Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Eläimet

PreviousPage 6 of 11Next

Löytyiskö 21v bi kundille koiraa/hevosta Tampereen alueelta? Ollu melkeempä lapsesta asti haaveena. Maalta kotoisin ja vähän vissiin turhankin eläinrakas😅 Korvaustakin voin tietenkin antaa!

Quote from kakka.putt on 10.4.2023, 13:40

Löytyiskö 21v bi kundille koiraa/hevosta Tampereen alueelta? Ollu melkeempä lapsesta asti haaveena. Maalta kotoisin ja vähän vissiin turhankin eläinrakas😅 Korvaustakin voin tietenkin antaa!

Valitettavasti tuota sopivaa (uros)seuraa ei ole todellakaan mikään helppo juttu löytää… 🙁

Hmm… tuo mainitsemasi “korvausjuttu” ei välttämättä ainakaan asiaa paranna vaan kyllä sen pitäisi sitten perustua johonkin ihan muuhun jos sellaisen sopivan miehen, naisen tai pariskunnan sattuisi jostain löytämään jonka luona voisi käydä ajoittain vierailulla…

No, toki tämä on vain oma mielipiteeni asiaan…

Tuohon zoofilian kriminalisointiin. Vaikka laki nyt sitten menisi läpi niin sillä ei ole sinänsä väliä. Kaikki eläinrakkaat harrastavat suljettujen ovien takana kuitenkin yleisen paheksunnan vuoksi. Eläinlääkäri joka runkkaa koiraa ei paljoa koiran suostumusta kysele, saati maidontuotannossa keinosiemennettäessä lehmiä. Laki on “musta tuntuu siltä” ja väkivaltafantasioiden omaavien ennakkoluuloihin nojaava.

Itse jatkan aivan samalla tavalla, sillä en minä hevosten ja koirien kanssa hellimisiäni esittele ulkopuolisille muutenkaan. Lisäksi, täälläkin kirjoitetut tekstit eivät ole laittomia, sillä kaiken voi laittaa fantasioinnin piikkiin, kunhan kuvia tai videoita puuhistaan ei julkaise.

Keskustelupaltoilla ja muissa tilanteissa oikean tiedon levittäminen olisi tietysti hyvä. Esimerkiksi tämä kannanotto vuodelta 2015 sisältää hyvää infoa: kannanotto.zoofilia.2015

_______

Löysin vähän aika sitten todella mukavan videon Chihuahuan erektiosta. Pienten koirien kiimaisuus on todella kiihottavaa.

Tyttöni makasi illalla lattialla ja katselin miten seksikäs se nyt on, kun uusi lyhyt kesäturkki on vaihtunut. Kaipasin hellyyttä ja menin lattialle makaamaan sen viereen sitä rapsutellen ja hellien. Tyttö oli tosi uninen ja nukahteli monta kertaa sitä ihan hiljaa helliessäni. Aikamme siinä oltuamme tyttö nukkui ja halasin sitä varoen nauttien vain sen kehon lämmöstä ja kuunnellen sen hengitystä. Hetken päästä se kääntyi niin, että se oli vatsa minua kohti pehmeä peppu syliäni vasten. Aikamme maattuamme näin kyljellään, nautin vain sen tassujen katselemisesta ja katselin sitä. Kiemurtelin sen peppua vasten ja laukesin vaatteet päällä. Olimme maanneet pitkään näin ennen kuin tulin, olin myös todella kiihottunut.

Kun sain ensimmäisen orgasmin koirasta, tapahtui se vaatteet päällä maaten, siksi fyysinen kosketus ja hellyys riittävät orgasmiin asti. En ollut uskaltanut helliä koiraa niin, että saisin seksuaalista nautintoa siitä. Ensimmäisellä kerralla olin niin jännittynyt tyttöni kanssa sängyssä maatessa, että laukesin sitä vain hellien ja hieman hellästi pepun kohdalta nylkyttäen. Oikeastaan tarkoitukseni ei ollut edes tulla, vaan vain kokeilla, mutta orgasmi tuli niin rajalle että en pystynyt vastustamaan. Toisaalta en halunnut olla zoofiili ja vältellyt koko ikäni sitä, mutta silloin oli vain pakko tulla – saada ensimmäinen orgasmi koiraa hellien. Kyseiseen hetkeen palaan ajatuksissani usein.

Mua on alkanut kiinnostamaan koirat.. En ymmärrä mistä se tulee. Mistäköhän kannattaisi aloittaa? Eihän kellään täällä olisi narttua, jota saisi tulla mahdollisesti tapaamaan?

Quote from daddyo on 27.5.2023, 14:09

Mua on alkanut kiinnostamaan koirat.. En ymmärrä mistä se tulee. Mistäköhän kannattaisi aloittaa? Eihän kellään täällä olisi narttua, jota saisi tulla mahdollisesti tapaamaan?

Todennäköisesti se on erittäinkin vaikeaa, sen verran tämä asia edelleenkin tänä päivänä tabu on, valitettavasti 🙁

En laittanut tätä “Mille kuvalle tulit viimeksi” ketjuun. Mutta tälle tulen varmasti toisenkin kerran…

Seksikäs! Huh! (Vaikka en voi olla kiinnittämättä huomiota tytön typistettyyn häntään. Vastustan sitä toimintaa.)

Lähde: https://www.furaffinity.net/view/52298328/

_______

Quote from daddyo on 27.5.2023, 14:09

Mua on alkanut kiinnostamaan koirat.. En ymmärrä mistä se tulee. Mistäköhän kannattaisi aloittaa? Eihän kellään täällä olisi narttua, jota saisi tulla mahdollisesti tapaamaan?

Ainakaan keskustelupaltoilta ei kannata kysellä koiraa tms, sillä epätoivoisten zoofiilien pyyntöjä ovat ketjut netissä täynnä. Ne zoofiilit joilla taas on koira, eivät ota riskejä tuntemattomien kanssa. Jos esimerkiksi joku tyttöäni joskus hyväilisi, niin silloin pitäisi olla pidempiaikainen tuttavuus, jonka tuntee perinpohjin ja täysi luottamus. Minun tyttöni pimppiä on hellinyt vain yksi ystäväni – tyttöni antoi hänen helliä ja tilanne oli poikkeuksellinen. 

Jos itselläsi tai lähipiirissäsi ei ole koiraa, on yksi toimiva ratkaisu jota itsekin aikanaan käytin. Pyrkiä ystävystymään koiranomistajien kanssa ja opiskella koirien käytöksestä esim. internetistä tai kirjoista. Jos sana leviää, että pidät paljon koirista ja tulet niiden kanssa toimeen, voit saada koiran hoitoon. Kyllä lähipiiriin tai jollekulle sukulaiselle jossakin välissä koira tulee!

Itse aikanaan ystävystyin naapurini kanssa jolla ihana tyttökoira. Siihen tyttöön rakastuin korviani myöten! Sain myöhemmin hoitaa sitä usein, ja sain hoitaa myöhemmin tyttöseefferiä. Tunnen tällä hetkellä muutamia ihmisiä joilla koira, ja yhden jolla on hevosia. Toki minun tapauksessani on sekin, että zoofilia on iso osa identiteettiäni. Muutin esimerkiksi maalle, jotta voin hankkia toisenkin koiran. Toki me kaikki tiedämme, että koiran kanssa touhuilu ei ole kenellekään se ainoa syy koiran hankkimiseen. Yksi ystäväni kertoili Ihanista koiranhoitopäivistä joita sai joskus viettää naapurinsa uroskoiran kanssa. Ja on täällä muutama jäsen nytkin jolla sukulaisensa koiran kanssa salainen suhde.

moi kaikille, seksifoorumi on näemmä bäk asiallisine juttuineen

Quote from zndxxx on 28.6.2023, 22:04

moi kaikille, seksifoorumi on näemmä bäk asiallisine juttuineen

Hei! Nimimerkkisi on todella tuttu mutta en muista mistä kaikesta kirjoititkaan edellisellä foorumilla.

Hieman porukkaa löysi yhteen Suomi24 kautta ja perustimme kirjeenvaihtopiirin jota FrauShäefer veti, mutta hän sekä Helsinki42 saivat ongelmia terveyteen liittyen. FrauShäeferillä oli hyvä tietämys kaikista lakiin liittyvistä asioista. Itsellä taas niiden suhteen niin kova pää ja joutuu tikulla kaivamaan tietoa, kun jotakin selvittää. Viimeksi puhuin lähes tunnin lakimiehen kanssa tuosta zoofilian kriminalisoinnista. Tahtoisin vastustaa sitä mutta en oikein tiedä miten. Mutta hienoa kun vanhaa porukkaa löytää takaisin!

Quote from KoiraKaveri on 29.6.2023, 19:45
Quote from zndxxx on 28.6.2023, 22:04

moi kaikille, seksifoorumi on näemmä bäk asiallisine juttuineen

Hei! Nimimerkkisi on todella tuttu mutta en muista mistä kaikesta kirjoititkaan edellisellä foorumilla.

Hieman porukkaa löysi yhteen Suomi24 kautta ja perustimme kirjeenvaihtopiirin jota FrauShäefer veti, mutta hän sekä Helsinki42 saivat ongelmia terveyteen liittyen. FrauShäeferillä oli hyvä tietämys kaikista lakiin liittyvistä asioista. Itsellä taas niiden suhteen niin kova pää ja joutuu tikulla kaivamaan tietoa, kun jotakin selvittää. Viimeksi puhuin lähes tunnin lakimiehen kanssa tuosta zoofilian kriminalisoinnista. Tahtoisin vastustaa sitä mutta en oikein tiedä miten. Mutta hienoa kun vanhaa porukkaa löytää takaisin!

Olin SEFfin jäsen ja moderaattori jollain aikakaudella ja myös noihin kannanottoihin osallistunut.
Tehtiin myös jotain YLE haastiksia SEF porukalla ~2015. SEF miiteissä myös osallisena osallisena, eli ei sen kummempaa.
Eduskunnan toimintaa varmaan helppo selvittää netistä, eli lain valmistelu ministeriöissä, lakiehdotus, esittely ja lausuntokierrokset jne.

Kiitos neuvosta! Olet ollut näköjään monessa mukana ja sinulla on pitkä kokemus ja tietämyksesi yms. kiinnostaa. Jos zoofilian kriminalisointia lähdetään nytkin vastustamaan niin haluan olla mukana miten vain pystyn.

Avoimilla palstoilla, vaikka keskustelu olisi kuinka asiallista, niin ketjut lähtee jonkun moderaattorin löydettyä paikalle. Olin aktiivinen e621 sivulla, ja minut bannattiin sekä kaksi muuta kanssani siksi, kun kommentoimme kuvan alle joka otti positiivisesti kantaa zoo-aiheeseen. Sanoimme, että keskustellaan yksityisviesteillä. Oli virhe kertoa olevansa zoo. Mutta foorumit laativat itse sääntönsä ja bannaavat kenet tahtovat.

Sittemmin loin profiilin furaffinity.net ja siellä on mukavaa taidetta. Kommentteja en kirjoita sinne yhtäkään, ettei tule banneja. Kuva1, kuva2.

Uploaded files:
  • 1604991208.greyfuzzbutt_kiss_my-_bg.jpg
  • 1679235117.anchee_8.jpg

Katselin kahvia nautiskellessani Mark Roberin videon How to Escape a Police Sniffing Dog. Joka oli muuten jännä. Siinä esiintyy hyvin reipas ja kaunis narttusaksanpaimenkoira Zinka. Sen jäljestämistaidot ovat uskomattomat!

Koira oli niin seksikäs, että videon katsottuani menin oman tyttöni viereen joka pötkötteli parisängyssämme. Hellin, hieroin sitä ja laukesin pian housuihini, vaikka tämä ei ollut edes tarkoitukseni. Olin niin kiihottunut, että tulin kuin itsestään. Tyttö sai myös harrastaa kanssani kielittelyä joka on jostakin syystä sen yksi mielipuuhista.

_______

Nykyään minulla on myös useampi kissa mutta niiden kanssa en tietenkään tee mitään, koska kokoero on niin suuri. Löytyi nälkäinen emo joka oli tehnyt pennut eikä sen omistajaa löytynyt. Sattuman kautta otin ne ainakin toistaiseksi perheeseeni ja pidän niistä huolta. Muutama ystäväni joilla on kokemusta kissoista, opastaa minua niiden kanssa. Touhua riittää.

Parempi vaan nauttia livenä kuten aina – Saa oikean nautinnon, eikä tarvitse selitellä wall of textiä asiasta tai sen mielenkiintoisuudesta “yleisölle”.

Meikäläiselle voi laitella viestiä jos on oikeita harrastajia – ihmisten kanssa touhuilu ei kiinnosta.

Kyllähän tämä narttukoirahahmo on seksikäs! Sen nimi on Pepper.

Siitä on animaatiokin mutta ainakaan omaan makuuni se ei ollut vähääkään.

Lähde: https://e621.net/posts?tags=halbean

Mitäs sitejä zoofiileille netissä on nykyään?

Kaikista keskeisin on tuttu jotan sitä on turha listata. Muutenkaan mitään vore/kanannussimissitejä turha laittaa tänne…

Quote from zndxxx on 21.7.2023, 21:30

Mitäs sitejä zoofiileille netissä on nykyään?

Itse en tiedä ainoatakaan.

Löysin aikanaan edellistä foorumia muistuttavan suomalaisen sivuston ja riemastuin ensin, mutta siellä eläimistä puhuminen oli kielletty, en siis ollut tervetullut. Sen jälkeen aloin ottaa selvää foorumin avaamisesta. Avasin tämän sivuston oikeastaan ensisijaisesti tämän Eläimet ketjun takia, että saa puhua.

Suomi24 ja Ylilauta, joskus saa muutaman sanan sanoa, mutta kettuilua ei jaksa. Lisäksi ei tiedä milloin ketjut poistetaan.

Quote from KoiraKaveri on 28.7.2023, 17:45
Quote from zndxxx on 21.7.2023, 21:30

Mitäs sitejä zoofiileille netissä on nykyään?

Avasin tämän sivuston oikeastaan ensisijaisesti tämän Eläimet ketjun takia, että saa puhua.

Näistä asioista pitääkin saada puhua muutenkin kun runkuttelu “moi haluan katsoa kun nainen astuu koiraa” mielessä. Olen kokenut hieman ahdistusta viimevuosina, kun alusta toisensa jälkeen kadonnut netistä postaushistorioineen. Jäljellä on erittäin ikävä pinnallinen “zoosome” ilmapiiri jossa ei tunnisteta tai tunnusteta aitoja zoofilistejä. Nykyinen valtavirtafoorumi ei juurikaan eroa taannoisesta.

Ainakin 8chan on bäk 8chan.moe/zoo. Siellä näyttää olevan moderointikin jotakuinkin ok, vaikka onhan tuon tyyppiset täysin villi länsi.

SEF “häntäheikit” foorumikin olisi palautettavissa jos innostusta riittää. Mulla on tuossa levyn kulmalla backuppi ehkä noin 1kk foorumin sulkemisesta.

 

 

 

Quote from zndxxx on 8.7.2023, 20:05

Parempi vaan nauttia livenä kuten aina – Saa oikean nautinnon, eikä tarvitse selitellä wall of textiä asiasta tai sen mielenkiintoisuudesta “yleisölle”.

Meikäläiselle voi laitella viestiä jos on oikeita harrastajia – ihmisten kanssa touhuilu ei kiinnosta.

Niimpä… kumpa sitä pääsisikin ihan oikeasti livenä nauttimaan mutta vielä se ei vain valitettavasti ole ollut mahdollista tai onnistunut… mutta kiinnostusta kyllä olisi 😉

PreviousPage 6 of 11Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi