Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

🧐 Ahdas esinahka? 🍆😫

Kireä asia, joka voi vaivata vuosia.
https://www.terveyskyla.fi/miestalo/sukupuolielinten-sairaudet/peniksen-sairaudet/ahdas-esinahka/ahtaan-esinahan-aiheuttajat

https://www.mehilainen.fi/ahdas-esinahka-hoidetaan-ymparileikkauksella

Hoidot eikä leikkaukset välttämättä auta, radikaali esinahan poisto ei ole ratkaisu jos ympärileikkaus (amputaatio) ei innosta.
Asiaa hoidetaan monesti tietämättä mitä tehdä, leikataan lepuutetaan, arpeutetaan lisää, palaa vuosia aivan hukkaan.
Oireet olikin voitettavissa ja paluu aktiiviseen ”elämään” käytännön konstein oli mahdollista.
Näistä helpoista konsteista ei kukaan puhu, on vain vain hoidon ääripäitä.
Onneksi omalla kohdalla vuosien varrella eteen noussut ongelma ratkesi ja voi taas hengittää.
Tiedän kuinka estää ongelman uusiutuminen, ainakin omalla kohdalla.

Itsekin joudun venyttelemään kokoajan löysemmäksi, eli minulla on kireä esinahka.

Tässä myös ihan asiallinen video venyttämistavasta. Aina vähän kerrallaan. Hissuksiin venyttämällä. Kyllä se siitä yleensä venyy kuten tavallista on.

Oma Kullini Esinahkaan olen tyytyväinen. Se liikkuu runkatessa hyvin Terskan päällä ja luiskahtaa automaattisesti pois Terskan päältä jos sen sinne jättää.

Olen sitä eri menetelmin venytellyt?, vaikka ei olis tarvetta. Nyt se jää joskus naidessa jollakin tapaa “väliin” ja sen joutuu vetämään taaksepäin jolloin nautinto on parempi.

Miten tiellä on, onko esinahka normaalisti terskan päällä vain takana. Itsellä se on 99% :ti terskan takana. 

Lepotilassa päällä, erektion myötä siirtyy puolilippuun tai luiskahtaa terskan taakse.
On ollut tosi tiukka tiukimmillaan, hyvä kun sai liikkuvat taakse.

Ahdas “tiukka” esinahka ja sen vaiheet.
Lapsena jo neuvolatäti teki jotain asian eteen, mutta ei mitään ratkaisua silloinkaan.
Frenulum leikkaus ja sen paraneminen entistäkin tiukemmaksi.
Tiukka frenulum on ilmeisesti se joka on aiheuttanut veripeniksen yhteydessä mahdottoman yhtälön.
Tuo veripenishän tarkoittaa penistä, jonka pituusero on helposti yli 2 kertainen lepo/erektio tilassa, paksuuskin muuttuu suuresti, joten tilavuus
voi olla helposti yli 5 kertainen. Tuosta johtuu ongelmien kasaantuminen, vauriot erektiossa ja paraneminen lepotilassa.
Pahimmat oireet oli esinahan kovettumat, eli arpeutumiset käytön jälkeen ja mustelmat terskalla.
Kaikki nuo aiheutti kipuja ja turhautumia.

Oli noin 2015, jolloin kyllästyin noihin kaiken maailman tietäjiin, oli tarjolla leikkausta tai lepoa.
Kumpikaan ohje ei ole vienyt elämääni kuin huonompaan suuntaan.

Pitkän tien ja haasteiden voittamisen avulla sain aikaiseksi “ankannokan” jolla pääsin alkuun, mutta sen käyttö oli satunnaista.
Se avasi esinahkaa, mutta Frenulum ei siitä parantunut, elikkä venytystä ei tuolle jänteelle tullut.

2023 päädyin ratkaisuun ja sain prototyypit tehtyä ja niinpä 1.1.2024 aloitin venytyksen joka on jatkunut melkein vuoden.
Välissä on vain 2 vk. kesätauko ja muutama lyhyempi hetki.

Vuoden aikana saavutin +76% tuloksen venytyksellä, mutta palasin siitä 60% tasaantumisvaiheeseen.
Nyt olen oppinut, jos jotakin kuinka venytys etenee ja mitä vaiheita siinä pitää olla ja mitä siinä saattaa tapahtua.
Vuoden spesiaali koulutus, hetkeäkään en vaihtaisi pois. 

Niinpä olen pitänyt sivustolla päiväkirjaa tuloksista ja tapahtumista (jäsenalueen erityisellä paikalla).
Aion pitää päiväkirjaa ainakin vielä vuoden 2025, koska haluan saavuttaa tavoitekoon ja saada sen pidettyä.
Ylläpidon oppiminen on aihe 1.

Mitä tuloksia?

• Terska on pysynyt jakson ajan kunnossa, ei mustelmia, ei verenpurkaumia.
  • Esinahka voi paremmin, koska se on tullut elastiseksi.
  • Frenulum on venynyt arvioni mukaan ainakin 5 kertaa pidemmäksi, jopa lähelle 10 kertaista.
  • Esinahka venyy nyt peniksen varrelle taakse vedettäessä, niin kuin se olisi ympärileikattu, esinahka venyy näkymättömiin. 
    Aiemmin esinahkaa taakse vedettäessä, se veti terskaa kivuliaasti frenulumin välityksellä kuin ankkuri.
  • Se on käytössä mukava ja jopa kivan näköinen verrattuna aiempaan, siis koko penis.
  • Vain yksi huono havainto, miksi ei ollut mahdollista aloittaa jo 2010.

Ehkä pieni askel ihmiskunnalle, mutta todella iso minulle.

Kiinnostaisi kokeilla, koska aihe on tuttu.

Dick, Smith auttakaa nyt miestä/ Kyrpää.

< Foorumin etusivulle