Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Joutua pakotetuksi

Itse kuvittelen usein monessa fantassani, että minut pakotetaan, kiristetään tai rangaistukseksi minun pitää tehdä jotakin. Onko muilla tällaista pakotus mielikuvaa joka on usein fantasian lähtökohtana?

Omalla kohdallakin pakottaminen fantasioissa. Itellä pidän ehkä enemmän toisen joutumisesta pakotetuksi, mutta välillä fantasioin olevani itse subi.

Runkatessa ehkä häröin fantasia on tää. Joku on tiukassa paketissa, haarat levällään ja tunnistamattomana. Pepussa on anustappi joka siteillä kiinni, ettei saa sitä punnerrettua ulos. ”Panolelu” kuulee, että joku tulee ja aikoo pitää hauskaa. Hän ei sitä halua mutta alan nussimaan. Urhi vaikeroi ja toivoo, että lopetan, mutta nautin vain epätoivoisen seksiorjan sisässä väsymättä, tukahdutettu vaikerointi ja vähäinen rimpuilu siteissä kiihottaa vaan lisää ja survon lujempaa!

Kun laukean ja ääntelen orgasmin voimasta, työnnyn pohjaan saakka ja panolelun on otettava kaikki vastaan viimeistä pisaraa myöten.

Ahh yess!

Olisipa velkaa jollekulle! Napattaisiin kadulta ja vietäisiin jonkun asunnolle. Siellä olisi leidi joka muistuttaisi osasuorituksesta. Mulla ei juuri sillä hetkelä yhtään rahaa, mutta tämä rikollisleidi on lempeä luonne. Rangaistukseksi riittää, kun nuolen hänen persettään nöyrästi ja varoen – ehkä se muistuttaa mua asemastani velallisena ja kenelle nyt tulee suunnata tulonsa! Hän on käyttänyt samoja housuja jo pitkään ja istunut niillä milloin missäkin, nuolen puhtoiseksi.

Tämän jälkeen hän riisuu housut ja minun pitää nuolla hautunut peräkin puhtaaksi, anelen ensin ettei tarvitsisi mutta ei ole vaihtoehtoja!

No uh-huh mikä peba… tuohon olisi todella kiihottavaa runkata ja ruiskia spermat noille kireille housuille, tuolle takamukselle 😉


Seksifoorumi-Keskustelu.fi