Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Fantasionti tutuista

  • Joo ite tulee toisinaan runkattua  serkkujen kuville myös muiden tuttujen,toivottavasti en oo ainut joskus stringit /pikkuhousut tulee otettua ja nuuhkittua ,voi laittaa yv viestiä olis kiva jonku saman kaltaisen kans keskustella samasta aiheesta😁

Musta on häröä fantasioida tutuista. Kuitenkin mun entinen naapuri on mun runkkausfantasioissa säännöllisesti. Kuvittelen että naidaan ja laukeen. Aina runkkusession päätteeks aattelen, et en enää uudestaan. Sit myöhemmin taas pakko runkata, kun kiimassa. Vaikea tilanne.

Lainaa viestistä Ulfberht 2.11.2022, 20:40

Musta on häröä fantasioida tutuista. Kuitenkin mun entinen naapuri on mun runkkausfantasioissa säännöllisesti. Kuvittelen että naidaan ja laukeen. Aina runkkusession päätteeks aattelen, et en enää uudestaan. Sit myöhemmin taas pakko runkata, kun kiimassa. Vaikea tilanne.

Mut tuttuthan on monesti just kiihottavampia ku on nemmän fantasiointi pintaa.. Ei tartte olla sulainen tai mitää mut just tollanen naapuri tai kaveri tai joku kaverin sisko xD tai kuka ikinä. Tietää ehk vähä enemmän siitä ja on törmänny useemmin ni ei ihme et on helpompi fantasioida ja runkatessa ajatella.

Who would like dirty underwear there is is great page for you, check it out: –

Vain mainostaja. Viestit poistettu ja bannattu. Mainostamiseen liittyen, jotakin internetsivua yms. saa vapaasti linkata tänne kunhan kyseessä ei ole myyminen tai häiriköinti.

Tuttuun kohdistuvasta fantasiasta. Kun olin vielä ala-asteikäinen niin pidin kaveriani seksikkäänä, poika. Itsetyydyttäessäni fantasioin usein, että tekisin milloin mitäkin tämän parhaan kaverini kanssa, hän panisi minua, työntäisi esineitä peppuuni, istuisi päälläni yms. mutta siirryttyämme ylä-asteelle, hänestä alkoi kadota sellainen sirous jota hänessä ensin oli – hän alkoi omata maskuliinisia piirteitä. Tämän jälkeen en fantasioinut hänestä enää lainkaan. Mielenkiinto katkesi kuin seinään.

Itsellä tullu kieltämättä mun isoa siskoa runkates mietittyä,on sen pikkaritki useemman kerran ollu naamalla samaan aikaan. 

Olin eilen hieman päihtynyt… Laitoin siskolleni viestiä! Sanoin että haluaisin rakastella hänen kanssaan ja lähetin kettukuvia!

Juttelin äsken hänen kanssaan viestitse ihan muista asioista eikä aiheesta puhuttu mitään. Siskoni on onneksi aika rento tyyppi. Ei hän vihainen ollut. Mutta en halua oikeasti panna siskoani…

Uploaded files:
  • Screenshot_20230609-231753_Messages.jpg
  • Screenshot_20230609-231801_Messages.jpg
  • Screenshot_20230609-231125_Messages.jpg

Kävin muuten tapaamassa siskoani ja emme puhuneet noista viesteistä mitään. Hän tietää, että saatan joskus pöhnässä laittaa viestiä. Hän hieroi minua ja minä häntä ja katselimme YouTube videoita. Hän myös hymyili paljon niin uskon hänen tavallaan pitäneen noista viesteistä joita hänelle laitoin. Muistan siskon kertoneen, kun joku lesbo oli tullut kysymään, että olisiko hän kiinnostunut, ja että se oli hieno kuulla, vaikka sisko ei lesbo olekaan.

Siskollani ja minulla ei ole mitään aikomuksia aloittaa mitään.

Olen imenyt äitini tissejä ja hän imetti minua monesti. Se oli sellainen meidän leikki. Samoin meillä oli sellainen hippaleikki, että kun äiti sai kiinni hän laittoi minulle vaipan ja samalla hieroi minun vielä kehittymätöntä pippeliä. Nyt jälkeen päin harmittaa, etten minä päässyt äitin pillua hieromaan.

Quote from vaeltaja69 on 5.7.2023, 15:17

Olen imenyt äitini tissejä ja hän imetti minua monesti. Se oli sellainen meidän leikki. Samoin meillä oli sellainen hippaleikki, että kun äiti sai kiinni hän laittoi minulle vaipan ja samalla hieroi minun vielä kehittymätöntä pippeliä. Nyt jälkeen päin harmittaa, etten minä päässyt äitin pillua hieromaan.

Tämä on todella kiehtovaa! Ilmeisesti et saanut tästä mitään traumoja vaan taidat muistella positiivisena kokemuksena? Sopiiko kysyä, onko kokemuksella ollut vaikutusta fantasioihisi tai mielenkiinnon kohteisiisi?

Teinipoikana tuli tietysti fantasioitua melkein kenestä tahansa näkemästään naisesta. Kaikki ne naiseksi kehittyvät luokkakaverit, eri-ikäiset naisopettajat, isorintaiset sukulaistädit, serkkutytöt, kavereiden äidit… sitten iän myötä jotenkin sellainen fantasiointi on pikkuhiljaa kadonnut. Opiskeluaikoina vielä tuli paljon mietittyä opiskelukavereita, mutta nyt kun asiaa mietin, niin aika harvoin tulee fantasioitua esim. työkavereista tai naapureista. Harmi, kun alkaa miettimään. Voiskohan mielikuvitustaan jotenkin elvyttää 😀

Quote from Kilttimies on 26.9.2023, 09:34

Teinipoikana tuli tietysti fantasioitua melkein kenestä tahansa näkemästään naisesta. Kaikki ne naiseksi kehittyvät luokkakaverit, eri-ikäiset naisopettajat, isorintaiset sukulaistädit, serkkutytöt, kavereiden äidit… sitten iän myötä jotenkin sellainen fantasiointi on pikkuhiljaa kadonnut. Opiskeluaikoina vielä tuli paljon mietittyä opiskelukavereita, mutta nyt kun asiaa mietin, niin aika harvoin tulee fantasioitua esim. työkavereista tai naapureista. Harmi, kun alkaa miettimään. Voiskohan mielikuvitustaan jotenkin elvyttää 😀

Kyllä mielestäni mielikuvitustaan voi elvyttää, koska loppujen lopuksi juuri aivot ovat ne ihmisen kaikkein tärkein seksi- tai sukupuolielin vai miten sitä nyt sanotaankaan…

Ei se mahti mela mitään sinänsä auta jos aivoissa ei mitään liiku… tämä kuitenkin kaikella lämmöllä, toivon mukaan en ketään tällä loukkaa, se ei ole tarkoitukseni tietenkään 😉

Tutuille runkkaaminen on kyllä tosi kiihottavaa ja ainakin itsellä lentää suurimmat mällit juuri näin. Joko ajattelemalla tai ihan kuvaa katsomalla (ja kuvan mälläämällä). Erityisen kiihottavaa myös jos joku toinen, tuntematon mällää omien tuttujen kuvia.

Nuorempana tuli runkattua kahdellekin isotissiselle serkulle monet monet kerrat, heitä kun oli nähnyt alastikin joskus mökillä saunoessa. Toiselle näistä joskus humalapäissäni vuosia myöhemmin tämän paljastinkin, ja ei ollu tyttö moksiskaan, taisi olla otettu jopa 😀 


Seksifoorumi-Keskustelu.fi