Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Mitä kuuntelet nyt?

PreviousPage 3 of 3

Tällästä täl hetkellä. Tuli vastaan youtubessa ja toi musiikkivideo musta hieno 😀 biisistä en oo ihan varma

Niiiin hyvä!!1 

Fly me to the moon, mutta mikä upea versio 

Haloo Helsinki. Maailman toisella puolen.

Norjan euroviisu edustus biisiä

Tää on niiiin hyvä! 

YouTube suositteli tätä videota minulle. Katsoin sen ja näin painajaisia kahtena yönä peräkkäin.

Ensin tämä musiikki video oli ihan upea, mutta tällä hetkellä vihaan tätä! Kai tämän voi jakaakin.

Muistaakseni toi oli trendaavissa videoissa ja tuli mullekkin. Poppy Playtime on kauhupeli.

Quote from X on 18.3.2024, 19:35
Quote from KoiraKaveri on 16.3.2024, 19:27

Windows95man – No Rules! (Live) // UMK24

Mitä arvelette euroviisuedustajastamme? Minun on pakko myöntää, että vaikka edustuskappale on persoonallinen, ei se ole erityisen hätkähdyttävä. Epäilen, että Euroviisuissa menestyminen jää aika vaatimattomaksi.

Mun mielestä se on tosi hyvä! ja itseasiassa odotan hyvää sijoitustakin 😀 erottuu joukosta ja ainaki musta hyvä biisi. Laulaa myös käytännössä siitä että kaikki saa olla just sitä mitä on eikä tarvii hävetä itteään, eli myös hyvä sanoma. 

Kohta Euroviisukarsintaa telkkarista. Ostin itselleni ja tytölleni herkkuja, niin yhdessä sitten kuunnellaan ja katsotaan miten Windows95man pärjäilee.

Quote from KoiraKaveri on 7.5.2024, 16:52
Quote from X on 18.3.2024, 19:35
Quote from KoiraKaveri on 16.3.2024, 19:27

Windows95man – No Rules! (Live) // UMK24

Mitä arvelette euroviisuedustajastamme? Minun on pakko myöntää, että vaikka edustuskappale on persoonallinen, ei se ole erityisen hätkähdyttävä. Epäilen, että Euroviisuissa menestyminen jää aika vaatimattomaksi.

Mun mielestä se on tosi hyvä! ja itseasiassa odotan hyvää sijoitustakin 😀 erottuu joukosta ja ainaki musta hyvä biisi. Laulaa myös käytännössä siitä että kaikki saa olla just sitä mitä on eikä tarvii hävetä itteään, eli myös hyvä sanoma. 

Kohta Euroviisukarsintaa telkkarista. Ostin itselleni ja tytölleni herkkuja, niin yhdessä sitten kuunnellaan ja katsotaan miten Windows95man pärjäilee.

Mäki aattelin katella mutta pitää varmaan tallennetta jälkinäteen katsella 🙂 oon muittenkin maitten biisejä kuunnellu etukäteen ja on muodostunut suosikkeja

Tätä oon kuunnellu toistolla, tulee jotenki hyvä fiilis 🙂

Pääsin kattomaan viisuja myöhässä niin vielä kesken, mutta ne soi nyt ^^

Kohta alkaa Euroviisujen toinen semifinaali. Odotan niitä erityisesti siksi, että luin Käärijä esiintyvän väliaikanumerossa! https://yle.fi/a/74-20087734

Quote from KoiraKaveri on 9.5.2024, 21:26

Kohta alkaa Euroviisujen toinen semifinaali. Odotan niitä erityisesti siksi, että luin Käärijä esiintyvän väliaikanumerossa! https://yle.fi/a/74-20087734

Joo samoin! ^^ myös pari lempparia kuten norja toisessa semifinaalissa

Euroviisuissa 19 sija Suomelle on ihan hyvä saavutus sekin.

Huh, kun nukuttaa. Nyt pakko mennä nukkumaan.

Quote from KoiraKaveri on 12.5.2024, 01:54

Euroviisuissa 19 sija Suomelle on ihan hyvä saavutus sekin.

Huh, kun nukuttaa. Nyt pakko mennä nukkumaan.

Ja oli ihan hyvä voittaja 🙂 täällä kans kyl nyt nukkumaan!

tällänen tuli vastaan niin tätä kuuntelen täl hetkel. En oo kuullu aiemmin mutta kuulostaa kiinnostavalta.

Oasis-Wonderwall

PreviousPage 3 of 3


< Foorumin etusivulle