja fantasioin sitä useasti. Se kutitti kovasti ja oli pakko ajatella sitä. Lapsena en tiennyt mistä tunteesta on kyse, vasta aikuisena käsitin kyseessä olleen kiihottuminen.

 

Uploaded files:
  • tumblr_cfe4fff5b9cf2dae2186327b423edf01_12301056_540.jpg
  • tumblr_d4da2ced383c2843f268f9419128ece1_195f76ea_540.jpg
  1. Mökillä saunassa juhannuksena teininä serkun kanssa äiti ja täti tuli alasti saunaan hieman viiniä juoneena 😆pillut paljaana kyllä oli vähä noloa ku yritti peitellä seisokkia 🤣

Hmm… kukapa ei olisi joskus haaveillut pääsevänsä tätin “syleilyyn” ja hänen kanssaan peuhaamaan? 😉 Ei nyt sentään äidin mutta tädin kanssa…

Toinen kokemus jonka muistan varhaisimmista kiihottumisista. En ole varma minkä ikäinen olin mutta mielestäni en koulussa, tai jos olin niin ala-asteen ekoilla luokilla. Olin isovanhemmillani hoidossa muutaman päivän ja he asuivat rivitalossa, pihassa oli pieni leikkikenttä. Sainkin sieltä toisen pojan kaverikseni.

Menimme isovanhempien kylpyhuoneeseen ja minulla oli rantapallo ja leikimme sillä seuraavasti. Olin päästänyt siitä ilmaa ulos, niin että se oli löysä. Sitten leikimme sen olevan jokin hirviö, joka käy kimppuun yrittäen imaista itseensä. halasimme sitä heittäytyen sen päälle ja se muka kävi sillä tavoin kimppuun. Sitten painimme sen kanssa ja hakkasimme nyrkeillä sitä. Se tuntui todella hauskalta ja varmasti oleellisena syynä inflatable fetissiini.

Leikinkin tällä rantapallolla itsekseni tämän jälkeen tuota samaa leikkiä. Ja kuinka ollakaan, nykyisin, nyt aikuisena, leikin esim krokotiilini pakottavan minut seksiin kanssaan, ja että se imee minusta elinvoimat hallitsemalla mieltäni ja että voin kuolla siihen, kun se imee ne väkisin minusta. Leikki jatkuu hieman erilaisena edelleen. Noin 30 vuotiaanakin.

__________________

Kävin nappaamassa ihan kuvankin. Tein sille pimpin, jotta se voi pakottaa minut harrastamaan seksiä kanssaan.

Uploaded files:
  • 20221025_111343.jpg
  • 20221025_111402.jpg

Olin 9 tai 10. Isommat pojat olivat mielestään hauskoja ja väänsivät fillarini satulan jotai  50-60 astetta yläviistoon. En minä sitä jaksanut vääntää takaisin, joten jouduin polkemaan kotiin muutaman kilometrin päähän pimpsa tiukasti satulaa vasten. Jalkovälissä kihelmöi melkoisesti. Kotona menin huoneeseeni ja ihmettelin niitä voimakkaita tunteita Siellä. Tiesin toki että pimpin koskettelu tuntui hyvältä, mutta nyt tunsin tarvetta jatkaa siitä mihin fillarin satula jäi, eli hieroa pimpsaa oikein kunnolla. Ei mennyt varmaan viittä minuuttia kun sain elämäni ensimmäisen O:n. 

Nyt jälkikäteen kiitokset niille silloin niin inhottaville ja ärsyttäville pojille siitä että tietämättään opastivat minut itsetyydytyksen ihanuuksiin. 

🙂

Quote from yyhooSanna on 9.8.2023, 23:26

Olin 9 tai 10. Isommat pojat olivat mielestään hauskoja ja väänsivät fillarini satulan jotai  50-60 astetta yläviistoon. En minä sitä jaksanut vääntää takaisin, joten jouduin polkemaan kotiin muutaman kilometrin päähän pimpsa tiukasti satulaa vasten. Jalkovälissä kihelmöi melkoisesti. Kotona menin huoneeseeni ja ihmettelin niitä voimakkaita tunteita Siellä. Tiesin toki että pimpin koskettelu tuntui hyvältä, mutta nyt tunsin tarvetta jatkaa siitä mihin fillarin satula jäi, eli hieroa pimpsaa oikein kunnolla. Ei mennyt varmaan viittä minuuttia kun sain elämäni ensimmäisen O:n. 

Nyt jälkikäteen kiitokset niille silloin niin inhottaville ja ärsyttäville pojille siitä että tietämättään opastivat minut itsetyydytyksen ihanuuksiin. 

🙂

Hauska kertomus “aikuistumisesta” Kiitos siitä ja tervetuloa joukkoon. 

Ala-asteella, musiikin ope ja hänen runsas ja muodokas olemus iloisella persoonalla varustettuna.
Hän alkoi aiheuttamaan arvaamatonta eloa asioissa, jotka tuolloin alkoivat löytämään merkityksen ensimmäistä kertaa.
Hän tykkäsi kiertää luokassa ja olla läsnä 😍
Aihetta provosoi koulun liikuntatunti, eli keväinen uimareissun kokeilu rannalle.
No kuuluin poikiin, jotka jäi mielummin rannalle juoksemaan ja katselemaan, kuin viileään veteen.
Meidän piti ilmottautua tuolle bikineihin pukeutuneelle opelle, se paloi loppuiäksi verkkokalvoihin, punaisissa pikineissään.. kiitos.
Noihin aikoihin alkoi sitten kiihottumiset ja itseopiskelut ennen yläastetta.
  

Kyllä se täytyy olla isosiskojen kaverit joista fantasioin, itse olin näihin aikoihin ihan ensimmäisillä luokilla eli varmaan siinä 7-9v kun omissa haaveissa ja mielikuvituksissa mulla oli “haaremi” joka koostui näistä kavereista joiden kanssa tein kaikkea mitä silloin osasi kuvitella, niistä on se ensimmäinen kiihottuminen lähtenyt

Quote from Mies-96 on 24.8.2023, 20:34

Kyllä se täytyy olla isosiskojen kaverit joista fantasioin, itse olin näihin aikoihin ihan ensimmäisillä luokilla eli varmaan siinä 7-9v kun omissa haaveissa ja mielikuvituksissa mulla oli “haaremi” joka koostui näistä kavereista joiden kanssa tein kaikkea mitä silloin osasi kuvitella, niistä on se ensimmäinen kiihottuminen lähtenyt

Itsekin koin kiihotusta mutta en tiennyt miten toimia. Fantasioin vain mielessäni asioita jotka tuntuivat jännittäviltä.

En yhtään muista minkä ikäinen olin, mutta suihkussa keksin alapääni hyväilemisen. Se tuntui silloin nololta ja sopimattomalta mutta samalla kutkuttavan hyvältä.

Ei ole asiasta mielikuvaa, milloin. 

Quote from KoiraKaveri on 25.8.2023, 15:29
Quote from Mies-96 on 24.8.2023, 20:34

Kyllä se täytyy olla isosiskojen kaverit joista fantasioin, itse olin näihin aikoihin ihan ensimmäisillä luokilla eli varmaan siinä 7-9v kun omissa haaveissa ja mielikuvituksissa mulla oli “haaremi” joka koostui näistä kavereista joiden kanssa tein kaikkea mitä silloin osasi kuvitella, niistä on se ensimmäinen kiihottuminen lähtenyt

Itsekin koin kiihotusta mutta en tiennyt miten toimia. Fantasioin vain mielessäni asioita jotka tuntuivat jännittäviltä.

En yhtään muista minkä ikäinen olin, mutta suihkussa keksin alapääni hyväilemisen. Se tuntui silloin nololta ja sopimattomalta mutta samalla kutkuttavan hyvältä.

Ja tässä kun käytin sanaa “fantasioinut” niin en siis itsekään osannut kuvitella mitään tiettyä ja konkreettista mitä siinä omassa mielikuvassa tapahtuu kun ei ollut tietoa eikä ymmärrystä seksuaalisuudesta ja siitä mitä kaikkea se pitää sisällään. Silloin ainoat kosketukset siihen mitä esim seksi on oli luontodokumenteissa nähty parittelu uroksen ja naaraan välillä niin ehkä se “fantasiointi” on melko vahva termi nyt kun luki tuon oman tekstin uudelleen


Seksifoorumi-Keskustelu.fi